راهنمای دزدگیر اماکن پارادوکس

علاوه بر نور مستقیم از سمت پنجره، هر نور مستقیمی ممکن است فیلم شما را پاک کند (خراب کند). قبلا در انزل وب نحوه کار و استفاده از سیستم هشدار دهنده تشخیص دود و حریق را به شما آموزش دادیم که در صورت تمایل می توانید مطالعه بفرمایید. افزایش بهرهوری کارمندان و پرسنل مشغول به کار در اداره یکی دیگر از مواردی است که با نصب و اجرای دوربین مداربسته محقق میشود. یکی دیگر از نکات نصب دوربین مداربسته در فضای باز، تصمیم در مورد قابل مشاهده بودن یا نبودن دوربین است. یکی دیگر از مهمترین نکات نصب دوربین مداربسته در داخل، پنجرهها هستند. در هنگام جانمایی دوربین های مداربسته، یک سری نکات مهم وجود دارد که حتما باید به آنها توجه کنید.

از این رو ما در این مطلب از وبلاگ تکنوآوا به بررسی مهمترین نکات دربارهی دوربین مداربسته برای مجتمع های مسکونی و آپارتمان میپردازیم تا شما با این موضوع بیشتر آشنا شوید و خریدی آگاهانهتر داشته باشید. بنابراین در نکات نصب دوربین مداربسته در فضای داخلی، علاوه بر پنجرههای روشن، مراقب لامپها و وسایل روشنایی نیز باشید. این مورد نیز در هزینه نصب دوربین نقش دارد. تخصص، سرعت و دقت بالا در نصب و راه اندازی دوربین مداربسته از اهداف اصلی رایکانت در واحد پشتیبانی دوربین مدار بسته میباشد. دوربین های سیمکارتی از انتقال تصویر بسیار پر سرعتی برخوردار هستند که شما با هر اپراتور سیم کارتی از جمله همراه اول،ایرانسل،رایتل و .. می توانید دوربین را راه اندازی کنید و استفاده کنید. همانطور که در روش نصب دوربین در منزل گفتیم، گوشهها دوستان شما برای نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته هستند! اگر قصد دارید برند دزدگیر اماکن را در ادارات یا سازمان هایی نصب کنید که شعب مختلفی دارند باید امکانی وجود داشته باشد که شما بتوانید نظارت مرکزی بر عملکرد آن داشته باشید. برق شهری با ولت 220 میتواند به دوربین مداربسته آپارتمان و اماکن دیگر آسیب بزند و شما باید منبع تغذیهای داشته باشید که برق را به 12 ولت و مناسب برای دوربین تبدیل کند.

همانطور که همیشه میشنویم، مردم به دنبال مکانی امن هستند و اکثر انسانها حاضر نیستند به محلهای بروند که اعتبار ندارد و همه به سرقتهای زیادش آنجا را میشناسند! زیرا هم این ارتفاع به اندازهای کم است که بتوان جزئیات دقیق را ثبت کرد، و هم به اندازهای بلند است که به راحتی از دسترس سارقان و خرابکاران دور باشد. بدون DVR یا NVR، هم دوربین تحت شبکه یا دوربین مداربسته ip و هم دوربین آنالوگ هنوز هم میتوانند به طور مستقل عمل کنند. اکثر افرادی که دوربین مداربسته برای خانه خود تهیه میکنند ، دوربین های مداربسته بیسیم را انتخاب می کنند ، زیرا این مدل دوربین ها نیازی به سیم کشی ندارند تا این سیم های روکار نمای دیوار خانه شما را به هم بزنند . گاوصندوق ابزاری فوق العاده مهم در تجارت شما است و شایسته یک دوربین امنیتی اختصاصی برای نظارت بر تعاملات کارمندان و خطرات احتمالی امنیتی است. اگر برای نصب دزدگیر خود نیاز به آموزش دارید از شما دعوت می کنیم پست بررسی و آموزش کامل نصب دزدگیر با سیم و بیسیم خانه و اماکن امروز انزل وب را مطالعه بفرمایید.

