دریچه بازدید فاضلاب دریچه چاه فاضلاب خدمت از ما

قبل از نصب دریچه بازدید می‌بایست جهت جریان فاضلاب را بررسی نمایید و در همان مسیر یا عمود بر آن دریچه را نصب کنید. در غیر این صورت فشار سیالات موجب بروز نشتی و یا باز شدن درب دریچه بازدید می‌شود. دریچه‌های بازدید اغلب توسط زانو و اتصالات y شکل در مسیر لوله نصب شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای لوله فاضلاب با قطر 4 اینچ می‌توانید از لوله و اتصالات به همان اندازه برای نصب دریچه بازدید استفاده کنید.

لوله خرطومی الاستومری با انعطاف پذیری بسیار زیاد در سیستم های تهویه ی مطبوع ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری استفاده می شود. در صورت کم بودن این فاصله امکان عدم بهره برداری از این دریچه بازدید وجود نخواهد داشت. توجه داشته باشید که این شیر را می توان به صورت معمولی و با توجه به شرایط رنگ آمیزی کرد. این دریچه ها امکان دسترسی به شیرآلات، تاسیسات و غیره را آسان تر می نماید.

بکار گیری این دریچه باعث می شود تا بازدید از لوله های فاضلابی به راحتی انجام گیرد و به موقع برای رفع گرفتگی لوله ها اقدام شود. دریچه بازدید کناف (کی پلاس پارس)، امکان دسترسی به این تاسیسات را فراهم کرده و تعمیرات را آسان تر می نماید. به عنوان مثال در ساختمانهای مسکونی در آشپزخانه ها جهت بازدید شیرآلات گاز یا آب مورد استفاده قرار می گیرد و در خود ساختمان جهت بازدید دستگاه‌های فن کوئل و داکت اسپلیت مورد استفاده قرار میگیرد. دریچه های دسترسی و بازدید همچنین برای ایجاد دسترسی در قسمت تأسیسات الکتریکی شامل دسترسی و بازدید کلیه رایزرهای برق، اف اف، تلفن، آنتن و سیستم های اعلام حریق، تابلوهای برق، جعبه های تقسیم و جعبه های کنترلی، شبکه کامپیوتر، سیستم های تلفن داخلی و آسانسور ها و دریچه های بازدید تهویه که در بلوک ها بصورت دریچه دیواری بکار برده میشوند.

دریچه بازدید پلی اتیلن

انواع دریچه های بازدید زیر فن کویل را می توان به راحتی باز و بسته نمود. به همین دلیل، این دریچه ها در زمانی که فن کویل ها نیاز به تعمیر، تعویض یا رسیدگی دیگری دارند؛ کمک بزرگی محسوب می شوند. این دریچه ها با تنوع بالایی که از نظر ابعاد، طرح و رنگ دارند؛ حق انتخاب بالایی به مشتریان می دهند. به علاوه، قیمت دریچه های بازدید زیر فن کویل کاملا مناسب و نصب آن ها راحت و سریع است.

دریچه بازدید فاضلاب دریچه چاه فاضلاب خدمت از ما

در صورت نیاز به کسب اطلاعات لازم جهت خرید یا استعلام قیمت انواع دریچه بازدید تا انتهای این مقاله با سایت تهویه نظری همراه باشید. دریچه بازدید بنا به ضرورت می تواند از فلز،چوب یا پلاستیک ساخته شود.نوع فلزی و بخصوص جنسِ آلومینیومی از پرکاربردترین انواع دریچه بازدید می باشد که سطوح آن به تناسب رنگ محیط،با رنگ الکتروستاتیک کوره ای پوشش داده می شود. دریچه بازدید تاسیساتِ آب و فاضلاب هم برای دسترسی به لوله های آب و شیرآلاتِ مربوطه و همچنین برای دسترسی به گلوگاههای سیستمِ فاضلاب و هم برای پوششِ نمای این تاسیسات بکار می رود. خدمات ، ساخت و نصب انواع دریچه کولر و تهویه ساخت و نصب انواع دریچه بازدیدنصب برزنت انواع دستگاه های هوا ساز ، فن کویل و…..

