دکوراسیون مغازه جواهر فروشی شیک و لوکس – مجله مدیاپلیر

اولین چیزی که باید مشخص کنید، هدف اصلی از طراحی و تزیین ویترین مغازه است، در این مورد معمولا با دو انتخاب روبرو می شوید: انتخاب اول اینکه محصولات در مرکز اصلی توجه باشند و انواع کالاها در ویترین به نمایش گذاشته می شوند یا انتخاب دوم که ویترین با آیتم های اندک تزیین می شود طوریکه خود مغازه و دکوراسیون داخلی آن در دید و توجه قرار بگیرد. طراحی ویترین می بایست فضای داخلی را تا حدی به نمایش بگذارد و تمام سطح خارجی فروشگاه پوشیده از طرح ها و مانکن های مختلف نشود. یکی دیگر از نکات مهم طراحی ویترین فروشگاه، دید مناسب به فضای داخلی مغازه است، همان طور که در طراحی فروشگاه برند های معروف مشاهده کرده اید در برخی از این طراحی ها ویترین، ساده و تمام شیشه کار شده و از استند های کوتاه برای قرارگیری پوستر استفاده شده است. با ترکیب بندی درست رنگ های ویترین، دیوارها و کف طلا و جواهر فروشی می توان گامی مهم در جلب توجه بینندگان برداشت.

بهترین توصیه برای به روز کردن ویترین این است که با داشتن یک ویترین خلوت شما می توانید با ورود اجناس جدیدتر به فروشگاه و مغازه به راحتی جدیدها را با قدیمی ها جابه جا کنید. طراحی ویترین طلا فروشی ها باید به صورتی انجام شود که مشتری ها بتوانند بدون دست زدن به اجناس داخل آن، به راحتی آن ها را از جهت های مختلف مشاهده کرده و در صورتی که قصد امتحان کردن و خرید یک کالا را پیدا کردند، به آن دسترسی پیدا کنند. اگر یک فروشنده بخواهد نهایت رضایتمندی را برای مراجعه نمایندگان خود فراهم بیاورد باید اجازه دسترسی و آنالیز راحت محصولات را به مشتریان خود بدهد و در عین حال به موضوع امنیت هم توجه کند. اگر یک فروشنده بخواهد نهایت رضایتمندی را برای مراجعه کنندگان خود فراهم بیاورد باید اجازه دسترسی و بررسی راحت محصولات را به مشتریان خود بدهد و در عین حال به موضوع امنیت نیز توجه کند. باید بدانید که در یک محیط تجاری مانند مغازه به دلیل اینکه طیف مراجعه کنند گان بسیار وسیع است و ممکن است از هر سلیقه و هر طبقه اجتماعی به آنجا مراجعه شود پس باید در نوع طرحی که استفاده می شود دقت لازم را به عمل اورد تا در نهایت موجب رضایت عمومی مراجعه کنندگان قرار گیرد.

جالب است بدانید که چشم انسان به صورت طبیعی به آیتم هایی توجه می کند که در خط دید مستقیم او قرار می گیرند، طوری که نیاز به بالا یا پایین کردن چشم دکور مغازه طلا فروشی ها نیست. به این موضوع دقت لازم را داشته باشید که هر چقدر هم که کالای شما لوکس باشد اما اگر رنگ بندی محیط شما و نور دهی آن مناسب نباشد شاید نتواند آن چنان که شما می خواهید جلوه و نمای لازم را به مشتری ارائه کند. اگر بیشتر محصولات شما از جواهرآلات کلاسیک تشکیل شده، بهتر است مقدار روشنایی خود را در محیط افزایش بدهید و اینکار را با لوسترهایی فاخر و کریستالی با شاخه های متعدد عملی کنید، اگر هم بیشتر به محصولات مدرن می پردازید بهتر است از سیستم های روشنایی هالوژنی و محو شده در سقف بهره ببرید تا محیطی ظریف و ساده و در عین حال لوکس داشته باشید. علت آن هم آشنا نبودن برخی طراح ها، اهمیت وضعیت اجرای طرح ها و نتیجه اجرای روشنایی ها در واقعیت است.

