قالب یا پوسته وردپرس چیست؟

اغلب صفحه سازها دارای بخشهای مختلفی هستند. صفحه اصلی OceanWP توسط یک اسلایدر بخشهای مختلف سایتتان را دنبال میکند. این افزونه با پوستهها و افزونههای مختلف وردپرس سازگاری دارد. پس از استفاده از این پلاگینها، اگر دیدید به عملکرد بیشتری از آنها نیاز دارید، میتوانید به سراغ خرید نسخه پرمیومشان بروید. اگر شما دانش کدنویسی و یا حتی بودجه کافی برای استخدام یک برنامه نویس کاربلد را ندارید، به این معنی نیست که نمیتوانید یک وبسایت حرفهای داشته باشید. فهمیدید این افزونهها هستند که وردپرس را تا این حد کارآمد کردهاند. برخی از صفحه سازهای وردپرس حتی دارای ماژول فرم تماس هم هستند. به عنوان مثال، ماژول عکس، ماژول متن و بسیاری دیگر. به طوری که برای هر نیاز شما در طراحی، یک ماژول وجود دارد. متاسفانه در زمانه ای زندگی می کنیم که اگر شما اقدام به تولید محتواهای باکیفیتی کنید، همیشه افرادی هستند که آن را برای اهداف خودشان کپی می کنند. پیشنهاد خواندن: اگر هنوز فروشگاه آنلاین خود را استارت نزدهاید و در ابتدای مسیر هستید، میتوانید مقاله آموزش راهاندازی فروشگاه اینترنتی را بخوانید.

این صفحه ساز با اکثر قالبهای وردپرس کاملا سازگار است. این صفحه ساز با تمامی قالبهای وردپرس کاملا سازگار است. زیرا خیلی وقتها دیده شده در برخی قالبهای راستچین شده برخی قسمتهای مدیریت وردپرس به درستی راستچین نشده و ترجمه های اشتباهی در آن وجود دارد و یا اصلا ترجمه نشده. همچنین لازم به ذکر است که Boron بهطور پیشفرض راستچین شده است و فرآیند نصب فوقالعاده آسانی دارد. به علاوه لازم به ذکر است که این قالب از افزونه «بادی پرس» (BuddyPress) هم پشتیبانی میکند. این قالب دارای یک نوار لغزنده است که بر روی محتوای برجسته در قسمت بالای وبلاگتان قرار میگیرد و آخرین پستهای وبلاگتان را دنبال میکند.

یکی از قالبهای وردپرس مناسب برای وبسایتهای تجاری قالب Nectar با رنگهای زیبا و طرحهای جادار است که به خوبی ساخته شده است. یکی از قالبهای وبلاگ نویسی رایگان که در جایگاه بهتری نسبت به هم نوعان خود قرار دارد Writee است و برای استفاده مؤلفان، نویسندگان و وبلاگ نویسان مناسب است. توجه : شما میتوانید این افزونه وردپرس را بصورت رایگان در انتهای همین مقاله آموزشی دانلود کنید. و چون به مدت طولانی این افزونه رو به روز رسانی نمی کنید، امنیت وب سایت شما رو به خطر میندازه. امنیت در سایت همانند محافظت از خانه و محل زندگی شماست. بنابراین سایت شما سریعتر لود میشود و پهنای باند هم ذخیره میشود. در این صفحه ساز میتوانید بدون محدودیت، طراحیهای خود را به هر تعدادی که نیاز دارید ذخیره کنید. این سادگی باعث شده بتوانید در کمترین زمان، بهترین خروجی را بگیرید.