برای آلارمهای مجهز به باتری، ممکن است لازم باشد سالی دو بار آنها را سرویس کنید. همانطور که اشاره شد ورود به بازار کار شغل فروش و نصب دوربین مدار بسته نیازمند مدرک دانشگاه و تحصیلات آکادمیک نداشته و مانند دیگر مشاغل فنی برای ورود به بازار کار این شغل تنها کافیست مهارت های لازم برای نصب، تنظیم و سرویس انواع دوربین مدار بسته را به دست آورید. آزمون فنی : در اینجا تست هایی از نصاب در مورد توانایی هایش در زمینه نصب گرفته می شود تا مشخص شود میزان کارایی نصب آن در چه سطحی می باشد. به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فنی برق، شغل برقکاری ساختمان یکی از مشاغل فنی درزمینهٔ برق و الکترونیک است. به عنوان نمونه زمانی که شما در محل کار خود هستید، میتوانید از وارد شدن فرزند خود به خانه مطلع شوید و یا زمانی که در یکی از زونهای منزل شما، هشداری رخ میدهد از طریق دریافت ایمیل از آن اطلاع پیدا کنید. شما همینطور میتوانید بالای آن یک پروژکتور هم بگذارید تا دید خوبی را ارائه دهد. همچنین برای شهرهای حومه تهران هم اعزام نیروی بومی و غیر بومی صورت می گیرد.

و واقعاً فقط برای یک کارمند امنیتی که پشت میز نشسته است و فیدهای ویدیویی را تماشا میکند و دوربینها را دستکاری میکند، بهترین گزینه هستند. با وجود زمان کم حضور این برند در بازار رقابتی محصولات امنیتی و نظارت تصویری، اما این برند توانسته خود را در لیست بهترین مارک دوربین مداربسته در بسیاری از کشورها از جمله در ایران قرار دهد. با نصب دوربین امنیتی در آپارتمان، ساکنان میدانند که این سیستم حتی در امنترین محلات نیز بازدارنده جرم است. استفاده از دوربینهای مدرن که دارای ویژگی پیشرفته دوربین مداربسته هستند، گزینه خوبی است، اما از هر دوربین برای کاربرد مناسب خودش استفاده کنید.

اگر تعداد سنسور ها بیش از ۴ عدد بود باید چشم ها را سری کنید. دوربینی را انتخاب کنید که برای آب و هوای شما درجهبندی مناسبی داشته باشد. ساكناني كه به طور منظم از سيستمهاي امنيتي نصب شده بهرهمند هستند، مزاياي زندگي در مجموعه امن شما را دائما بياد اهمین نصب دوربین مداربسته ميآورند. در صورتی که قصد داشته باشید خودتان سیستم دزدگیر اماکن را نصب کنید باید نکاتی را در مورد روش نصب سیستم خود بدانید. دزدگیر اماکن در واقع دستگاهی است که مدیریت تمام حسگر هایی که در یک محیط نصب شده است را بر عهده می گیرد و بر اساس سیگنال های ارسالی از هر کدام از این حسگر ها طبق برنامه ای که کابر برای آن تعریف کرده است عمل می کند. فیلم ها در دستگاه ضبط تصاویر بر روی یک هارد اینترنال یا هارد های کامپیوتر ضبط می شود و در زمان نیاز شما می توانید این تصاویر را توسط دستگاه بازبینی کنید و یا از آنها خروجی یا بکاپ بگیرید.دستگاه های ضبط تصویر یا سیستم دوربین مدار بسته قابلیت انتقال تصاویر را بر روی بستر اینترنت دارند و شما با این قابلیت می توانید تصاویر و فیلم های خود را از هر جای دنیا از طریق گوشی موبایل یا کامپیوتر ببینید.