کتاب هایی که نصفه و نیمه از شیشه یک مغازه کتاب فرشی برون زده است افراد را جذب می کند تا به داخل مغازه بیایند تا ببینند این اثر هنری از داخل چگونه است. استفاده از هنرهای مفهومی هم می توان به متفاوت شدن طراحی ویترین مغازه شما کمک کند. از پارامترهای دارای دیگری که در طراحی دکوراسیون داخلی مکانهای مسکونی و بقیه محفظه ها بایستی به آن توجه شود، نورپردازی و اثر گذاری نور و روشنایی در دکوراسیون می باشد؛ چون همین نورپردازی می تواند به کمک نورهای طبیعی لوسترها انجام شود و اگر قرار است از نورهای مختلف در ساختمان استعمال شود، خوبتر می باشد در بهترین مکان ممکن قرار بگیرند و سبک شاخه های نوری کلیدی سبک کلی دکوراسیون خانه در تناسب و هماهنگی باشد و میزان نور در مکان های مختلف اساسی توجه به نیاز هر نصیب باشد. که در حالت کلی باید با حفظ امنیت بتوان دکوراسیون داخلی و یا ویترین های طلافروشی را به صورت کاملاً شیک و مدرن طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی طراحی کرد. داشتن مغازههای شیک با طلاهای خاص میتواند مشتریان شما را تبدیل به مشتریان ثابت نماید و سود شما را افزایش دهد، اما نکاتی در این میان وجود دارند.

به همین ترتیب حیاتی انتخاب درست فضاها و رعایت نکات حساس در دکوراسیون داخلی فروشگاه، می توانیم مستقیما بر ارتقا فروش مغازه یا این که مغازه موردنظرمان تأثیر مثبت بگذاریم. در ضمن با این ابتکر ساده، هدف اصلی و فضاسازی اصولی نیز رعایت خواهد شد. به همین ترتیب حساس انتخاب صحیح فضاها و رعایت نکات مهم در دکوراسیون داخلی فروشگاه، می توانیم مستقیماً بر ارتقاء فروش مغازه یا دکان موردنظرمان تأثیر مثبت بگذاریم. ویترین مغازه شما می تواند پیغامی را به مخاطبان شما منتقل کند که برای آنها هم مهم است و هم تاثیر گذار. استفاده از رنگ بندی مناسب و دکوراسیونی حرفه ای و نور پردازی مناسب افراد بیشتری را به سمت ویترین مغازه شما جلب می کند. طلا فروشان برای طراحی دیوار ها با سلیقه طراح می تواند از رنگ های روغنی و کاغذ دیواری و سنگ ها تزئینی استفاده کنند. و در امتداد دیوار اصلی نمایشگاه، دیوار دو لایه ایی قرار گرفته است. در صورتی که سرامیکهای چینی در مرتبه یک قرار داشته باشند، علاوه بر کیفیت لعاب بسیار بالا، دارای بدنه مقاومی نیز هستند که این امر سبب افزایش قیمت آن ها نسبت به سرامیک های درجه دو شده است. مثلا مشتری ها با یک نگاه به مواد خوراکی پشت ویترین متوجه تازگی آن شده و وارد مغازه می شوند.

خریدارمی تواند با خیال راحت و بدون هیچ نگرانی، جواهر مورد نظر خود را از زوایای مختلف و با دقت دیده و برترین انتخاب را داشته باشد. استفاده از نور آفتابی در نورپردازی و روشنایی طلافروشی، شاید در نظر اول باعث درخشش و چشمگیر شدن الماسهای داخل ویترین شود، اما عقیق و فیروزه و دیگر سنگهای قیمتی رنگی زیر این نور زیاد محو میشوند. ویترین اصلی فروشگاه خود را طوری نورپردازی کنید که دمای رنگ آنها باعث محو شدن جواهرات رنگی نشوند، در عین حال شدت نور باید جوری باشد که توجه عابرین پیاده خیابان را نیز به خود جلب کند. مهمترین عنصر برقراری رابطه بین مخاطبان و معماری ساختمان، مربوط به نمای بنا می باشد که نظر بیینده را به خود جلب می کند. و پایه هایی برای آن در نظر گرفته و روی آن را با MDF روکش چوب و بدنه آن را ورق سنگ مصنوعی مارمونایت کاور کردیم. در طراحی داخلی آن هم برای یک مغازه شاید ریزه کاری هایی که برای طراحی دکوراسیون منزل داشتیم را نداشته باشیم اما خوب قطعا با مسائل دیگری سر و کار داریم.