اگر سایتتان خبرنامه دارد، این افزونه به دردتان میخورد. بسیاری دیگر از ماژولها مانند گالری، اسلایدر و کلید CTA هم در این صفحه سازها موجود هستند. یکی دیگر از بهترین قالب سازهای وردپرس Page Builder by SiteOrigin است. فرآیند نصب قالب وردپرس Writee بسیار ساده است و با استفاده از سفارشی ساز آنلاین هم میتوان همه گزینهها را به راحتی پبکربندی کرد. همین نکته ساده فروش شما را چند برابر خواهد کرد. بخش نمونه کارهای این قالب که میتواند تصاویر را به صورت تکی یا مجموعهای از چند تصویر نشان بدهد، به شکل خیلی زیبایی طراحی شده است. با کلیک برروی پیکربندی ووکامرس شما وارد صفحه ای می شوید که باید تنظیمات عمومی و اختصاصی برای واردکردن محصولات خود را انجام دهید.این صفحه دارای ۸ تب یا سربرگ است که هرکدام از این ۸ تب خو داراری زیرتب های مختلفی هستند. به عبارت دیگر استفاده از فرمت های فیلد سفارشی یکی از گزینه های مهم در فرمت های فروش فایل می باشد.

برای این کار باید ابتدا افزونه بررسی راستچین (RTL tester) را سایت abtintheme نصب کنید. Avant یک قالب وردپرس تجاری همهمنظوره با پشتیبانی از زبانهای راستچین است که شامل هفت طرحبندی وبسایت، قابلیت نصب نسخه آزمایشی با یک کلیک و یک افزونه صفحه ساز است. مثلا با استفاده از افزونههای موجود در زمینه شبکههای اجتماعی میتوانید با یک کلیک پستهای جدید و اخبار سایت را روی شبکههای اجتماعی منتشر کنید. منتشر کرد. روی روبین، مدیر عامل سابق Varien کمی بعد سهم قابل توجهی از این شرکت را به ebay که هماکنون تنها مالک آن است به فروش رساند. از ویژگیهای این قالب میتوان به اسلایدر زیبای موجود در صفحه اصلی اشاره کرد که برای حرکت و نمایش مهمترین محتوای شما تعبیه شده و دارای بخشی برای افزودن نمونه کارها و گواهینامهها است. در این صفحه ساز تنوع بالایی از قالبهای از پیش آماده را میبینیم. بعضی از قالبهای رایگان و پولی وردپرس، برخی از موارد اساسی را بهطور راستچین ارائه میدهند، اما بهطور پیشفرض بدون ایجاد تغییر حالت در قالب وردپرستان نمیتوانید چگونگی تغییرات ایجاد شده در دستهبندی زبانهای راستچین را مشاهده کنید. ببینید مدیر شبکه چه کسی است و ببینید آیا می توانید این تغییر را تغییر دهید. این قالب فروشگاهی وردپرسی، در رنگهای مختلف و نامحدودی قابلاستفاده و دارای افزونه صفحه ساز، اسلایدرهای مختلف، طرحبندی صفحه و قابلیت پشتیبانی از فونتهای گوگل است.

از دیگر مزایای این قالب میتوان به دارا بودن هفت پوسته قالب و گزینههای قالببندی چندگانه اشاره کرد. بلکه زیبایی آن را هم تحسین خواهد کرد . Stein دارای سه نسخه است که می توانید برای ساختن هر وبلاگی از آن استفاده کنید. با استفاده از این قالب ساز میتوانید بدون کدنویسی، یک وبسایت کاملا داینامیک طراحی کنید. لذا برای این منظور ابتدا مقاله آموزش ساخت اکانت FTP در هاست سی پنل را مشاهده کرده و از طریق آن یک اکانت ایجاد کنید، سپس در ادامه با استفاده از برنامه فایل زیلا یا هر برنامه دیگری که اکانت خود را مدیریت میکنید، مراحل ذکر شده را برای نصب افزونه در وردپرس طی کنید. همین موضوع استفاده از آن را سادهتر کرده است. همین موضوع استفاده از آن را بسیار ساده میکند. همان طور که تا اینجا متوجه شدهاید کارایی یک صفحه ساز وردپرس بسیار بالاست. قالب Auril بهطور پیشفرض؛ با شیوهنامهای خاص و گزینههای پیشرفته عکاسی، از RTL یا همان زبانها و قالبهای راستچین پشتیبانی میکند. Agency قالب نمایشی برای مشاغل، سازمانها و طراحان است که از زبانهای راستچین پشتیبانی میکند. قالب Agency که گواهینامهها، اعضای گروه و بخشهای برجسته را در خود جای داده است، نصب آسانی دارد و شامل واردکننده محتوی آزمایشی، صفحه ساز و صفحه گزینههای سفارشی قالب است.

