قالب شرکتی وردپرس Beonepage برای وب سایت های وردپرسی

در صورتی که قالب مدنظر شما در این سایت ها وجود نداشت میتوانید آن را از توسعه دهندگان اصلی و به شکل دلاری تهیه کنید. Infinite همچنین با یک صفحه ساز کاربر پسند، که افق گستردهای از امکانات را برای همه باز میکند، ارائه میشود. این قالب، محصولات شما را به بهترین نحو برای کاربران مختلف به نمایش میگذارد. با کمک ناوبری قالب، مشتریان به راحتی محصولات مورد نظر خود را در سایت شما پیدا خواهند کرد. با استفاده از این قالب، حتی یک کودک هم میتواند یک فروشگاه موفق اینترنتی آنلاین ایجاد کند. قالب وردپرس به جز ظاهر سایتتان، امکانات سایت هم مشخص می کند هم امکاناتی که توسط کاربر قالب دیدن است و هم امکانات پنل مدیریتی سایت.

افزونه ووکامرس یکی از بهترین و کامل ترین پلاگین های وردپرسی است که با اضافه شدن به یک قالب ساده می تواند یک فروشگاه اینترنتی کامل را ایجاد کند. یا به طور مثال مشخص می کند صفحه اصلی سایتتان چه شکلی داشته باشد آیا اسلایدر داشته باشید یا خیر، بنرهای صفحه اصلی به چه صورتی باشد و خیلی از موارد دیگر که توسط قالب مشخص می شود. اگرچه فایل های هسته ای وردپرس موارد امنیتی را به خوبی رعایت می کنند. در تم های شرکتی حتما نیاز است المان های اختصاصی جذاب برای طراحی صفحه اصلی داشته باشد که بتوانید بهترین طراحی دلخواه انجام دهید.

با افزونههایی مانند WPBakery Page Builder، طراحی صفحات شما یک کار آسان خواهد بود. با توجه به طبیعت فوقالعاده انعطافپذیر، قابل تنظیم و رابط کاربری بصری و آسان این قالب، کاربران و مدیران سایت میتوانند به راحتی با آن ارتباط برقرار کرده و کار خود را انجام دهند. TheGem یکی دیگر از قالبهای فروشگاهی وردپرس چند منظوره است که ویژگی صفحه ساز بصری آسان آن، باعث سهولت در طراحی سایت تجارت الکترونیکی شما میشود. همچنین با تهیه اکانت می توانید به داده های دیگری از جمله تعداد جستجوها، هزینه گوگل ادز هر کلمه کلیدی و دیگر داده ها دسترسی داشته باشید.

برای انتخاب بهترین قالب وردپرس به این آدرس مراجعه کنید تا قالب های برتر را مشاهده و از آن ها انتخاب کنید. شما می توانید سوابق داده های بازدید کننده، از جمله سایت مراجعه کننده، مرورگر و موتور جستجو را بررسی کنید. قبل از نصب این افزونه به کاربر اطلاع داده می شود که توسعه دهنده آن هیچ مسئولیتی را من باب ایجاد مشکل در سایت شما نمی پذیرد. ممکن است برای امنیت پرمیشن یا سطح دسترسی فولدر ها مثلا فولدر Plugins این اجازه را به شما نمی دهد . در واقع، Infinite برای سایتهای تجارت الکترونیک به طرز خارق العادهای سازگار است. بدون نیاز به انجام تنظیمات پر دردسر، سایتهای مبتنی بر قالب توندا اطمینان حاصل میکنند که همه خریداران به راحتی میتوانند به محصولات دسترسی داشته باشند. Uncode یکی از قالبهای فروشگاهی وردپرس بوده که به طور کامل قادر به مدیریت انواع وب سایتهای مرتبط با تجارت الکترونیک است. بهرهمندی از سایر ویژگیهای مرتبط با تجارت الکترونیک مانند صفحات متنوع الگوی خرید و امکان استفاده از کد کوتاه تجاری مانند برنامههای قیمتگذاری، باعث صرفهجویی در وقت شما خواهد شد. قالب توندا یک سایت واکنشگرا ایجاد میکند تا مشتریان حتی در هنگام حرکت بتوانند با استفاده از موبایل یا تبلت، از شما خرید کنند.

