را به صورت اینترنتی خریداری کنید

با معرفی برندهای ویدئو وال انتخاب برای مشتریان آسانتر میشود، در نتیجه بهتر است تمام آنها را بررسی کنید و بر اساس نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید. برخی از این نرمافزارها علاوه بر امکانات گفته شده دارای قابلیتهای پیشرفتهتری برای کنترل بهتر نمایش در سیستم ویدئو وال نیز هستند. در بخش بلاگ نیز شما می توانید دانش خود را ارتقا داده و با درج نظرات ارزشمند ما را در ارائه خدمات بهتر یاری فرمایید. این تلویزیون ها برای روشن شدن نیاز به منبع برق دارند و با سیستم برق سیار مدت زمان زیادی روشن نمی ماند. همانطور که اشاره شد این دو نمایشگر ویژگیهای متفاوتی دارند که باعث برتری یکی بر دیگری خواهد شد. از دیگر ویژگیهای این پنلهای ویدئووال، جلوگیری از جا ماندگی تصویر یا Screen Burn-in است، به این صورت که با جابجایی پیکسل تصاویر ثابت، اجازه جا ماندگی تصاویر را نمیدهد. مانیتورهای صنعتی دارای قاب و فریم پهنتری نسبت به ویدئو والها هستند و در فروشگاهها، کافی شاپ ها و رستورانها بهکارگرفته میشوند؛ این در حالی است که ویدئو والها با توجه به قابلیت پخش یکپارچه، از چندین مانیتور تشکیل شدهاند و یک تصویر عریض و یکپارچه را نمایش میدهند.

مهمترین ویژگی مثبت ویدئو وال با سیستم تابش نور از پشت، نزدیک شدن فاصله نمایشگرها به صفر است. بعد از خرید نمایشگر ها و تجهیز اتاق مانیتورینگ یکی از مهمترین دغدغه های کاربران و ارگان ها داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر در ایران می باشد. ویدیو والها با توجه به نوع نیاز کاربران در مدلهای مختلفی طبقهبندی میشوند اما درکل در سه نوع LED WALL ،LCD VIDEO WALL و DLP از بقیه معروفتر و مربوط به شبکهی ویدئو وال هستند که در ادامه به معرفی و بررسی هر کدام میپردازیم. همانطور که از نام این محصول پیداست تصاویر از کنار هم قرار گرفتن نطقهها یا لامپهای LED در کنار یکدیگر بصورت پیوسته ایجاد میشوند. دو LED قرمز ، یک LED سبز و یک LED آبی که در گوشه های یک مربع فرضی جای گرفته اند . این فرایند در تمامی نمایشگرها وجود داره و اصطلاحا به اون سایه انداختن میگن. در نتیجه ویدیو والها برخلاف سایر نمایشگرها دچار سایه نمیشن و عمر طولانیتری دارن. از آن جایی که ویدئو والها بدون حاشیه ساخته شده و کنار هم قرار میگیرند (برخلاف حاشیه پهن که هنوز در نمایشگرهای تکی وجود دارد) بسیار تمیز و دلپسند به نظر میرسند. اغلب این کار از طریق یک کنترلر دیواری سنتی (با چندین کارت گرافیک) در اتاق سرور با یک دستگاه فرستنده متصل به هر خروجی گرافیکی و یک گیرنده متصل به هر صفحه به دست میآید.

نمایشگرهای LCD و LED هوشمندانه طراحی شدهاند و نورافشانی از پشت دارند، در نتیجه روشنایی و کنتراست بیشتری نسبت به پروژکتورها دارند. همانطور که گفته شد ویدئو والها، نمایشگرهای نسبتا بزرگی هستند که با قابلیتهای بسیار ویژهای توسط شرکتهای تولید تجهیزات تصویری طراحی و ساخته شدهاند. برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند (سایه زدن) شرکتهای تولیدکنندهی ویدیو وال، نمایشگرها رو با استفاده از شیوهی جابهجایی پیکسل تصاویر ثابت میسازن تا از معضل Screen Burn in (جا ماندن تصویر یا سایه زدن) جلوگیری کنن. تمامی این توضیحات رو دادم تا شما متوجه بشین که سایه انداختن نمایشگر یعنی پایان عمر اون و شما باید به فکر خرید یک نمایشگر جدید باشین. اما شاید برایتان جالب باشد که در رابطه با ساختار این تابلوها و چگونگی عملکرد آنها آشنا گردید.