محبوبیت ووکامرس و از طرفی تعداد بالای استفاده کنندگان از آن باعث شده است که در فضای اینترنت آموزش های مختلف به زبان های گوناگون برای این افزونه ی فروشگاه ساز به وجود بیاید. بهترین پلاگین های امنیتی وردپرس را می توانید در اینجا ببینید. البته اگر سایت شما فارسی است یا باید آن را فارسی و راستچین کنید، و یا در سایت ما قالبهای رایگان وردپرس بخش را ببینید. بعد از فعالسازی افزونه، کلیدی برای تغییر حالت قالب به وضعیت راستچین به نوار مدیریت وردپرستان اضافه میشود که با کلیک بر روی آن، وبسایتتان راستچین خواهد شد، با انجام این کار میتوانید ببینید که دستهها و منوهای قالب سایتتان چه تغییری میکنند. بسته آنتی ویروسی آن هر ۴ ساعت یکبار وب سایت شما را اسکن می کند و هر اتفاقی که در سایت رخ دهد را بررسی می کند مثل تلاش های ناموفق برای ورود به حساب کاربری، تغییر در فایل ها و غیره. قالب Bizberg یک قالب وردپرس شیک است که برای مشاغل کوچک و وب سایت های شرکتی به طور یکسان مناسب است. The Flavour یکی از قالبهای وردپرس شیک و مدرن با پشتیبانی کامل از زبانهای راستچین و مناسب برای رستورانها است که نسخه آزمایشی آن با یک کلیک نصب میشود.

قالب توتال کاملا ریسپانسیو است و زیبایی خودش را در هر دستگاهی حفظ میکند و با کمک این پوسته در کمترین زمان میتوانید زیبا ترین و مدرن ترین وبسایت ها را طراحی کرده و کاربران وب را مجذوب وبسایت خود کنید. نحوه فعالیت بسیاری از کسب و کارها، جامه ای به روز به تن کرده اند و خیلی از صاحبین مشاغل، به دنبال طراحی سایت فروشگاهی وردپرس می باشند. اگر شما هم تصمیم دارید که کسب و کار خود را در بستر اینترنت گسترش دهید و به دنبال قیمت طراحی سایت فروشگاهی هستید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره این افزونه و نحوه استفاده از آن به دست آورید، مقاله آموزش افزونه MonsterInsights را مطالعه کنید. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید بهترین سایتهای وردپرسی ایران قالب وردپرسی خود را از مجموعه پروان وب خریداری کردهاند. این قالب وردپرس با ظرافت خاصی جهت استفاده نمایندگیهای فروش خودرو، مکانیکها و مشاغل مشابه طراحی و ساخته شده است که همه ویژگیهای مورد انتظارتان از بهترین قالب را با خود به همراه دارد. پس تقریبا همه کاربران قادر به استفاده از این ابزار هستند. بله پنل تنظیمات قالب به صورت حرفه ای تهیه شده است. حال پیشنهاد میکنیم آموزش تنظیمات افزونه را مشاهده کنید و سایت خود را از همیشه امنتر کنید. ساده و در عین حال کاربردی است. افزونه های کاربردی وردپرس یک روش عالی برای گسترش عملکرد سایت وردپرس شما است.

