قالب شرکتی وردپرس Alico – طراحی با افزونه المنتور

پس برای بهره مندی از خدمات پشتیبانی، بهتر است قالبی را انتخاب کنید که دارای فایل راهنمای کاملی باشد و از پاسخگویی فروشنده محصول نیز اطمینان داشته باشید. این افزونه دارای سابقه طولانی نیست و در سال 2016 به بازار عرضه شد اما ویژگی های خوب این افزونه امنیت وردپرس موجب شد که جز بهترین ها شناسایی شود. با این حال اگر قالبی که قصد انتخاب آن را دارید یک قالب ایرانی است یا به تازگی منتشر شده است، پیشنهاد میکنیم با استفاده از مرورگرهای مختلف به مشاهده پیش نمایش آن بپردازید تا مطمئن شوید قالب از سازگاری کامل در انواع مرورگرها برخوردار است. ✔️از داشتن صفحه ساز، پشتیبانی خوب مطمئن شوید. ✔️از ریسپانسیو بودن قالب در حالت گوشی اطمینان حاصل نمایید.

وب سایت نـال اکـس هیچکدام از قالب ها و محصولات را فارسی سازی و ترجمه نکرده است و پوسته هم بدون ایجاد تغییرات توسط ما در سایت سایت abtintheme منتشر شده است. شما می توانید از 35 نسخه نمایشی این قالب، قبل از انجام هرگونه تغییرات در طراحی سایت خود و برای مطابقت آن با نیازهای خود استفاده کرده و آن را آزمایش کنید. خوشبختانه ژاکت به عنوان بزرگترین منبع برای انتخاب قالب فارسی وردپرس به شما این امکان را می دهد تا بهترین قالب های فارسی و راست چین وردپرس را با اطمینان از اورجینال بودن محصولات با قیمت هایی بسیار کمتر از مارکت های جهانی تهیه کنید.

برند شخصی به شما کمک می کند تا خود را به بقیه شناسانده و با نمایش نمونه کارها به صورت حرفه ای رزومه خود را با استفاده از قالب شخصی وردپرس در اختیار کارفرما قرار دهید. این قالب با ووکامرس سازگار است و راه اندازی فروشگاه را بدون هیچ هزینه ای آسان می کند. افزونه AppPresser نیز یکی از محبوبترین افزونههای معتبر اپلیکیشنساز سایتهای وردپرس می باشد که موجب شده است بسیاری از افرادی که هیچ گونه تسلطی به کدنویسی موبایل ندارند، بتوانند اپلیکیشن منحصر به فرد کسبوکار اینترنتی خودشان را داشته باشند. شما افزونههای افزایش امنیت وردپرس را باید باتوجه به نیاز خود انتخاب کنید. اگر به دنبال پوسته ای ظریف هستید، Elegant Magazine می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. قالب موسیقی پرشین موزیک یکی از بهترین و حرفه ای ترین پوسته های ایرانی است که به سبک متریال طراحی شده است.

اما بر خی از پلاگین ها دارای نسخه های حرفه ای یا (Professional (Pro هستند که باید از مارکت های وردپرس آنها را تهیه کنید. در مارکت های جهانی از جمله تم فارست و مارکت های ایرانی همچون ژاکت، دیدگاه کاربران قابل مشاهده است و کاربرانی که خریدار محصول هستند، با یک نشان ویژه از سایر کاربران تفکیک شده اند. سه افزونه اول به صورت پرمیوم ارائه شده است و لازم است آنها را خریداری کنید اما سایر افزونه ها به صورت رایگان قابل استفاده هستند. اول این را در نظر بگیرید که اغلب اوقات فروش محصولات بصورت انحصاری است . در این افزونه خواهید آموخت که کدام فرم ها، پنجره های بازشو و ماژول های چت زنده بیشترین ارسال را دارند.