  • در روش آزادسازی مستقیم سهام‌دار خودش مسئولیت پرتفوی بورسی (با شرایط خاص که در آینده تعریف خواهد شد) را به عهده دارد، ولی در روش غیرمستقیم پرتفوی افراد در شرکت سرمایه‌گذاری استانی قرار می‌گیرد و شرکت‌ها به نیابت از سهامداران سهام آن‌ها را مدیریت می‌کنند، بنابراین در روش دوم شخص به طور مستقیم درگیر نیست.
  • برای خرید دریچه های دسترسی باید نوع و شرایط محیط و نوع تاسیسات مد نظر گرفته شود.
  • یکی از دیگر خصوصیات دریچه های بازدید زیر فن کویل این است که این دریچه ها به ایجاد نظم و ترتیب در سیستم تهویه ساختمان ها کمک شایانی می کنند.
  • ضعف اصلی این دریچه آهنی بازدید، عدم مقابله با آسیب‌های ناشی از رطوبت بوده؛ اما برای مناطق با آب و هوای خشک بسیار مناسب خواهد بود.
  • این دریچه ها در مناطقی که رطوبت هوا زیاد است، به دلیل مقاومت بالای خود در برابر رطوبت، مورد استفاده قرار می گیرند.
  • شرکت آدلی آرا بنا که از عاملین فروش و اجرای شرکت کناف ایران (کی پلاس پارس) است مفتخر است خدمات بازسازی واحد های تجاری ، اداری ، مسکونی ، بیمارستان و … را به بهترین شکل و با رضایت صد در صد شما اجرا کند.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید . پانل گچی MR ذکر شده دارای خاصیت ضد رطوبت است که دریچه دسترسی را در برابر رطوبت مقاوم می کند. قاب اصلی دریچه بسیار سبک و مقاوم است و قاب درب همراه با یک پانل گچی درب دریچه را تشکیل می دهد. علاوه بر پوشش دهی بعضی نقاط و زیبایی بیشتر محیط باعث می شود دسترسی آسان و سریعی به همان نقاط ذکر شده ایجاد شود.

عرض پروفیل آلومینیومیِ فریم دریچه بازدید مشبک با دو سایز ۳ و ۵ سانتی قابل کاربرد می‌باشد. بااتمام مراحل ساخت فریم و درب دریچه بازدید فن کویل شیاردار نوبت به اجرای عملیات رنگ می رسد.جنس رنگ به کاررفته برای پوشش سطوح این دریچه بازدید از نوع الکتروستاتیک است.از کدرنگ های متنوعی نیز برای زیباتر کردنِ نمای ساختار دریچه بازدید شیاردار وزنه ای می‌توان بهره برد. با توجه به شرایط آب و هوایی و همچنین شرایطِ محیطی، در بعضی جاها امکانِ استفاده از جنس آلومینیوم یا چوب (ام دی اف) برای ساخت دریچه بازدید نیست. مواردی از قبیل وجود رطوبت در محیط، استفاده از دریچه بازدید پلاستیکی را به جای استفاده از دریچه بازدید آلومینیومی و چوبی الزام آور می‌نماید. این موضوع به طور عمومی در شهرهای شمالی یا جنوبی که در کرانه‌ی دریاها قرار دارند و میزان رطوبت در هوای این شهر ها بالاست بیشتر قابل لمس است.

اما در صورتی که قطر لوله‌ها بیشتر از 4 اینچ باشد، می‌بایست متناسب با آن‌ها اندازه لوله‌های منتهی به دریچه بازدید را افزایش دهید. به عنوان مثال در بعضی از خطوط لوله کشی از سه راهی، چهارراهی، زانو و … استفاده می‌شود. از این رو نحوه اتصال، قرار‌گیری و عملکرد دریچه بازدید نیز متفاوت خواهد بود. به عبارت دیگر در زمان انتخاب و خرید دریچه بازدید حتماً به محل قرارگیری، نحوه اتصال لوله‌ها و سهولت در بازدید آن‌ها توجه نمایید و براساس آن دریچه بازدید مناسب را خریداری کنید. البته به یاد داشته باشید که دریچه بازدید علاوه بر بررسی گرفتگی و میزان ورود و خروج سیالات، جهت رفع گرفتگی لوله‌ها و سایر مشکلات نیز مورد استفاده خرید دریچه بازدید قرار می‌گیرد. لوله کشی و اتصالات تهویه و فاضلابی یکی از بخش اصلی و مهم در هر ساختمان و مجتمع به شمار ‌می‌روند.

کاربرد این دریچه ها برای زمانی است که می خواهید به قسمت های مختلف سیستم فاضلاب شامل لوله، سیفون، زانویی و غیره بدون نیاز به خارج کردن لوله و تخریب ساختمان، دسترسی سریع و راحت داشته باشید. به طور کلی نمی‌توان یک مکان ثابت و مشخص برای نصب دریچه بازدید تعیین کرد. بدین صورت که این قبیل دریچه‌ها در جا‌های مختلفی از سیستم فاضلاب نصب می‌شوند. همان طور که در ابتدا و برای پاسخ به سؤال دریچه بازدید بیان کردیم، از این دریچه برای بازدید، بررسی و رفع مشکلات سیستم فاضلاب، گازرسانی، مخابرات و … استفاده می‌کنند. از این رو عمدتاً دریچه فاضلاب در انتهای مسیر لوله یا سیستم فاضلاب و قبل از تغییر مسیر آن نصب می‌شود.

کیت انشعاب فاضلاب شهری|سیفون|انشعابگیر