نصب کردن یک دوربین داخلی در گوشه اتاق، معمولاً بزرگترین نقطه دید ممکن را به شما میدهد. یک مشتری شرکتی مانند یک بانک ، معمولاً دوربین های مدار بسته را برای شعب مختلفی که در سراسر کشور پخش می شود ، خریداری می کند ، من شخصاً قبلاً در پروژه هایی شرکت کرده ام که بانک هزاران دوربین و ضبط را خریداری کرده است تا در شعب مختلف کشور (برزیل) نصب شود. به طور کلی یک ملک تجهیز شده برای همه طرفهای درگیر ارزشمند است. به طور مثال زیاد درگیر دوربینهای گردان یا PTZ نشوید. برای مثال سنسورهای چشم الکترونیک، سنسور های داخلی که به امور افراد حساس هستند و سنسورهایی که درخارج از در ورودی منزل و مغازه قرار می گیرد.

نور شدید باعث تابش خیرهکننده و کنتراست بالا در فیلم شما میشود، و تشخیص اتفاقات در حال وقوع را دشوار میکند. بنابراین معایب آن نسبت به مدل قبلی کم شده است و در عین حال هنوز هم به عنوان دوربین مداربسته ارزان برای آپارتمان محسوب میشود. سعی کنید دوربینی را تهیه کنید که کیفیت خوبی دارد، دوربین بی کیفیت شاید اصلا کاربردی هم نباشد. فقط دوربینهای مداربسته در فضای باز را در فضای باز نصب کنید. بسیاری از دوربینهای مداربسته دارای فناوری نور مادون قرمز (IR) هستند که به تشخیص حرکت کمک میکند و دوربینها را قادر میسازد در نور کم کار کنند. اما برخی دیگر از صاحبخانهها با استفاده از محفظهای محکم و مناسب، از دوربین مداربسته محافظت میکنند تا آسیب دیدن آن را دشوارتر کنند. با ما همراه باشید تا با جزئیات نمونه قرارداد نصب دوربین مداربسته آشنا شوید. در ادامه با چند مورد از آنها آشنا میشویم. آنالوگ، دوربین مداربسته آپارتمانی است که تصاویر را ابتدا از طریق یک حسگر دریافت کرده سپس از طریق یک کابل، آنها را به دستگاه ضبط دیجیتال انتقال میدهد. برای این منظور به یک شرکت فعال در این زمینه مراجعه کرده و قراردادی را در این ارتباط تنظیم کردیم.

نکتـه: پیامک باید به زبان انگلیسی فرستاده شده و تمامی حروف نوشته شده باید بزرگ باشند. اگر همهی افراد هم صاحب خانه باشند، ولی باز هم باید مدیر ساختمان به فکر خرید دوربین مداربسته برای آپارتمان باشد. و هر چقدر هم که بزرگنمایی کنید، ممکن است کیفیت تصاویر را از دست بدهید. دوربین پین هول که یک مدل دوربین مداربسته میباشد ، به خاطر اندازه کوچکش قابلیت نصب و تصویربرداری در هر مکانی را دارد. به همین دلیل برخی از صاحبخانهها، ابتدا یک دوربین تقلبی را معرض دید نصب میکنند و از آن با یک دوربین واقعی که کمی پنهان است و به راحتی دیده نمیشود، پشتیبانی میکنند. انجام این کار، دوربین شما را در معرض رطوبت، شرایط بد جوی و سایر عواملی قرار میدهد که دوربین برای آنها طراحی نشده است. با این حال ، امکان قرار دادن یک دوربین واقعی در یک منطقه مخفی برای شما امکان پذیر است. همچنین بسیاری از کارمندان زمان ناهار یا استراحت خود را بسیار بیشتر از زمان اختصاص داده شده خود میدانند و زمانی که بقیه کار میکنند، آنها همچنان در حال استراحت هستند.