این پوسته قابلیت شخصی سازی بالایی دارد و به آسانی می توان به گزینه های تنظیمات و سفارشی سازی آن دسترسی پیدا کرد. قالب های وردپرس انواع مختلفی دارد، در این مقاله قصد داریم تا شما را در انتخاب قالب سایتتون راهنمایی و بهترین قالب های ایران و جهان رو بهتون معرفی کنیم. افزونه Gravity Forms: یکی از کاربرپسندترین افزونه های فرم ساز وردپرس که به کمک آن می توانید انواع مختلف فرم ها را بسازید. حتی بهترین قالب های رایگان وردپرس نیز پشتیبانی ندارند و اگر قصد دارید برای کسب و کار خود یک قالب انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم سراغ قالب های رایگان نروید، چرا که بالاخره ممکن است در بخشی نیازمند کمک و راهنمایی سازنده محصول باشید و این راهنمایی در قالب های رایگان وجود ندارد. این قالب با طیف گسترده ای از برنامه های افزودنی سازگار است و گزینه های در دسترس برای شما در هنگام طراحی وب سایت نامحدود است.

این قالب با المنتور سازگار است و دارای ده ها عنصر از پیش ساخته شده است که به شما امکان می دهد هدر سفارشی، عنوان صفحه، فوتر، بایگانی و بسیاری موارد دیگر را ایجاد کنید. عناصر مختلفی برای هدر و فوتر وجود دارد که با ترکیب آنها می توانید جلوهای منحصر به فرد برای سایت خود ایجاد کنید. از هدر تا فوتر سایت خود را با المنتور فارسی بسازید و دلخواه تنظیم کنید. The7 یک قالب قابل تنظیم و سفارشی سازی است. در حقیقت شما تا امروز تنها قالب های ساده و بدون امکان تنظیم محتوا طراحی نمودید اما از این نقطه به بعد درک کاملی از نحوه معرفی قالب های خودتان به وردپرس و تبدیل هر قالب دلخواه به قالب وردپرس خواهید داشت .

چنانچه با توجه به همه موارد فوق، هنوز بین انتخاب از میان چند محصول شک دارید، بررسی امتیازات فروشنده و دارا بودن مدال پشتیبانی سریع در ژاکت از جمله مواردی هستند که می توانند به شما در انتخاب بهترین قالب وردپرسی کمک کنند. این قالب دارای مجموعه ای قدرتمند از ویژگی ها و افزونه های مختلف است که به شما کمک می کند وب سایتی زیبا ایجاد کنید. این گامها را در آموزش طراحی سایت با وردپرس را بخوانید. این قالب با پشتیبانی از طیف گستردهای از افزونههای محبوب می تواند به شما کمک کند تا آموزش های خود را به خوبی به کاربران ارائه دهید و روند پیشرفت ان ها را از طریق یک داشبورد حرفه ای به آن ها نمایش دهید. افزونه چندزبانه کردن سایت می تواند در این خصوص به شما کمک کند.

اطمینان حاصل کنید که در واقع مجوزهای صحیح را دارید! اگر قالب موردنظر خود را از ژاکت تهیه می کنید، این اطمینان به شما داده می شود که به مدت 6 ماه از پشتیبانی تضمین شده ژاکت بهره مند خواهید بود و در صورت مواجهه با مشکل در عملکرد قالب، می توانید سوال خود را برای فروشنده محصول ارسال کرده و در کمتر از 48 ساعت پاسخ را دریافت کنید. قالب SYDNEY مناسب هرکسب و کاری مخصوصاً برنامهنویسان است، این قالب با ساختار مناسبی که دارد به مناسب راهاندازی و استفاده به عنوان قالب شرکتی است. این ویژگی تأثیر مستقیمی بر سرعت بارگذاری و عملکرد صفحه شما دارد. به این دلیله که یا نمیتونید بهترین قالب وردپرس از نظر سئو رو تشخیص بدید یا تحت تأثیر ظاهر قرار میگیرید! توجه به سئوی قالب وردپرس آنقدر مهم است که بسیاری از توسعه دهندگان در توضیحات محصول خود به این مورد اشاره می کنند و از آنجا که بررسی قالب وردپرس با سئوی خوب برای یک کاربر مبتدی دشوار است، می توانید از سرویس های آنلاینی همچون W3C Markup Validation برای بررسی سئوی قالب وردپرس و انتخاب سریع ترین قالب وردپرس کمک بگیرید.