این تم دارای چندین استارتر است که می توانید از آنها برای راه اندازی سریع وب سایت خود استفاده کنید. این تم وردپرس با چندین دموی مختلف عرضه میشه که می توانید برای راه اندازی سریع وب سایت تجاری خود از این دموها استفاده کنید. اگر بخواهیم مثالی از چگونگی کار کردن و راه اندازی وب سایت با پوسته پیشرفته فلت سام بگوییم, قطعا نوشیدن آب را مثال میزنیم! OceanWP یک پوسته وردپرس رسپانسیو رایگان است. برای ساخت هر سایت وردپرسی از جمله ساخت فروشگاه اینترنتی، از نظر فنی نیاز به یک قالب نصب و فعال سازی میباشد، اما این لزوما به این معنی نیست که شما باید از طراحی پوسته خود استفاده کنید. نسخه Business برای سه سایت با 89 دلار در سال و نسخه های نرم افزاری را به صورت نامحدود با 129 دلار در سال برای کاربران در نظر دارد. تنوع قالب های وردپرس به حدی زیاد است که حتی مشتریان شرکت همیار توسعه نیز در انتخاب قالب های جذاب دچار تردید میشوند. قالب هخامنش یک قالب ایرانی است که شما می توانید بدون هیچ محدودیتی هر نوع طراحی را به راحتی کشیدن و رها کردن موس با آن طراحی کنید و با ابزار قدرتمند طراحی صفحات آن ، هر نوع شخصی سازی چه بخش و چه رنگ را ایجاد کنید.

در صفحه development تعداد زیادی نسخه ی نمایشی نشان داده شده است تا بتوانید از خلاقیت خود استفاده کنید. البته که این تنها موضوع مهم راجع به این قالب شرکتی وردپرس نیست یک قالب سایت به ظاهری اراسته نیاز دارد اما مهم تر از آن ، امنیت و کدگذاری قوی است که باید بگوییم تمامی موارد در این قالب وردپرس فراهم شده است ! آنها برای طیف وسیعی از پروژههای تجاری مختلف مناسب هستند، از فروشگاههای صنایع دستی گرفته تا فروشگاههای خرده فروشی مد و موارد دیگر. المان های مخصوص صفحه ساز قالب فروشگاهی می تواند اسلایدر برای نمایش محصولات تخفیف خورده باشد یا پیشنهادات شگفت انگیز یا اسلایدی برای نمایش دسته بندی خاصی از محصولات باشد که با کمک آن بتوان صفحه اصلی زیبایی طراحی کرد.

این افزونه به شما امکان تعیین نام های کاربری حساسی را می دهد تا اگر کاربری آن ها را وارد کرد مسدود شود. در پیشخوان وردپرس از قسمت افزونه ها نام افزونه “WooCommerce Customizer” را سرچ کرده و آن را نصب کنید. اگر زمینهی کاری شما به حوزهی آموزش مربوط میشود و بهتازگی سایت یا یک بلاگ برای زمینهی شغلی خود با استفاده از وردپرس طراحی کرده باشید، احتمالاً به دنبال بهترین قالب آموزشی وردپرس یا قالب آموزشی برای وردپرس برای آن هستید. منطقی نیست که شما بخواهید برای هر رنگ یک تیشرت یک صفحه محصول جداگانه طراحی کنید. در پایان، TheGem یک فروشگاه مدرن و با امکانات متعدد است که میتوان با استفاده از آن هر محصول و یا خدماتی را ارائه دهید. قالب وردپرس یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصول دیجیتالی دنیا می باشد که امروزه خرید و فروش آن صنعت بزرگی میباشد. نکته ای که وجود دارد این است که حتما نیاز است بهترین قالب را انتخاب کنید تا نتیجه خوبی بگیرید چرا که از نظر قیمت خرید قالب تفاوت چندانی باهم ندارند اما امکانات و ویژگی های قالب می تواند بسیار متفاوت باشد. این قالب بسیار انعطافپذیر بوده و شامل گزینههایی است که توسعه سایت را به یک کار ساده تبدیل میکند.

