دکوراسیون خانه روستایی ایرانی

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک هر چند فوق العاده هزینه بر است اما از آنجا مه تاکید زیادی بر لوکس بودن دارد فوق العاده زیباست و طرفدارن خاص خود را دارد. بزرگترین عیب خانه دوبلکس منتقل شدن سر و صدا به طبقات است که به دلیل باز بودن فضای دو طبقه می باشد و موجب نارضایتی ساکنین می شود. همچنین با طراحی آسانسور برای جا ه جایی بین طبقات می توان مشکل رفت و آمد بین طبقات را حل کرد.برای مشاهده انواع مختلف پله دوبلکس می توانید از مقاله پله دوبلکس و انواع زیبای آن در دکوراسیون خانه دوبلکس دیدن کنید. طراح ساختمان ویلا دوبلکس را از داخل بصورت 2 طبقه طراحی نموده و برای رفت و آمد بین طبقات نیز پلکان چوبی گردان تعبیه کرده است و بدین ترتیب یک طراحی ویلا دوبلکس زیبا پدید می آید. ۴- یک نمونه دیگر میز برای سالن پذیرایی.

ویلا دوبلکس آن دسته از ویلا هایی است که بیشترین طرح و ساخت نقشه ویلا در شمال را به خود اختصاص داده و در دو طبقه ساخته می شود. در فضای سرویس بهداشتی و حمام از سرامیک طرح چوب و سرامیک ساده استفاده شده است. شما در دکوراسیون این آشپزخانه، کابینت های تمام مدرن و مسلما ساده ای می بینید که دستگیره مخفی دارند. نکته ایی که لازم است به آن توجه کنید این است که معمولا پیاده سازی دکوراسیون به سبک کلاسیک نسبت به طراحی خانه های دوبلکس مدرن هزینه تمام شده بیشتری دارد. اگر طراحی نما و نقشه شما به سبک مدرن است استفاده از سبک کلاسیک به شما توصیه نمی شود. در طراحی داخلی خانه های دوبلکس یکی ازاین طرح ها دوبلکس مدرن است که اگر می خواهید هزینه های کمتری برای طراحی ساختمان خود صرف کنید دوبلکس مدرن را انتخاب نمائید.در طراحی مدرن نباید از وسایل پر زرق و برق و یا از سقف هایی تزئینی استفاده کنید چون باعث ناهماهنگ شدن ساختمان با طراحی شما می شود و مهم ترین اصل این طراحی ساده بودن آن می باشد. اگز علاقه مند به استفاده از دکوراسیون های پر زرق و برق هستید سبک کلاسیک مناسب شماست.

در آنها می توانند از نرده های ایمنی برای جلوگیری از حوادث با رعایت استاندارد ها استفاده کنند قیمت دکوراسیون داخلی منزل . خانه های دوبلکس کلاسیک فوق العاده زیبا و پر زرق و برق هستند اما خانه های دوبلکس مدرن ، ساده و سبک هستند و البته از ایمنی بیشتری برخورداراند. اما توجه داشته باشید برای انتخاب سبک دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک به سبک طراحی نقشه و نمای ساختمان نیز توجه داشته باشید. اگر طرفدار کنتراست یا تضاد در دکوراسیون تلفیقی خانه هستید، باید انتخابی مانند انتخاب اول داشته باشید و اگر تمایل به ایجاد هارمونی در دکوراسیون دارید، انتخابی مانند حالت دوم برای شما مناسب تر است. تیم از بدو تاسیس شرکت به معماری به عنوان ترکیبی از هنر وعلم نگریسته و تلاش داشته تا با تلفیقی از ذوق هنری و توان علمی تیم طراحی و تخصص و تجربه تیم اجرایی و همچنین اشنایی با روش های به روز معماری دنیا در عرصه خود از پیشگامان این مهم بوده و با ارائه خدمات باکیفیت اعتماد مشتریان خود را جلب کند. در خانه های دوبلکس شما می توانید تفکیک فضا را داشته باشید .در طبقه همکف اتاق پذیرایی ، نشیمن ، آشپزخانه و سرویس بهداشتی و…

در طراحی آشپزخانه کوچک این آپارتمان از رنگ های سفید و خاکستری و چوب استفاده شده است که ترکیب این رنگ ها باعث متفاوت تر به نظر رسیدن فضای آشپزخانه شده است. همچنین مونوکروم به این معنا نیست که هر سطح از اتاق باید یک رنگ باشد؛ شما می توانید از رنگ سفید یا سایر رنگ های خنثی در خانه خود برای پشتیبانی رنگ اصلی خود استفاده کنید. این دو سبک طراحی هردو زیبا و خاص هستند و این که کدام یک را برای منزل خود انتخاب نمائید بستگی به سلیقه شما دارد. به طور واضح و شفاف معلوم است که خانه ای که دو برابر شود مسلما تمیز کردن و همچنین تعمیرات آن سخت تر و دشوار تر است و هزینه بیشتری باید پرداخت شود.علاوه بر این موارد گفته شده مهم ترین و بیشترین هزینه ای که باید بپردازید موضوع سرمایشی و گرمایشی آن است.

