دریچه اسلات اسلوت Slot دریچه توزیع هوا دریچه انتقال هوا

با توجه به عدم‌ثبات قیمت متریال مصرفی تنها پس اعلام مشخصات ذکر شده امکان اعلام قیمت تمام شده برای مشتریان عزیز وجود دارد. همچنین با حذف واسطه و خرید مستقیم شما از شرکت تولیدکننده تهویه سان شاهد ارائه قیمت منصفانه و دریافت محصول تولیدی با کیفیت خواهید بود. این دریچه ها دارای حداکثر ارتفاع جهت هوادهی تا 5 متر و محل نصب آنها در داخل دیوار و با پیشانی سقف کاذب و سقف ها می باشد. باکس پلنیوم را می توانید متناسب با نیاز خود در محیط مورد نظر در جنس های مختلفی نظیر گالوانیزه و یا آلومینیومی تهیه کنید. دریچه‌های دو انحرافی از آلومینیوم یا فولاد گالوانیزه ساخته شده‌اند. باز هم، فولاد گالوانیزه ارزان‌تر است، اما سنگین‌تر و راحت‌تر زنگ می‌زند.

بدلیل اینکه هوا در درون حجم پلنیوم باکس به شکل یکدست و همگن پخش می‌شود، بنابراین خروج هوا از دریچه هم یکدست و مطبوع خواهد بود. دریچه‌های هوا اسلوت با توجه به شکل ظاهری خود دارای انواع مختلفی خواهند بود. به‌صورتی که اگر دو شیاره هوا و یک تیغه جداکننده در بین آن‌ها باشد، شاهد دریچه دو اسلات گفته خواهد شد. اگر تیغه جداکننده به دو عدد افزایش یابد؛ تعداد شیارهای هوا به عدد سه رسیده و دریچه سه اسلوت برای مشتری طراحی شده است.

ورود

دریچه اسکیمر سرامیک خور میتواند در بدنه استخر مخفی بوده و آلودگی بصری را به حداقب برساند. دریچه های سرامیک خور استخر را میتوان به صورت لولا دار یا قابل برداشتن نیز طراحی کرد. از این طرح در ساخت دریچه بازدید و دریچه موتور خانه های استخر که بعضا در فضای داخلی استخر در نظر گرفته شده اند نیز میتوان استفاده کرد. رعایت فاصله استاندارد مابین شیار ها یکی از مهم ترین و قابل توجه ترین نکته ها هنگام نصب این دریچه ها است؛ حداقل فاصله بین دو شیار 20 تا 25 سانتی متر است که رعایت آن الزامی می باشد. همچنین هماهنگی دریچه اسلوت و پلنیوم باکس باید حتما مورد توجه قرار گیرد.

دریچه اسلوت خطی تهویه هوا

همانطور که از مطالب گفته شده مشخص است باکس های پلینوم با کارایی منحصر به فردی که دارند می توانند به منظور اختلاط موثر هوا و خروج لایه ای آن مورد استفاده قرار بگیرند. این وسیله می تواند هوا را به طور کامل پخش کند و از تمرکز خروج آن در یک دریچه مشخص جلوگیری کند. متناسب با نوع نیازی که دارید و همچنین بسته به شرایط سقف کاذب می توانید از جنس ها مختلف و ضخامت های متفاوتی بهره بگیرید. طول و تعداد دریچه های خروجی این پلنیوم ها نیز وابسته به محیط مورد استفاده شما می تواند تغییر کند.

دریچه اسلات اسلوت Slot دریچه توزیع هوا دریچه انتقال هوا

دریچه اسلوت از تیغه هایی که بصورت موازی در کنار هم تعبیه شده اند ساخته شده است که در عرض ها و سایز های متفاوت تحت نام های یک اسلوت ، دو ، سه و … طراحی و ارائه می شود. در واقع در دریچه تعداد اسلوت ها همان میزان عرض دریچه را تعیین می کند. این دریچه را نیز می توان به همراه دمپر تولید نمود که در آن صورت دریچه اسلوت دمپر دار نام می گیرد و امکان تنظیم فشار هوای خروجی را برای دریچه فراهم می کند.

الوفلاشینگ با نزدیک به 3 دهه فعالیت در حوزه ی آهن آلات من جمله خرید و فروش ورق رنگی به دنبال رضایت مندی و جلب اعتماد شما مصرف کنندگان می باشد. ارائه کردن اطلاعات شخصی مانند آدرس، شمارهٔ تلفن ثابت، اطلاعات حساب بانکی، شناسهٔ شبکه های اجتماعی و … اگر می‌خواهید مبلغ قابل توجهی به کسی که نمی‌شناسید بپردازید یا کالای گران قیمتی را با خود حمل کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً کسی همراه شما باشد.

قبلا شاید فراهم کردن هوایی مطبوع در ساختمان های تجاری و بزرگ، بسیار دست نیافتنی به نظر می رسید. اما امروزه با پیشرفت هایی که در صنعت ساختمان ایجاد شده است، این مورد دیگر دور از دسترس دریچه اسلات نیست. یکی از ابزارهایی که امروزه استفاده از آن، در جهت تولید هوایی مطبوع و مناسب بسیار مورد توجه قرار دارد، دریچه اسلوت یا دریچه اسلات است.

  • این نوع دریچه قابلیت این را دارد که هم در رفت وهم در برگشت هوا مورد استفاده قرار گیرد.
  • آنها می توانند هم در سقف و هم در صورت لزوم در داخل تایل سقف کاذب نصب شوند.
  • همچنین در بسیاری از ساختمان‌ها دریچه‌های هوا در کنج نزدیک به کف ساختمان نصب شده و برای هوارسانی نیازمند زاویه مناسب خواهند بود.
  • رنگ دریچه‌ها سفید بوده که برای سایر رنگ‌های دلخواه، سفارش پذیرفته می‌شود.
  • در صورتی که به زیباسازی محیط اطراف خود اهمیت می دهید، استفاده از این محصول می تواند نقش بسزایی در نمای کار شما داشته باشد.