همچنین اگر شما به کارهای فنی و طراحی این تابلوها علاقهمندید میتوانید با تحصیل در این رشته و یا شرکت در دوره نصب تابلو روان ، وارد این بازار کار شده و با تلاش و پشتکار در یادگیری و کسب تجربه به مهارت و درآمد بالا برسید. با توجه به بالا بودن کیفیت ساخت و عرضهی این برند در کشور ما، میتونین اون رو در لیست انتخابهاتون قرار بدید. اکثر نرمافزارهای ویدئو وال یک داشبورد کاری را ارائه میدهند که شامل نمایش لحظهای تصویر در حال انتقال و لیست دستگاههای متصل به کنترلر و منبعهای تصویری موجود میباشد. برای ویدئووال قیمت ثابتی نمیتوان در نظر گرفت. فروشگاه دکاشاپ زیر مجموعه سایت اینترنتی دکا (DCA) می باشد که در سال 1386 فعالیت خود را با سایت بزرگترین بانک اطلاعاتی ساختمان آغاز نمود و پس از ارائه خدمات شامل اطلاعات کامل محصولات و مشخصات کامل آن و مقایسه با دیگر محصولات مورد اعتماد بسیاری از مشتریان قرار گرفت و سپس تصمیم به راه اندازی و ارائه فروش و خدمات گرفته شد که وبسایت دکاشاپ در دسترس قرار گرفته است. انواع کنترلر ویدئو وال عبارتند از: کنترلر با درجه صنعتی، کنترلر تحت شبکه و مینی کنترلر که هر کدام با توجه به سیستم مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرد.

در بعضی از پروژه ها به دلیل محدودیت فضا ، نمایشگر ها باید با کمترین فاصله از دیوار نصب شوند که برای تحمل وزن بالای این سازه مهار هایی بر روی دیوار تعبیه می کنند. یکی از روش های ساخت و پیاده سازی تابلو ال ای دی یا به عبارتی تابلو روان می باشد، تابلو روان تابلویی است که قادر است، هر گونه تصاویر و کلمات کلیدی که برای تبلیغات محصولات و خدمات خود نیاز دارید را همراه با افکت ها و نورپردازی های ویژه به صورت فول کالر و انیمیشن های زیبا، به نمایش بگذارد و چشم هر رهگذری راخیره کرده و سبب حیرت تماشاگران شود.این تابلو قادر است کلمات تبلیغاتی شما را به شکل های متفاوت و در زاویه های مختلف و به صورت اشکال هندسی متعدد به نمایش درآورد. نقطه عطف این نمایشگرها قاب یا بزل بسیار نازک در حد صفر میلیمتر است، که بیشتر برای مکانهایی که خطوط بزل محدود کننده است مورد استفاده قرار میگیرند. لذا ممکن است بردی هم به یک تولید کننده ماژول معتبر و هم به یک تولید کننده ماژول غیر معتبر فروخته شود و هر کدام قطعات متفاوتی را روی آن مونتاژ کنند . بررسی ویدئو وال هایی که قبلا یک شرکت نصب کرده است ( مثلا شرکتی ویدئووالی را در یک مرکز تجاری نصب کرده است به آن مرکز مراجعه کنید و ویدئو وال نصب شده را مشاهده و کیفیت آن را مورد بررسی دقیق قرار دهید.

محصولات ما در دسته بندی های اصلی تجهیزات اجرای زنده ، تجهیزات استودیو ، سیستم پیجینگ ، کنفرانس ، نورپردازی ، ویدئو وال ، دی جی ، تجهیزات پرتابل و لوازم جانبیست.فروشگاه شبکه افتخار راه اندازی و اجرای بسیاری از پروژه های دولتی و غیر دولتی را دارا بوده که در بخش پروژه ها قابل مشاهده است. ویدیو والها در طیف بزرگی از تکنولوژیهای نمایش شامل LCD, LED, Projection Cube, Blended Projection و غیره عرضه میشوند که هر نوع صفحه نمایش مزایا و محدودیتهای منحصر به فردی از لحاظ رزولوشن، روشنایی، قابلیت اطمینان، هزینه و سایر عوامل دارد. زاویه دید نمایشگر Meva گسترده است و از نرمافزار کنترلر نمایشگر و مدیریت برخوردار میباشد. همچنین سیستمهای ویدئو وال قابلیت پخش چند تصویر مختلف را به صورت همزمان دارند در حالی که مانیتورهای صنعتی از چنین قابلیتی برخوردار نیستند. نمایشگرهای Meva نیز همانند سایر نمایشگرهای تبلیغاتی یک سیستم تصویری است که از قابلیتهای منحصربهفردی برخوردار میباشد.