در خصوص عملگرایی ساختمان ویلا دوبلکس پیشنهاد می کنیم تقسیم فضاها را از طریق یک سالن نشیمن با شکوه انجام دهید. همین مساله باعث می شود که طراحی آشپزخانه ها به نوعی از طراحی دیگر فضاها خانه کمی مهم تر و احتیاج به تخصص بیشتری داشته باشد. مخصوصا اگر عرض دوبلکس شما زیاد باشد این المان های عمودی به آن ها اجازه می دهد تا تناسبات بصری شان حفظ شود. بعد از مکان یابی پله، طراحی دیگر بخش ها انجام می پذیرد. طراحی داخلی علم و رشتهای دانشگاهی است که بعد از قبول در رشته معماری، باید این زیرشاخه تحصیلی را انتخاب کرد. تیم مهندسین آی معمار متشکل از جوانان خلاق و متخصص، با ایده های نو و کارامد در راستای تحقق ارمان ها و اهدافی که در خط مشی شرکت مدون گردیده فعالیت خود را در سال 1390 در زمینه ی مشاوره ، طراحی ، محاسبات ، تاسیسات ، اجرا ، طراحی تخصصی دکوراسیون داخلی ، نما و فضای سبز اغاز کرد.

چرا که ویلا به دلیل داشتن فضای کمتر ، باید تمامی جوانب خاص در طراحی را در نظر گرفت تا بیشترین بهره را از کوچکترین زمین موجود ببریم. میتوان از چوب بهره گرفت. از آنجایی که در طراحی ویلا دوبلکس تقریبا از 2 طبقه برای ساخت 1 واحد ساختمان استفاده میشود، فضای بسیار مناسبی برای طراحی انواع چیدمان فراهم می شود که از آن می توان به شکل های مختلف بهره برد. اگر بخواهیم تفاوت این دو را به سادگی برایتان شرح دهیم این است که دکوراسیون داخلی منزل به چیدمان یک خانه از طریق کم و زیاد کردن اشیاء در آن و تغییر جای آنها اتلاق میشود، در حالی که منظور از طراحی داخلی در واقع طراحی شکل و ماهیت بنا است به کمک عناصری که فراتر از اشیا میروند و پیش از دکور کردن، یک فضای کاملاً مهندسی شده طبق استانداردهای جهانی در علم معماری را به شما تحویل میدهند.

یا جفت دیگری آباژور سنگی دایره ای سیاه رنگ که شیدش پارچه ای بود را من تغییر دادم، یا یک عسلی استیل از فروشگاه اکسیر خریدم و روی آن آینه انداختم که به نظرم هم زیباتر شد و هم کاربردی تر و مثال های بسیار دیگر هم از تغییر شکل وسایل وجود دارد. اینکه راه پله ویلا به صورت دوبلکس فرم دایره ای، نیم دایره، سه طرفه و… استفاده از راه پله دایره ای در بیشتر مواقع بیشترین جذابیت را به دوبلکس می بخشد اما در بسیاری از موارد باعث ایجاد فضاهای پرتی نیز می شوند. طراحی داخلی خانه های دوبلکس در هر نقطه ای از کشور قیمت آن متفاوت بوده و بر حسب مصالح و متریال های به کار برده شده و متراژ ساختمان تعیین می شود. در طراحی نمای خارجی دوبلکس شما نباید نما را آن قدر شلوغ کنید که سادگی و خوانایی نما از بین برود بلکه باید حسابی حواستان به ترکیب متریال به کار گرفته شده، مواد و مصالح باشد تا بیش از اندازه نما را تحت تاثیر قرار ندهند.

