قالب وردپرس Be – قالب حرفه ای وردپرس بی تم

همچنین یکسری چکباکس با محتوای “ضروری، فعال و… وردپرس، یکی از سیستم های مدیریت محتوای معروف و محبوب در دنیای فناوری و سایت سازی است که به دلیل قابلیت ها و افزونه های بسیار بالا و کارایی آسان آن ای که دارد، مورد توجه وبمستران قرار می گیرد. بیش از 58 هزار افزونه رایگان در مخزن وردپرس قرار گرفتند که می توانند دسترسی وبمستران را به امکانات مختلف فراهم کنند. در وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت محتوای محبوب که بسیاری از سایت ها از آن استفاده می کنند ، به رغم وجود خطرات زیادی که بر اساس محبوبیت این سیستم وجود دارد افزونه های مختلفی برای ارائه راهکارهای امنیتی نیز برای این سیستم محبوب ایجاد شده است. اینگونه قالبها در سایتهای مختلفی فروخته میشوند.

پس اگر به طراحی سایت با وردپرس علاقه دارید و قصد دارید افزونه های این CMS یا سامانه مدیریت محتوا را بیشتر بشناسید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. سازگار با قدرتمندترین صفحه سازها از جمله المنتور است و با وجود اینکه امکانات بسیار بالایی دارد رایگان است. هزاران قالب وردپرس به صورت رایگان و غیر رایگان وجود دارد که انتخاب یک قالب وبلاگی مناسب برای شما ممکن است دشوار باشد. از منوی “افزونه ها” به زیر منوی “افزودن” مراجعه نمایید. از چه افزونهای به عنوان جایگزین نقشهی گوگل استفاده کنیم؟ همان طور که می دانید طراحی سایت با استفاده از وردپرس یک روش ساده و آسان برای رسیدن به اهداف مختلف است. اگر مایل هستید با این روش ها آشنا شوید، با ما همراه باشید. روش اول نصب افزونه در قسمت افزونه ها روی پنل وردپرس است. برای نصب افزونه گزینه “هم اکنون نصب کن” را انتخاب و پس از نصب شدن افزونه برای فعال شدن گزینه “فعال کردن” را انتخاب کنید. شما از طریق مخزن وردپرس می توانید به بسیاری از پلاگین ها به صورت رایگان دسترسی داشته باشید. به قسمت مدیریت وردپرس در وبسایت خود بروید و از افزونهها » افزودن صفحه جدید را بزنید.

در صورت استفاده از FTP، ابتدا فایل فشرده را بر روی کامپیوتر خود extract کرده و سپس به آپلود فولدر سایت abtintheme مربوطه اقدام نمایید. قالب وردپرس باید از قابلیت ریسپانسیو برخوردار باشد یعنی بتواند روی گوشی موبایل، تبلت و کامپیوتر نشان داده شود. بازدید از وب سایت یکی از اساسی ترین KPI ها است که هر تیمی که یک وب سایت را مدیریت می کند باید ردیابی کند. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که به سئوی سایت طراحی شده کمک می کند، سرعت بالای لود شدن سایت است. افزونههای وردپرس به شما این امکان را میدهند که ویژگیهای سفارشی را به وبسایت خود اضافه کنید. این قالب دارای 2 طرح کلاسیک و مدرن میباشد که به صورت مجزا در پنل دانلود قالب دانلود و نصب میباشد . بعد از آن ، پشتیبانی مضاعف مشتری نیز نیاز به هزینه دارد.

همچنین برنامه نویسان نیز برای اضافه کردن آپشن های زیادی، افزونه های کاربردی طراحی کرده اند. همچنین با صفحه ساز محبوب WPBakery عرضه میشود و با Elementor و Visual Composer سازگار است. ابتدا با ثبتنام (رایگان) در پنل توسعهدهندگان نشان و تکمیل موارد خواستهشده در فرم مربوطه، یک کلید دسترسی (API Key) برای Web Map SDK دریافت کنید. افزونه All In One WP Security میتواند قابلیت کد امنیتی گوگل را به فرم ورود وبسایت شما اضافه کند. با خرید قالب وردپرس ( WordPress Template ) از پی سی تمپلیت ( P30Template ) شما میتوانید در 5 دقیقه بدون نیاز به کدنویسی سایت خود را راه اندازی کنید . همچنین اگر با مطالعه درباره افزونه های رایگان از کاربرد مناسب آن ها مطمئن شدید، گزینه مناسب تر نصب افزونه های رایگان است. یه ماشین هر چقدر هم خوب باشه ، اگر امنیت نداشته باشه و جان سرنشینانش رو به خطر بندازه ارزش چندانی نداره، در مورد وب سایت هم همینطوره با هک شدن سایت شما ، سایت شما از دسترس خارج خواهد شد و اگر یه سایت فروشگاهی باشین و یا خدماتی دچار ضرر و بی اعتمادی مشتریان خودتون میشین، پس با استفاده از پلاگین های افزایش امنیت وردپرس وب سایت خودتون رو بیمه کنید.