در حالیکه پخش برنامههای رنگی CBS به تدریج به ۱۲ ساعت در هفته افزایش یافته و این شبکه رنگی تا شهر شیکاگو و به ۱۱ مرکز دیگر گسترش یافت، موفقیت تجاری آن به دلیل کمبود گیرندههای رنگی مورد نیاز برای دیدن برنامهها، مخالفت تولیدکنندگان با ساخت آداپتور برای دستگاههای سیاه و سفید موجود و عدم تمایل تبلیغ کنندگان برای حمایت از شبکههای غیرموفق، از بین رفت. فروشگاه شبکه با تفکیک واحدهای مشاوره و فروش، پشتیبانی فنی، اجرای پروژه، انبار، تدارکات و مالی موفق شد گام کوچکی در سرعت و سهولت امور مشتریان بردارد. منبع تغذیه در مقایسه با سایر قطعات تشکیل دهنده تابلو روان بیشترین میزان خرابی را دارد زیرا با روشن شدن تابلو منبع تغذیه گرم می شود و با خاموش شدن آن منبع تغذیه غیرفعال شده و خنک می گردد.

سیستم ویدئو وال یک سیستم نمایش یکپارچه با ابعاد وسیع و با قابلیت دریافت تعداد زیادی از ورودی های ویدئویی در فرمت های مختلف می باشد .این سیستم می تواند در کنار پخش تصاویر زنده ، تصاویر ضبط شده مختلف را نیز پخش نماید . این کار با نمایش اطلاعات مهمی که کارمندان معمولاً باید مکرراً آنها را برای مراجعین تکرار کنند انجام میشود. هنگام خرید تلویزیون، فروشند عددی مثل یکی از این اعداد 4:3 ، 16:9 ، 16:10 را بیان می کند که نسبت تصویر نامیده شده و گزینه بسیار مهمی در ابعاد تلویزیون شهری به حساب می آید. این شرکت ژاپنی، محصولات بسیار متنوعی نظیر تلویزیون، ویدیو وال، لپتاپ، لوازم جانبی و… این دستگاهها دارای ورودیهای مختلف اتصال منابع تصویری مورد نظر مثل دوربینهای ویدئویی، لپتاپ، کامپیوتر، پلیرها و غیره بوده و به شما امکان کنترل محتوای به نمایش درآمده در تلویزیونها را میدهد، اینکه چه زمانی و کجا تصاویر به نمایش گذاشته شود، تصویر بصورت تکی یا مولتی باشد و سایر موارد. توجه داشته باشید که آی سی درایور هر شرکت سازنده ماژولی متفاوت می باشد ولی اکثر ماژول ها در ایران از آی سی درایور MBI5026 بر روی ماژول های خود استفاده می کنند که در زیر عکس آن را مشاهده می کنید.