اگر می خواهید در مورد طراحی داخلی خانه های دوبلکس بیشتر بدانید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در طراحی داخلی خانه های رویایی و زیبا از دکوراسیون های داخلی با سیک های مدرن و کلاسیک استفاده می شود. تقریبا همه منازلی که دکوراسیون آن ها به سبک کلاسیک طراحی و اجرا شده است، دارای قفسه ها و کمدهایی از جنس چوب هستند که به طور معمول، کتاب های زیادی را در خود جای داده اند. در خصوص قسمت داخلی نباید نگران هزینه ها باشید و باید از بهترین مصالح موجود در بازار استفاده کنید تا منزل مستحکم و مقاوم شود. اگر قصد تغییر طراحی داخلی خانه دوبلکس خود را داشتید می توانید به صورت رایگان با مشاوران ما در ارتباط باشید. در این صورت شما در زمان اجرا دچار مشکل نمی شوید پس به نکات گفته شده حتما توجه کنید تا خانه ای بسیار عالی و مدرن داشته باشید. معمولا دکوراسیون کلاسیک گزینهای عالی برای فضاهای بزرگ است و اکثر افراد آنرا میپسندند. یکی دیگر از ویژگی های دکوراسیون خانه دوبلک کلاسیک استفاده از اکسسوری ها و تزیینات فراوان است. طراحی این قبیل پلان ها به وضعیت اقتصادی، اجتماعی و قیزیکی خانواده وابسته می باشد. برای آن که طراحی نما دوبلکس ویلا شما خسته کننده و یک نواخت نباشد می توانید از یک متریال که رنگی متضاد و متفاوت از متریال اصلی دارد قابی برای یکی از طبقات ایجاد کنید.

راه پله های شیشه ای در این سبک خانه ها هم، ایده ای متفاوت برای روشن شدن فضای داخلی خانه تون هستن. می توان اتاق هایی که به آرامش و تمرکز بیشتری نیاز دارند نظیر اتاق خواب، اتاق کار یا اتاق مطالعه را در طبقه بالا قرار داد و اتاق هایی که امکان شلوغ تر شدن و گرد هم آمدن اعضای خانواده را دارند نظیر اتاق نشیمن یا ناهار خوری به طبقه همکف اختصاص داد. در واقع پله، تاثیرگذارترین بخش در زیبایی خانه های دوبلکس می باشد. طراحان متخصصی که در بخش های بهداشت و درمان، بیمارستان ها و درمانگاه ها، مطب های رادیولوژی و یا رادیوتراپی، عکس برداری، سونوگرافی و پیراپزشکی، مطب های عمومی و تخصصی، دندانپزشکی، خانه سالمندان و یا سالن های نگهداری و انتظار از بیماران تخصص دارند. در طراحی اتاق خواب رنگ های بژ و خاکستری به چشم می خورند و برای پوشاندن پنجره ها و ورود نور به صورت غیر مستقیم به فضای اتاق خواب نیز از پرده حریر زیبا و ساده ای استفاده شده و علاوه بر این نورپردازی اتاق خواب نیز به کمک چراغ های آویز انجام شده است. کار ها باید به صورت اصولی و شایسته انجام شود تا علاوه بر خانه ای زیبا و منحصر بفرد در مواقع بروز حوادث طبیعی ، ساختمان دچار مشکل نشود و مستحکم و مقاوم باشد.

آینه ها همیشه با زیبایی و شکوه مرتبط بوده اند، علاوه بر اینکه عنصری قابل اجرا برای همه آپارتمان ها هستند، ظاهری شیک و پر زرق و برق به هر فضایی می بخشند. 15- فضایی برای کار ایجاد شده بنابراین این می توان گفت این آپارتمان شامل 3 اتاق است. همچنین اجرای دکوراسیون چوبی اصول و قواعد خاصی را می طلبد و باید حتما قبل از اقدام به اجرای آن، آنها را بشناسید تا بهترین دکوراسیون چوبی را در منزل اجرا کنید. حتما در خانه های قدیمی تیرهای چوبی سقف را دیده اید که وظیفه نگهداری بار و مصالح سقف ساختمان را برعهده داشتند اما امروزه دوباره طرح چنین سقف هایی به خانه های مدرن و امروزی راه پیدا کرده است. بهتر است که از راه پله های شیشه ای در این طرح استفاده کنید اما خیلی از افراد از آنها استفاده نمی کنند و به اشتباه از راه پله های چوبی یا لمینت استفاده می کنند که فضایی کلاسیک را تداعی می کند. خیلی از افراد برای این که از ستون های رومی برای طراحی کلاسیک استفاده شده علاقه مند به آن هستند، که اگر از این طرح استفاده کنید باید از راه پله مارپیچ یا دیواری استفاده کنید تا با این نما هماهنگ باشد یا اگر فضای کمی در اختیار دارید راه پله کمجا بهترین گزینه می باشد.