وقتی خودتان میخواهید یک خبر بخوانید یا بین پستهای وبلاگی سایتهای مختلف دنبال محتواهای مختلف میگردید چه چیزی بیشتر از هر چیزی توجه شما را جلب میکند؟ علت اینکه وردپرس را انتخاب کردهایم این است که این سیستم در بیش از 40 درصد از سایتهای طراحیشده استفاده شده و محیط کاربری بسیار ساده و راحتی دارد طوری که افرادی با سطح دانش اندک نیز میتوانند با این سیستم کار کنند. به همین سادگی با روش های مختلف نصب افزونه بر روی وردپرس آشنا شدیم. مسترکد در آموزش امروز، به شما کلیه ی روش های موجود برای نصب یک افزونه بر روی سایت وردپرسی تان را آموزش خواهد داد. به آن قابل نمایش است. بهتر است قبل از نصب هر افزونه ای میزان نصب و رضایتمندی آن را مورد بررسی قرار دهید و پلاگینی را نصب کنید که بیشترین تعداد نصب و رضایت کاربران را دارد.

این خطای SSL به این معنی است که هاست ما از نسخه منسوخ شده OPENSSL استفاده میکنه و از پروتکلهای SSL که ما برای آپدیت آخرین نسخه این افزونه به اون نیاز داریم پشتیبانی نمیکنه. برای این که بتونیم این خطا رو مثل خطاهای دیگه برطرف کنیم، باید از هاست یا مدیریت سرور بخوایم که نرم افزار OpenSSL خودشون رو به روزرسانی کنند. از نظر سرعت لود، این قالب بسیار خوب عمل کرد و به صورت میانگین در میان ۱۰ قالب برتر قرار میگیرد. یکی از مهمترین نیازهای شما به عنوان صاحب سایت فروشگاهی، آگاهی از رفتار مشتریان در سایت فروشگاهی شما و دریافت بازخورد از عملکرد قسمتهای مختلف سایت است. شما می توانید با نرم افزاری مثل فوتوشاپ حجم تصاویر را کاهش و سپس اقدام به بارگذاری نمایید. رابط کاربری خوب طراحی شده است و می توانید با کمک سازنده drag and drop، گالری های خود را ایجاد کنید.

اما به صورت کلی قبل از نصب افزونه ها در وردپرس لازم است تا به نکات زیر توجه داشته باشید. اصلی ترین هدف ایجاد یک سایت، سئوی آن و رسیدن به صفحه نخست نتایج موتورهای جستجو است. در این مطلب سعی داریم علاوه بر تعریف افزونه های وردپرس، کاربردهای مختلف آنها را بیان کنیم و چند مورد از مهم ترین پلاگین های های وردپرس را برشماریم. علاوه بر این بهروزرسانیهای خودکار و پشتیبانی از افزونههای مختلف از دیگر مزایای انتخاب این قالب است. با مشاهده محیط و عکس های افزونه تصمیم گیری راحتی خواهید داشت و به یک جمع بندی درست خواهید رسید و علاوه بر آن میتوانید برای کار با افزونه هم کلی ایده بگیرید و در نهایت از آن استفاده کنید. برای مطالعه نحوه ساخت فروشگاه اینترنتی، به بلاگ پست ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس در چهار گام مراجعه کنید. پس دیگه میشه گفت تو آپدیت کردن افزونه های وردپرس مشکل نداریم و حتی میتونیم به افراد دیگه هم یاد بدیم. دلیل بروز این مشکل آپدیت افزونه وردپرس اینه که مدت زمان لازم برای اجرای اسکریپت توسط سرور تموم میشه و سرور اسکریپت رو متوقف میکنه.

همانطور که حتماً در خبرها خوانده یا شنیدهاید چندی پیش گوگل تغییرات بنیادی را در سیاستهای خود در قبال سرویسهای نقشه اعمال کرده و تا ۲۶ تیرماه ۹۷ به توسعهدهندگان برای ثبت اطلاعات کارت اعتباری خود فرصت داده بود (اطلاعات بیشتر). بعد از کلیک روی افزونه ها، گزینه افزودن نمایان خواهد شد که با کلیک روی آن، افزونه های موجود در مخزن وردپرس به نمایش در می آیند. بسیار خوب، تا به اینجای کار با بخش افزونه ها در وردپرس آشنا شدید. حالا اگر در کنترل پنل وردپرس به منوی افزونه ها مراجعه کنید خواهید دید که افزونه ای که تازه آپلود کرده اید به لیست افزونه ها اضافه شده است.

کمی صبر کنید تا عملیات نصب انجام شود. برای انجام این کار کافی است به شکل زیر عمل کنید. سریعترین زمان لود Pingdom مربوط به قالب StoreVilla است. یا اینکه اگر افزونه خود را منبع دیگه ای دریافت یا خرید کردید با انتخاب گزینه بارگذاری افزونه فایل فشرده مربوط به آن را جهت نصب انتخاب کنید. حالا با کلیک بر روی دکمه Choose File فایل فشرده افزونه را انتخاب کرده و سپس بر روی دکمه “نصب” کلیک کنید. در قسمت سربرگ شما میتونید بنر تمام عرض نمایش دهید که بسیار خوب است و میتوانید کسب و کار خود را نمایش دهید به همراه یک دکمه Call to action که میتوانید بازدید کنندگان خود را با سایت خود و کسب و کار خود درگیر کنید. تحلیل و بررسی های این قالب و همچنین امکانات ، ویژگی های این قالب مثل هدر تصاویر کشویی و دکمه های اجتماعی آن را به یک انتخاب خوب مبدل می کند. در انتخاب و استفاده از افزونه ها همیشه باید این نکات را به یاد داشته باشید که اولا بیهوده به نصب افزونه ها اقدام نکنید.

