شارژر گوشی و لپ تاپ در هند یکسان سازی می‌شود تابناک-شارژر لپتاپ مستر جانبی

شارژر گوشی و لپ تاپ در هند یکسان سازی می‌شود تابناک-شارژر لپتاپ مستر جانبی

در نمایشگاه CES معمولاً گجت‌های عجیب‌وغریبی نمایش داده می‌شوند و حالا لنوو پیش از شروع CES 2023، این روند را با Go Desk Station with Webcam آغاز کرده است. این چراغ مطالعه برای کسانی طراحی شده است که فضای میز یا کار محدودی دارند و به‌عنوان یک وب‌کم، نور قابل‌تنظیم، شارژر بی‌سیم Qi و یک هاب عمل می‌کند. دولت هند اعلام کرد گروهی تشکیل می‌شود تا به بررسی انجام پذیر بودن استفاده از پورت شارژ یکسان برای دستگاههای پوشیدنی مانند ایرفون و ساعت هوشمند بپردازد. همواره از آداپتور مخصوص لپ تاپ خود برای شارژ استفاده کنید.

  • در کیف بگذارند و دوباره باز کنند بیشترین احتیاج به تعویض شارژر لپ تاپ خود را دارند.
  • اکثر سوکت های شارژر لپ تاپ دارای دو قسمت است ، 1 _ مغزی ( در داخل سوکت شارژ ) 2_لایه ی دوری سوکت شارژ که دور مغزی قرار دارد .
  • با اتصال پراپ‌­های مثبت به خروجی مثبت و اتصال پراپ منفی به خروجی منفی در حالت عادی باید اهم متر ولتاژ ۱۹ ولت یا کمی بیشتر را نشان دهد .
  • در این شرایط هم باید تعمیر شارژر لپ تاپ dell را در اولویت قرار داده و هرچه زودتر این کار را انجام دهید.
  • و برای شارژ باتری‌هایشان به کابل برق و آداپتور نیاز دارند.

اجتناب از محیط‌هایی که خیلی گرم یا خیلی سرد هستند، شروع خوبی است؛ زیرا دمای شدید باتری‌ها را سریع‌تر فرسوده می‌کند. ، همه ما تحت الشعاع باتری گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌هایمان هستیم. هنگامی که این باتری‌ها از بین می‌روند، زندگی ما به حالت تعلیق درمی‌آید تا زمانی که بتوانیم جایی برای اتصال دوباره پیدا کنیم. دولت هند اعلام کرد ذی نفعان صنعت الکترونیک این کشور برای عرضه تدریجی پورت شارژ یکسان یو اس بی تایپ سی (USB-C) برای دستگاههایی شامل تلفنهای هوشمند و لپ تاپها، توافق کرده‌اند. اگر این عدد به نمایش درآید، شارژر شما سالم است و احتمالاً مشکل از لپ تاپ شما است. ولی اگر این عدد یا اعشار مرتبط با آن به نمایش درنیامد، این یعنی شارژر خراب است.

کابل تبدیل سوزنی فست شارژ Baseus CATXC-T01 Type-C To DC PD 100W 2M

هنگامی که لپ تاپ خود را به شارژر وصل می کنید، چراغ نشانگر LED روشن و صفحه نمایش کمی پرنور تر می شود. هر دستگاهی (تلفن هوشمند، تبلت یا لپ تاپ) شارژر مخصوص خود را دارد. اما، در مواقعی ممکن است برای شارژ دستگاه خود از شارژر متفرقه ا… دقت داشته باشید که اتصال این پایه ها باید بطور همزمان صورت گیرد. اگر عدد نمایش داده شده همان 19 ولت یا بیشتر بود، نشان از سلامت شارژر است و لپ تاپ دچار مشکل شده است. این آداپتورها جریان برق AC را از پریز‌های برق خانگی به جریان برق DC که مورد استفاده‌ی اکثر لوازم برقی خانگی است تبدیل می‌کنند.

برندهای تحت پوشش پین ورک در تعمیر شارژر لپ تاپ

در اینجا باید پراپ منفی (که معمولاً مشکی است) را به خروجی منفی شارژر و پراپ مثبت (که معمولاً قرمز است) را به خروجی مثبت شارژر وصل شارژ لپ تاپ با پاوربانک کنید. آسیب رسیدن به سوکت شارژ، لپ تاپ شما را با دردسر های زیادی مواجه خواهد کرد. شرکت لنوو فعالیت خود را به صورت رسمی از سال ۱۹۸۴ شروع کرد.

غیر فعال شدن تاچ پد لپ تاپ Lenovo

البته می توانید به فیت مدل یا همان مدل های مشابه نیز توجه کنید. فروشگاه اینترنتی لپ تاپ سنتر واقع در استان بوشهر به عنوان مرجع تخصصی قیمت و فروش لپ تاپ استوک با بیش از 12 سال سابقه در سطح کشور فعالیت دارد. شعار تجاری لپ تاپ سنتر “از قلب بازار، آنلاین خرید کنید” به معنی خرید بدون واسطه و مستقیم از بازار آی تی ایران و امارات می‌باشد. همچنین امکان خرید به صورت تک لپ تاپ و گوشی قسطی نیز با روش های مختلف، وجود دارد.