در عصر امروز یک محصول به قصد فروش بیشتر باید با انواع تبلیغات بمباران شود. توجه ویژه به کیفیت، همراه با قیمت مناسب، صداقت و رعایت کلیه موارد استاندارد در اجرای پروژه اصولی بوده که ما خود را همواره ملزم به رعایت آن دانستهایم.فروشگاه شبکه همواره با بهرهگیری از سیستم ارسال سریع، آماده ارسال کالا به تمامی نقاط ایران از جمله تهران، اصفهان، شیراز، تبریز، مشهد، گرگان، ساری، بندرعباس، سمنان، شاهرود، یزد، اهواز، همدان، لرستان و سایر استان ها و شهرهای ایران عزیزمان میباشد. این تابلو روان ها معمولا از طریق شبکه محلی و یا لینک های رادیویی به مراکزی متصل هستند که توسط یک سری افراد تحت کنترل قرار دارند. فروشگاه اینترنتی شبکه با هدف جلب رضایت مشتریان گرامی ، آموزش و عرضه محصولات به صورت دیجیتال تاسیس شد. برای این که بتوان انواع رنگ ها را در تلویزیون های شهری ایجاد کرد از ترکیب چند رنگ LED با رنگ های اصلی آبی، قرمز و سبز استفاده می کنند. این صفحهها معمولاً LED یا LCD هستند. این نوع نمایشگرها دارای قاب یا بزل (Bezel) بسیار باریکی هستند (از 3 میلیمتر تا کمتر از 1 میلیمتر). ویدئو والها نسل جدید مانیتورهای صنعتی هستند و نسبت به مانیتورهای معمولی و خانگی قابلیتهای بیشتری دارند و امکان استفاده و کارکرد طولانی مدت و بصورت ۲۴ ساعت روز و ۷ روز هفته (۷/۲۴) را دارا میباشند، این نوع نمایشگرها دارای قاب یا بزل (Bezel) بسیار باریکی هستند، یکی از مهمترین موارد هنگام خرید ویدئو وال که باید به آن توجه کرد فاصله قاب تا قاب (Bezel to Bezel) این نمایشگرها است که درواقع ضخامت خطی است که بعد از نصب بین نمایشگرها ایجاد میشود، هرچقدر این فاصله کمتر باشد تصویر کلی یکپارچهتر بهنظر میرسد.

این دستگاه دارای پورتهای ورودی و خروجی بسیاری است و قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز دارد. ویدئووال مناسب برای چه محیط هایی است؟ با توجه به نکات گفته شده در مطلب فوق به این نتیجه گیری میرسیم که با توجه به نیاز پروژه کدام نوع نمایشگر ها ( ویدئو وال یا مانیتور صنعتی ) مناسب تر است ، چرا که هر کدام از این نمایشگر ها دارای ویژگی های منحصر به خود هستند. در حالت نمایش تکی، ما شاهد تصویری کلی روی تمامی صفحات هستیم که بهصورت یک مانیتور بزرگتر عمل میکنند ولی در حالت مولتی، هرکدوم از صفحات ویدیو وال بهصورت جداگانه تصویر مشخصی رو نمایش میدهند.

• اتاق کنترل مراکز صنعتی ( خطوط تولید کارخانجات ، نیروگاه ها و …. • مراکز کنترل شهری ( مترو ف کنترل ترافیک ، مدیریت بهران و …. بزرگترین وارد کننده قطعات تابلو روان و تلویزیون شهری و ویدئو وال در ایران. کنترل کننده Video Wall دستگاهی است که منابع محتوای تصویری شما را به نمایشگرها متصل میکند. در کنترلر ویدئو وال عموما کارتهای خروجی از نوع VGA, اس اس آی لایت HDMI DVI هستند که دارای 4 خروجی در هر کارت است. از دیگر قابلیتهای موجود در ویدئو والها میتوان به پورتهای خروجی در آنها اشاره کرد؛ این قابلیت در مانیتورهای صنعتی کمتر دیده شده است.

هر چقدر اندازه این نقاط LED و فاصله آنها از هم کمتر باشد، کیفیت تصویر افزایش پیدا می کند. هرچه سایز چیپ بکار رفته در LED بزرگ تر باشد ، نور تولید شده توسط LED بیشتر می شود . علت اینکه برد باید متناسب با تابلوی شما تهیه شود، این است که هر برد می تواند از تعداد خاصی ماژول پشتیبانی نماید، و اگر برد مناسب ماژول های شما نباشد در عملکرد تابلوی روانتان، اختلال ایجاد می گردد. برد کنترل: این قسمت در درون هر کابینت قرار می گیرند. اتاقهایی با ظرفیت ۲۸ نفر با یک تلویزیون برای استفاده در اختیار افراد فاقد تلویزیون قرار گرفت. همانطور که گفته شد ویدیو وال از کنار هم قرار گرفتن ماژول های ال ای دی و برد کنترلر، منبع تغذیه، و کابینت یا استراکچر و سازه مگنتی (با توجه به نوع ماژول و محل نصب) تشکیل می شود. حال نوبت به اتصال برد کنترل ماژول ها می رسد.