با استفاده از یک نورپردازی مناسب می توانید یک محصول خاص را در ویترین مغازه خود به اسم نقطه کانونی تبدیل کنید و آنرا در مرکز دید همگان قرار دهید تا به وسیله همین جنس خاص مشتریان به داخل مغازه کشیده شوند و مدل های دیگر را هم آنالیز نمایند. در واقع همیشه بحث خرید محصولات مورد نیاز جهت دکوراسیون داخلی و یا ویترین طلافروشی یکی از دغدغههای اصلی طلافروشان بوده که دیگر با وجود مجموعه معتبری مانند رامادر امکان دسترسی به انواع محصولات که علاوه بر زیبایی و دکوراسیون حرفه ای باعث حفظ امنیت محصولات نیز می گردد به کاری بسیار راحت تبدیل شده است. برای این که مشریان تان بتوانند ارتباط راحت تری را با مغازه شما پیدا کنند می توانید از خود جنس های مغازه در ابعاد بزرگ تر استفاده کنید.

اهمیت مدل ویترین مغازه بر همگان آشکار است ، شاید فکر کنید که اجرای یک ویترین شیک و زیبا کاری سخت باشد اما اینطور نیست و دقیقا عکس این مورد درست است، یعنی ایجاد یک ویترین جذاب و زیبا ساده تر از آن چیزیست که فکر می کنید. در این پروژه کارفرما به دنبال یک کارخاص با یک طراحی بسیار متفاوت بود چراکه این طلافروشی در پاساژی که قالب مغازه های آن طلا و جواهر فروشی هستند، قرار گرفته است. در ایجاد دکوراسیون مغازه اگر به خوبی با تمام اجزای کار آشنا باشیم و تمام فاکتورها را رد ان لحاظ کنیم به نظر میرسد می توان به نتیجه نهایی امیدوار بود. امیدواریم دید خوبی نسبت به طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی گرفته باشید؛ یادتان باشد که شاید نتوانید تمام موارد مربوط به این ایده ها رعایت کنید؛ پس بهتر است اقدام به ایده برداری نکته از هر یک از ایده های طراحی داخلی مغازه طلا فروشی داشته باشید و یا حتی می توانید با شرکت دکوراسیون داخلی رادان گلس تماس بگیرد و طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی خود را به آنها بسپارید.

تمام چیزی که نیاز دارید مقداری خلاقیت، رنگ های جذاب و مقداری لوازم جالب توجه است که نگاه ها را سریعا به سمت ویترین مغازه جذب کند. برخی از افراد نیز به چشم سرمایهگذاری به طلا نگاه کرده و هر از گاهی به طلافروشی مراجعه میکنند. اگر همه در طراحی ویترین شان از روبان استفاده می کنند شما از بادکنک استفاده کنید یا هر چیز متفاوت دیگری. متفاوت است. حال قصد داریم به بررسی مختصری از ویترین مغازه ها اشاره کنیم که چطور بر پیشرفت و جلب مشتری بیشتر تاثیر می گذارد. توجه داشته باشید اکثر مشتری های طلافروشی ها خانم ها می باشند،پس بهتر است به طراحی آن توجه ویژه ای داشته باشید،تا کسب کارتان متفاوت شود و بازدهی کار شما بالا برود. شاید بتوان به جرات گفت: نورپردازی مناسب حتی از خود دکوراسیون هم مهمتر است زیرا شما حتی اگر برترین دکوراسیون مغازه جواهر فروشی را داشته باشید اما از نورپردازی مناسبی استفاده نکنید نخواهید توانست زیبایی واقعی دکوراسیون خود را برای مشتری ها به نمایش بگذارید. کلیۀ طلا فروشیها برای نمایش طلا و جواهرات خود نیاز به محیطی امن و در عین حال زیبا و جذاب دارند.

هر مشتری برای ورود به جواهر فروشی احتیاج به تماشا جذابیت هایی دارد تا رغبت نموده و وارد مغازه گردد و شما می توانید با نورپردازی صحیح، این انگیزه را در او ایجاد نمایید. برای اطمینان از این مورد بهتر است خود را همانند یک رهگذر فرض کرده و از جلوی مغازه خود رد شوید. برای طراحی ویترین، پای بند مد و استایل همگانی نباشید، سعی کنید بین مغازه های اطراف دیده شوید. علاوه بر ابعاد ویترین، موضوع دیگری که باید در طراحی انواع دکوراسیون طلا فروشی مد نظر قرار گیرد توجه به محل جای گیری وسایل و تزئینات می باشد. در نظر گرفتن دربهای ریموتی، شیشههای ضدضربه و همچنین استفاده از افراد مختلف برای هر قسمت از مغازه میتواند تا حد زیادی هم به پاسخگویی بهتر به مشتریان منجر شده و هم امنیت مغازه شما را بالا برد. در طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی پارکت های چوبی آنتیک به کار گرفته شده است که منجر به ظرافت و زیبایی کلاسیک خاصی شده است.