صرافی کوینکس یا کوکوین؟؟ مقایسه دقیق 2 صرافی برتر جهان! راهنمای انتخاب بهترین صرافی

علاوه بر این کاربران تایید شده می‌توانند در معامله فیات به کریپتو شرکت نمایند. صرافی کوکوین یکی از جدیدترین بسترهای ترید در بازار رمزارزهاست. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از Kucoin ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. امروز درباره نحوه ثبت‌ نام و آموزش کار با آن صحبت می‌کنیم، با ما باشید.

  • برای خریدوفروش ارز دیجیتال در نیک پرداخت کافی است که روی آدرس الکترونیکی خریدوفروش ارز دیجیتال کلیک کنید.
  • سیستم معاملاتی ارز کوکوین از از یک سخت افزار قدرتمند استفاده می کند.
  • حال تصور کنید که یک کاربر ارز 1 عدد BNB را در قیمت 300دلار خریداری کرده است و تصمیم دارد که هر زمان قیمت آن به 400 دلار رسید بفروشد.
  • توجه باشید که اهرمی که استفاده می‌کنید، ریسک شما و هم‌زمان سود شما را نیز افزایش می‌دهد.
  • به همین علت مناسب‌ ترین صرافی برای ایرانی ها صرافی کوکوین است.

جهت ثبت‌نام در صرافی بر روی گزینه “sign up” مشخص شده در تصویر زیر کلیک کنید. در مقاله‌ایی دیگر به طور مفصل به مقایسه تفاوت‌های کوکوین و کوینکس می‌پردازیم. در نهایت به صندوق ایمیل خود بروید و توسط لینکی که KuCoin ارسال کرده، اکانت خود را تایید نمایید.

صرافی سریع کوکوین

به‌این‌ترتیب کاربر می‌تواند با خیال راحت‌تر معامله کند زیرا زمانی که یک زبان در میان زبان‌های پشتیبانی شده سایت باشد نشان می‌دهد که برای کاربر احترام قائل است. همچنین باعث ایجاد اعتماد می‌شود که حداقل مشکلی با هویت ایرانی شما وجود ندارد. با وجود این، صرافی کوکوین جایی برای زبان فارسی در میان زبان‌های پشتیبانی شده ندارد. یکی دیگر از فاکتورهایی که باید در بررسی صرافی کوکوین و جایگاه آن در میان صرافی ها به آن بپردازیم، حجم معاملات در هر ۲۴ ساعت است.

کارمزد معاملات

طبق گفته این شرکت، همیشه وام دهندگان، خواه از وثیقه وام گیرنده و خواه از صندوق بیمه مارجین پول خود را به طور کامل دریافت می‌کنند. در نتیجه از همان حمایت و امنیت موجود در یک بانک معمولی برخوردار نخواهید بود. به دلیل ایجاد این مشکل و نگرانی‌های زیاد کاربران ایرانی ما در این مقاله به معرفی بهترین جایگزین بایننس به نام «کوکوین» و شیوه ثبت‌نام در آن می‌پردازیم. همچنین به مراحل خرید سرور مجازی کوکوین و نحوه استفاده از آن به صورت تصویری می‌پردازیم.

یکی از اصلی ترین موارد استفاده از صرافی ها، برای خرید و فروش ارز های دیجیتال است. صرافی ها با ایجاد امکانات متنوع برای ثبت سفارش، ترید در بازار را آسان می کنند. انتخاب بخش معاملات اسپات پس از آنکه کلمه عبور معاملاتی را وارد کردید بخش های مختلف ترید در صرافی کوکوین برای شما نمایش داده می شود که تحت عنوان “Spot” ، “Margin” و “Futures” نام گذاری شده اند. در این بخش با انتخاب گزینه spot می توانید انواع سفارش هایی که یک کاربر می تواند ثبت کند را مشاهده کنید.

  • امکان احراز هویت با مدارک ایرانی در این صرافی وجود نداره اما برای رفع مسدودی میتونید ارسال کنید.
  • صرافی کوکوین یکی از امن ترین بستر های انجام معاملات جهانی در حوزه ارز دیجیتال است.
  • 🔵 کاربران صرافی KuCoin از فردا 9 نوامبر تا 29 نوامبر 2021 می توانند با استیک FTG رمز ارز های USDT، KCS و ETH دریافت کنند.
  • شما از طریق انتخاب این گزینه به صفحه تنظیمات امنیت حساب وارد شده و می‌توانید تنظیمات لازم را اعمال کنید.

صرافی کوینکس یا کوکوین؟؟ مقایسه دقیق 2 صرافی برتر جهان! راهنمای انتخاب بهترین صرافی