این قالب با Divi Builder ارائه شده است، که شامل دهها بلوک ماژول منحصربهفرد و قابل تنظیم برای ارائه محتوا است که میتوانید در صفحات سایت به منظور دستیابی به نیازهای خود، با کشیدن و رها کردن (drag and drop) استفاده کنید. بیش از ۶۰۰ فونت گوگل را میتوانید انتخاب کنید، با یک گزینه برای اضافهکردن قلمهای شخصیسازی شده از طریق پنل مدیریت وردپرس. همچنین شامل گزینههای سفارشیسازی گسترده از طریق پنل و گزینههای پیشرفته تم است. اگر می خواهید می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید و از طریق مشاوره با آن ها قالب وب سایت شخصی خود را راه اندازی نمایید. اما در ابتدا هدف خودتان را از راه اندازی سایت شرکتی مشخص کنید. با استفاده از افزونه WPML که از ابتدا با نصب قالب فعال شده است، TheGem به شما امکان ایجاد یک فروشگاه آنلاین چند زبانه را میدهد. علاوه بر این، Shopkeeper شامل یک افزونه صفحه ساز WPBakery است که به شما امکان میدهد تا با استفاده از یک ویرایشگر که قابلیت کشیدن و رها کردن را دارد، صفحهبندی پیشرفتهای برای پستها، صفحات داخلی و صفحه اصلی سایت خود ایجاد کنید.

شما می توانید از برخی افزونه های دیگر با کارایی تقریبا شبیه به همین را در ووکامرس نصب سایت abtintheme کنید. و بسیاری قابلیت های دیگر… علاوه بر راهاندازی فروشگاه آنلاین، میتوانید از این قالب برای مقاصد دیگر نیز استفاده کنید، زیرا با استفاده از این قالب میتوانید صفحه فرود، صفحه کامل بدون سایدبار و کاتالوگ محصولات و غیره را ایجاد کنید. اگر سایت فروشگاهی خود را برای یک محصول خاص و یا طیف گستردهای از محصولات مختلف ایجاد میکنید، Porto برای ایجاد تمام ایدههایی که در مورد تجارت آنلاین خود دارید، قابل استفاده خواهد بود. ظاهری تمیز و مینیمالی و اسپرت دارد، تغییر محصولاتی که قصد فروش آنلاین آنها را دارید، بسیار آسان است. است و با قابلیت نصب فوقالعاده آسان، پنل بسیار قدرتمندی را در خود جای داده است.

همچنین رابط کاربری راحتی دارد که برای کاربران مبتدی برگ برنده ای است و می توانند به راحتی از امکانات این قالب استفاده کنند. این امر به شما اطمینان میدهد که سایت شما همیشه با ایده شما مطابقت دارد. Kalium با توجه به این که در همه سیستم عاملها توانایی سازگاری شگفتانگیزی دارد، سایت شما را به خوبی نمایش میدهد. با توجه به اینکه بسیاری از افراد وردپرس را از سایت رسمی وردپرس دریافت می کنند، در نتیجه هنگام نصب و راه اندازی زبان به صورت پیش فرض روی زبان انگلیسی و یا زمان آن بر اساس تقویم میلادی تنظیم شده است. پلاگین Ultimate Membership به شما اجازه می دهد تا سطح های دسترسی چند سطحی را بر اساس پکیج های فروشی و یا رایگان در اختیار کاربران قرار دهید. بر اساس نیاز خودتان دسته بندی مناسب قالب را انتخاب کرده و به دنبال بهترین آن ها باشید. دقت داشته باشید که قالب های شرکتی باید امکانات متفاوتی را داشته باشند تا بهترین قالب باشد مثلا برای طراحی هدر و فوتر نیاز است طراحی آن دسته خودتان باشد تا بتوانید بهترین را خلق کنید یا دارای اسلایدر حرفه ای باشد تا بتوانید اسلاید قرار دهید. گالری عکس Gmedia چهار بلوک گوتنبرگ را برای اضافه کردن سریع یک گالری به یک پست یا صفحه فراهم می کند.

