طرحواره سازمان پشتیبانی • Yoast

طرحواره سازمان پشتیبانی • Yoast

اخیراً گوگل به‌روزرسانی‌ای را در مورد نحوه استفاده از جزئیات کسب‌وکار در جستجو اعلام کرده است. برای کمک به شما در استفاده حداکثری از آن، ما خوشحالیم که Yoast SEO 22.0 را معرفی می کنیم که پشتیبانی از آن را گسترش می دهد. Organization داده های ساخت یافته در اینجا، خواهید دید که چگونه به Google کمک می کنیم تا همه چیز درباره شرکت شما را بفهمد.

پشتیبانی گسترده از طرح سازمان

Yoast SEO همیشه در خط مقدم پشتیبانی از داده های ساخت یافته برای کاربران ما بوده است – ما قوی ترین چارچوب را در آنجا داریم. ما همچنین استفاده بهینه از آن را برای شما آسان کرده ایم. به عنوان مثال، می‌توانید جزئیات خود و سایت خود را از طریق تنظیمات ما اضافه کنید. اگر این کار را انجام دهید، Yoast SEO این جزئیات را به نمودار کامل ما اضافه می کند. امروز قرار است کارهای بیشتری انجام دهیم.

Yoast SEO Premium و افزونه Local SEO آن پشتیبانی گسترده ای از طرح سازمان ارائه می دهد و وب سایت شما را در خط مقدم سئو (محلی) نگه می دارد. با استفاده از این به‌روزرسانی، می‌توانید اطلاعات دقیق درباره سازمان خود، از جمله نام، آدرس، اطلاعات تماس و شناسه‌های مختلف کسب‌وکار را به‌طور یکپارچه درج کنید. از جمله موارد جدید در این نسخه، تاریخ تاسیس، تعداد کارمندان، شناسه مالیات/VAT، شماره ISO و موارد دیگر است! و البته، Yoast SEO تمام داده های ساختار یافته را برای این فیلدها اضافه می کند – فقط باید آنها را پر کنید.

شما می توانید لیست طولانی از جزئیات سازمان خود را در Yoast SEO Premium پر کنید

اما طرحواره سازمانی چیست؟

Organization طرحواره داده های ساختاری است که اطلاعات دقیقی درباره سازمان شما در اختیار موتورهای جستجو قرار می دهد. این شامل جزئیات ضروری مانند نام سازمان، آدرس، اطلاعات تماس و شناسه های تجاری است. با پیاده سازی داده های ساختاری سازمان، می توانید دید وب سایت خود را افزایش دهید. شانس خود را برای نمایش در پانل های دانش و سایر نتایج جستجوی غنی افزایش می دهد.

گوگل اخیراً از گسترش استفاده خود از Organization داده های ساخت یافته، بنابراین بسیار مهم است که سایت شما نیز تا حد امکان جزئیات بیشتری ارائه دهد. اطلاعیه رسمی گوگل را بررسی کنید.

استفاده از طرحواره سازمانی برای سئوی محلی

سئوی محلی برای مشاغلی که مناطق جغرافیایی خاصی را هدف قرار می دهند بسیار مهم است. با ترکیب قدرت از Organization و LocalBusiness طرحواره با استراتژی های سئوی محلی، می توانید به طور قابل توجهی دید وب سایت خود را برای مشتریان محلی که فعالانه محصولات یا خدمات شما را جستجو می کنند، بهبود بخشید. بنابراین شروع به پر کردن آن جزئیات کنید!

اهمیت داده های ساخت یافته در عصر هوش مصنوعی

سئوی محلی تنها دلیل استفاده از داده های ساخت یافته نیست. استفاده از هوش مصنوعی در جستجو باعث می شود که موتورهای جستجو به طور دقیق محتوای وب سایت شما را درک و تفسیر کنند. با ارائه زمینه از طریق داده‌های ساختاریافته، می‌توانید به الگوریتم‌های هوش مصنوعی کمک کنید تا موجودیت‌های موجود در سایت شما را پیدا کرده و کشف کنند تا کاربران نتایج جستجوی مرتبط مورد نیاز خود را دریافت کنند.

با Yoast SEO 22.0 پیشرو باشید

به Yoast SEO 22.0 و Local SEO 15.3 ارتقا دهید و از پشتیبانی گسترده برای طرح سازمان استفاده کنید. این فرصت را برای بهینه سازی بیشتر وب سایت خود برای موتورهای جستجو از دست ندهید. امروز Yoast SEO را دانلود کنید و پتانسیل کامل داده های ساختاریافته را باز کنید!

]
منبع: https://yoast.com/yoast-seo-february-6-2024/