اما حالا بد نیست تا با لیستی از بهترین و پرکاربردترین افزونه ها و کارکرد هر یکی از آن ها نیز آشنا شوید. نکته ای که باید در مورد پلاگین های رایگان در نظر داشت، این است که معمولا افزونه های رایگان از پشتیبانی قدرتمندی برخوردار نیستند و در صورت بروز یک مشکل، نمی توان انتظار رفع آن را توسط پشتیبان های آن داشت. پس وبمسترانی که نیاز به پشتیبانی و آپدیت دائمی دارند باید از نسخه های غیر رایگان یا ترکیب هر دو نوع استفاده کنند. پس از نصب، به شما در اجرای رمزعبور قوی، قفل کردن کاربران بد از سایت شما ، ایجاد پشتیبان پایگاه داده، پیاده سازی احراز هویت دو عاملی و موارد دیگر کمک خواهد کرد. از جمله قابلیت های مهم این افزونه می توان به امکان مدیریت کامل تصاویر ، افزودن خودکار watermark ، ساخت و مدیریت آلبوم ها ، نمایش تصاویر به دو صورت آلبوم و اسلاید ، کدهای کوتاه فراوان و کاربردی و بسیاری امکانات دیگر اشاره نمود .این افزونه گالری تصاویر از بهترین افزونه های گالری هستش که واقعا فوق العادست و تنظیمات و گزینه هایی که داره خیلی حرفه ای هستن.

WP Security & Firewall All-in-One یک راهحل امنیتی 360 درجه برای وبسایت وردپرس شماست و در واقع یک پلاگین امنیتی جامع، آسان ، پایدار و دارای پشتیبانی قوی است. هدف موفقیت کسب و کار شماست ؛ پس باید برنامه ریزی شده پیش رفت ! افزونه های وردپرس در دو نوع رایگان و پرمیوم وجود دارند که برای نصب پلاگین های پرمیوم باید مبلغ مشخصی پرداخت شود. در واقع ما در این محتوا با یه تیر دو نشون زدیم. به رتبه ای که افزونه از کاربران گرفته توجه کنید و حتما با انتخاب گزینه جزئیات بیشتر توضیحات، راه اندازی و سوالات متداول آن را بررسی کنید. افزونه وی پی راکت یکی از افزونه های بسیار محبوب و کاربردی برای افزایش سرعت سایت و کمک به بهینه سازی سریع آن است. لازم است قبل از اجرای گالری ها در Jetpack ، ابزار Image CDN را روشن کنید. تعداد قابل توجهی از افزونه های گالری عکس وردپرس را برای انتخاب در اختیار دارید. چطور از پلاگین نقشهی نشان استفاده کنم؟ با استفاده از این پلاگین می توان نحوه قرار گیری جزئیات مختلف، فاصله بین ستون های متنی، اندازه ستون ها، اندازه و طول و عرض عکس ها و فیلم ها، حاشیه محتواهای مختلف و موارد دیگر را تنظیم کرد.

در پوسته وردپرسی Unik، طراحی صفحات کاملا حرفه ای و گرافیکی می باشد. پلاگین های وردپرسی در قالب یک فایل زیپ در اختیار کاربران قرار می گیرند که هر کدام از آن ها می تواند چندین فایل PHP را در خود جای دهد. همراه با تجزیه و تحلیل داخلی برای تشخیص اینکه کدام منابع ترافیکی بیشترین تبدیل را دارند. فرض کنید قصد خرید یک پالتو برای زمستان دارید و وارد یک فروشگاه بزرگ پوشاک میشوید اینجا است که در میان انواع و اقسام پالتوها به دنبال خرید بهترین پالتو برای خود هستید اما نمیدانید از میان اینهمه پالتو کدام را انتخاب کنید! زیرساخت توسعهی نقشهی نشان به عنوان یک سرویس خوب و قابل اعتماد در زمینهی راهکارهای مبتنی بر نقشه، پلاگین نقشهی نشان را برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس توسعه داده است. همچنین سایتهای مبتنی بر وردپرسی که تمام یا بخشی از حوزهی فعالیتشان در زمینه انتشار اطلاعات مکانمحور مانند نمایش مکان رستورانها یا نمایندگیهای یک شرکت و مانند اینها بر روی مپ میباشد نیز از این سرویس گوگل بهره میبرند. از همین رو مدیران وبسایتهای مبتنی بر WordPress نیازمند یافتن جایگزین مناسبی برای سرویس نقشهی گوگل در وبسایت خود هستند.