برای استفاده از قالب Handmade نیازی نیست مانند یک حرفهای در مورد برنامهنویسی چیزی بدانید. میتوانید به راحتی یکی از دموهای آماده این قالب را برای فروشگاه آنلاین خود در نظر بگیرید و شروع به فروش محصولات خود کنید. با Uncode به راحتی میتوانید انواع فروشگاه آنلاین را ایجاد کنید و محصولات متنوعی را در آن قرار دهید. این میتواند یک چیز ساده به عنوان پیراهن یا چیزی بزرگ و سنگین به عنوان مبلمان، یا حتی محصولات دیجیتالی باشد، The Hanger برای همه نوع کالا مناسب است. علاوه بر این، به راحتی میتوانید تنظیمات مختلفی را برای فوتر سایت انجام دهید. از میان دهها انیمیشن، سایدبار، منوهای کشویی و عناصر مختلف به راحتی میتوانید عناصری که مورد نیاز شما است را در سایت خود به کارببرید. هر کدام از این قالبها امکانات کاملی را ارائه میدهند که برای فروش انواع محصولات شما مناسب هستند. این قالب یک پلتفرم چند منظوره برای ایجاد هر سایتی با هرنوع زمینه فعالیت است. قالب Depot تمام ابزارها و مولفههای لازم برای تهیه یک فروشگاه اینترنتی را فراهم میکند. این یک چارچوب غنی از ویژگی برای ساخت فروشگاههای آنلاین جذاب است. همه مواردی که در زیر آورده شده، تمهایی برتر با طراحی کامل و قابلیتهای گسترده برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین حرفهای، منحصربهفرد و موفق هستند.

اگر میخواهید با استفاده از وردپرس، سایتی فروشگاهی طراحی کنید که قابلیتهای مختلفی را در اختیار شما قرار دهد، باید قالبی را انتخاب کنید که از ووکامرس (WooCommerce) پشتیبانی کند. Divi یک قالب تجارت الکترونیکی وردپرس، با قابلیت سفارشیسازی بالا و سازگار با موبایل است و برای هر دستهبندی محصولات، از فروش تیشرت گرفته تا مبلمان و یا هر چیز دیگری مناسب است. این قالب همچنین شامل دهها سبک مختلف زیبا برای ساخت فروشگاه آنلاین و گزینههای قابل تنظیم بیشمار برای نمایش محصولات، گالری تصاویر و نمونه کارهای شما است. قالب های شخصی به شما امکان ساخت رزومه آنلاین و قرار دادن نمونه کار هایتان در گالری آن را می دهند که باعث می شود تصویر بهتر و حرفه ای تری از شما به کارفرمایان آینده تان ارائه شود. این یک قالب چند منظوره است و میتوانید از آن برای ساخت صفحات اختصاصی محصولات و نمونه کارها با بیست دموی آماده مختلف برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین جذاب و حرفهای استفاده کنید. قالب وردپرس در واقع ظاهر و امکانات سایت وردپرسی را مشخص می کند به طور مثال برای سایت های فروشگاهی نیاز است امکانات فروشگاهی از جمله اسلایدر محصولات، صفحه زیبا محصول، المان برای نمایش محصولات باشد و برای سایت های شرکتی نیاز است المان های زیبا برای معرفی شرکت وجود داشته باشد که در هر قالب این المان ها متفاوت است.