مستاجرها مایل به پرداخت هزینهای اضافی برای این امکانات بینظیر خواهند بود، بنابراین اطمینان حاصل کنید که دوربین خوبی را نصب کردهاید و همه جا را پوشش میدهد تا مشتری برای این ویژگی خوب پول بیشتری بپردازد. مووس دستگاه را متصل کنید و از طریق تصویر از حرکت کردن آن اطمینان حاصل کنید. در مواردی که نور کافی ندارید، از دوربین مداربسته با قابلیت دید در شب استفاده کنید. برخی از مدل های دزدگیرهای آژیری پس از تشخیص حرکت با شماره تلفن ها ضروری به وسیله شماره گیر اتوماتیک تماس می گیرند.از جمله معایبی که می توان برای این نوع از دزدگیرها بیان کرد قطع شدن ارتباط با قطع شدن خط تلفن، پایین بودن امنیت و عدم کنترل کردن آن از راه دور می باشد. تکنسین های رهاورد نیرو در مدت زمان کمتر از 24 ساعت بعد از ثبت سفارش شما، به محل مراجعه خواهند کرد و در حدود 1 ساعت سیستم اعلام سرقت شما را نصب و تحویل خواهند داد. بنابراین انتخاب یک مدل مناسب که بتواند انتظارات شما را برآورده کند، نیازمند یک انتخاب صحیح است. تمامی اتاق ها و مکان هایی که امکان ورود از طریق پنجره ها و یا تخریب دیوار ها وجود دارد را تحت پوشش سنسور های تشخیص حرکت قرار دهید.

مهمترین وظیفه شما فراهم کردن فضای امن است، یک آپارتمان لوکس بدون دوربین خوب تکمیل نمیشود. کسی متوجه زاویه دید آن نمیشود. اما شما به جای آن میتوانید از دوربینهای ثابت و زاویه باز که در مکانهای استراتژیک تنظیم شدهاند، برای مشاهده یک منطقه بزرگ استفاده کنید. با کارشناسان بخش فروش در بخش تماس با ما ارتباط بگیرید تا بهترین راهنمایی را در اختیار شما بگذارند. انتخاب و خرید بهترین دوربین مدار بسته خانگی و دوربین مدار بسته مناسب شرکت ها همواره یک دغدغه ذهنی برای متقاضیان آنهاست. بنابراین اگر دوربین مداربسته برای آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی نصب شود، به عنوان یک ویژگی مثبت باعث اجاره رفتن سریعتر واحدها خواهد شد. در نتیجه خرید دوربین مداربسته برای آپارتمان و مجتمع مسکونی و به عنوان یک تسهیلات، همچنین میتواند اعتبار مثبت و مستاجر محور شما را در جامعه تثبیت کند.

بنابراین در زمانی که قصد انتخاب یک شرکت برای خرید خدمات و کالاهای دوربین مداربسته را دارید حتما تحقیقات لازم را انجام داده شرکت های مختلف را با هم مقایسه کنید در نظر داشته باشید تجهیزات دوربین مداربسته به واسطه تنوع و گستردگی زیادی که دارند مسلمان دارای قیمت های متنوع و گوناگون می باشد و حتماً در این حوزه قول ارائه هزینه های کمتر را را نخورید فقط داشته باشیم که خیلی از همکاران ما برای جذب مشتری اقدام به روش های اصولی نموده و به مشتری قیمت های پایینی را ارائه می دهد ولی کیفیت دوربین را بالا معرفی میکند این باعث می شود که شما به عنوان کسی که قصد نصب دوربین مداربسته را دارید فکر کنید که شرکتی که قیمت متناسبی را ارائه داده درخواست هزینه زیادی از شما نموده است این در حالی است که کاملا فکر شما اشتباه است و باید به این نکته دقت کنید که برای دوربین مدار بسته در بازه های بسیار متنوعی می توان قیمت های متنوع اعلام نمود. شما نشان خواهید داد که به محافظت از ساکنان و داراییهای آنها اهمیت میدهید، بنابراین محله شما به عنوان مکانی امن شناخته خواهد شد و مردم زیادی خواهان آن هستند.