قالب Hestia یکی دیگر از قالبهای دارای قابلیت راستچین (به صورت پیشفرض) است که از دوستداشتنیترین قالبهای رایگان وردپرس برای وبلاگ نویسان و مشاغل به شمار میآید و میتواند در وبسایتهای چند زبانه مورد استفاده قرار بگیرد. صفحه ساز Themify رایگان نیست و در نسخه پولی موجود است. خبر خوب اینجاست که این صفحه ساز در دو نسخه پولی و رایگان موجود است. اما سوال اینجاست که چرا باید از یک صفحه ساز استفاده کنیم؟ البته که ریسک همیشه وجود دارد، اما در برخی مواقع میتوان آن را به حداقلترین حالت ممکن کاهش داد. طراحیهایی که کاملا در حالت موبایل بهینه هستند و همگی بر اساس grid-based پیاده سازی شدهاند. این قالب ساز توسط Elegant Themes طراحی و پیاده سازی شده است. به لطف افزونهها، در طول این چند سال، به سیستمی قدرتمند جهت مدیریت محتوی و چهارچوب کاری اپلیکیشنها، ارتقا یافت. پاکسازی کردن یک وبسایت آلوده از چند ساعت تا چند روز طول میکشد. همچنین توجه داشته باشید که برخی از قالب ها هستند که برای فروشگاه ساز edd ایجاد شده اند و برای فروش محصولات فیزیکی ساخته نشده اند چرا که این افزونه قادر به فروش محصولات دانلودی و مجازی است، در کل شما باید سعی داشته باشید یک قالب را برای خود انتخاب کنید که به صورت کامل با افزونه ووکامرس سازگار باشد.

The Practice یک قالب زیبای وردپرس با طراحی اختصاصی جهت استفاده شرکتهای حقوقی و وکلا؛ با پشتیبانی کامل از زبانهای راستچین (RTL) شامل شیوهنامه و انتخابگر فونت راستچین است. یکی دیگر از دوستداشتنیترین قالبهای وردپرس رایگان که برای وبسایتهای مختلفی مثل سایتهایی با زبان راستچین و همینطور سایتهای چندزبانه مناسب است قالب OceanWP است. قالبهای رایگان معمولا ساده هستند و امکانات زیادی ندارند. صفحه ساز ویژوال کامپوزر با تمامی قالبهای وردپرس کاملا سازگار است. این قالب تمامی بهترین ویژگیهای مورد انتظار از یک قالب مانند مگامنوها، ادغام رسانههای اجتماعی، ویجتهای سفارشی، سایدبارهای چندگانه، حالتهای هدر و … همچنین شامل طرحبندی چندگانه صفحات، روشهای ناوبری منو، گزینههای هدر و پسزمینه، ویجتهای سفارشی و قالبهای نمونه کارها است.

به عنوان مثال، هنگام ثبت یک محصول جدید، مدیر می تواند ویژگی های فروش فایل آن شامل اندازه، فرمت، لینک دانلود و … زمانی که وب سایت شما دچار مشکل امنیتی شود، اطلاعاتش پاک شود یا اصلا به دلیل مشکل سرور، به مشکل خاصی برخورد کند، در همه این شرایط وجود یک افزونه پشتیبان گیری باعث جلوگیری از ضرر و زیان میشود. از طریق این گزینه و آیتمهای زیرمجموعهی آن میتوانید لیست نقشههای ایجاد شده را مشاهده کنید. شما می توانید پس از صرفه جویی این پول آن را در جای دیگری در سازمان خود خرج کنید. این قالب افزونهای دارد که به شما اجازه میدهد ویجتهای سفارشی، متاباکسها و گزینههای سفارشی بیشتری را به وبسایتتان اضافه کنید. به لطف طراحی Live view و کارآمد صفحه ساز المنتور، بدون نیاز به کدنویسی میتوانید وبسایت خود را طراحی کنید. همچنین باقی شخصی سازیها را میتوانید از طریق Live Customizer وردپرس به راحتی انجام دهید. این صفحه ساز یک ویرایشگر Live preview هم دارد. این قالب فارسی و رایگان Himalayas وردپرس دارای منوهای زیبا و سفارشی بوده است تا بتونید به راحتی در بالای و پایین صفحه خود قرار دهید. این صفحه ساز رایگان نیست و برای استفاده از آن، باید آن را خریداری کنید.