کدام قالب فروشگاهی آماده را بخریم؟ قالب با ساختار خوبی طراحی شده بخشی برای نظرات مشتریان آماده شده، بخشی برای قیمت گذاری همچنین فرم تماس و قسمتی برای آخرین ارسالهای وبلاگ در این قالب مشخص شده که فضای خوبی را به بازدید کننده القا میکند. این قالب دارای بیش از 80 الگوی آماده برای استفاده و بیش از 160 المان است و به شما کنترل لازم برای ساخت صفحات خیره کننده ای را ارائه می دهد. این افزونه تمام فاکتورهای مهم سئو داخلی را پوشش داده است. عامل مهم بعدی که باید به شدت به اون دقت داشته باشیم استاندارد بودن نکات سئو داخلی و رعایت اصول کدهای تمیز در قالب هست. انتخاب قالب یکی از نکات مهم شروع در دنیای وب هست. نکات مثبت قالب Lotus : دارای ابزارک های پیشرفته و استفاده از افزونه های رایگان برای چند زبانه شدن قالب. ✔️قالب دارای سرعت بالا باشد و از لحاظ سئو قالب مشکلی نداشته باشد. ✔️قالب را از سایت های معتبر از جمله راستچین، ژاکت ، ابزار وردپرس و…

با افزونه المنتور و کشیدن و رها کردن المان ها می توانید سایت فروشگاهی خود را با سلیقه خود طراحی کنید. صفحه سازها به شما این امکان را می دهند تا به راحتی با کشیدن و رها کردن موضوعات مختلف داخل یک صفحه، اسکلت سایت خود را مشخص کرده و بدون درسرهای کدنویسی، صفحات سایت خود را طراحی کنید. توجه به این اصول، مهمترین فاکتور سئو یعنی سرعت را نیز شامل می شود و هنگامی که یک قالب برای گوگل بهینه شده باشد، می توان انتظار داشت از سرعت خوبی نیز برخوردار باشد. و قالب های پولی و پریمیوم که دارای پشتیبانی فنی است، و گزینه خوبی برای سایت شما می باشد. Hub قالبی است که دارای مجموعهای از المان های طراحی عظیم است و بیش از 600 بخش از پیش ساخته شده ارائه می دهد. همچنین شامل یک قالب برای ایجاد یک صفحه رزومه و بخش برای اضافه کردن خدمات است. اگر به دنبال ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک عالی هستید که محصولات شما را متمایز کند، قالب Goya برای شما مناسب خواهد بود. اگر می خواهید نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارید و یا اطلاعات مختلف را به شیوه ای زیبا در سایت خود نمایش دهید این قالب بسیار کاربردی خواهد بود.

قالب برپایه زبان انگلیسی نوشته شده است و شما میتوانید سایت انگلیسی و فارسی با این قالب راه اندازی کنید. این تم دارای اسلایدر تمام عرض، آرم سفارشی، تنوع رنگ نامحدود و دسترسی به تمام فونت های گوگل است. این قالب دارای پایگاه کاربری بزرگی است، اکثر افزونه ها با آن ادغام می شوند و برای موارد نادری که چیزی به درستی کار نمی کند، یک تیم پشتیبانی وجود دارد که می تواند به سؤالات مربوط به مشکلاتتان پاسخ داده و به شما کمک کند. بهترین قالب فروش فایل وردپرس به شما کمک می کند تا فایل های خود را بدون درخواست از واسطه ها بفروشید. این قالب با داشتن گزینههای طرحبندی هوشمند به شما کمک می کند تا به هر صفحه از سایت خود ظاهری منحصربهفرد و خاص ارائه بدهید. چنانچه با توجه به همه موارد فوق هنوز بین انتخاب از میان چند محصول شک دارید، بررسی امتیازات فروشنده و دارا بودن مدال پشتیبانی سریع در ژاکت از جمله مواردی هستند که می توانند به شما در انتخاب بهترین قالب وردپرسی کمک کنند.

با استفاده از این قالب شما می توانید یک وب سایت کامل را بدون نیاز به لمس هیچگونه کدی ایجاد کنید. با استفاده از طیف وسیعی از المان های مختلف در هدر، فوتر می توانید یک وب سایت بسیار زیبا ایجاد کنید. Sucuri: افزونه امنیتی که مانند یک کارآگاه به بازرسی دیگر افزونههای سایت میپردازد و آنها را از نظر مشکلات امنیتی بررسی میکند. یکی دیگر از مسائلی که در این مطلب قصد بررسی آن را دارید بررسی قیمت هر یک از افزونههای امنیتی وردپرس است که در همین مطلب آنها را معرفی کردیم. قبل شروع این نکته را فراموش نکنید که امکان دارد تعدادی از این قالبها از زبان فارسی پشتیبانی نکند و راستچین ( RTL ) نباشند.