دانلود رایگان کتابهای ادبیات ایران و جهان با فرمت پی دی اف کتابها

این کتاب امروزه در ۷۵ درصد مدارس آمریکا مطالعه می‌شود و مخاطبان زیادی دارد. اصولا کتاب‌هایی که در سطح جهان معرفی می‌شوند، نظر مثبت بسیاری از نویسنده‌ها را به خود جذب کرده‌اند. معروف‌ترین کتاب‌های ادبی جهان،‌ از بهترین سطح محتوا و داستان برخوردار هستند و مخاطبان زیادی دارند. سایت و اپلیکیشن کتابراه گزینه‌ی مناسب برای دانلود و مطالعه‌ی بهترین کتاب‌های الکترونیکی ادبی در زمینه‌ی شعر، نمایشنامه، طنز و…

خواب گران اثر ریموند چندلر

«اگر کسی با میل خود در ماموریت‌های مرگبار جنگی شرکت کند، دیوانه است، پس می‌تواند تقاضای معاف شدن بدهد، اما همین درخواست معافیت نشان می‌دهد که او سالم و عاقل است پس شرایط لازم برای معاف شدن را ندارد». داستانی که در زمان جنگ جهانی دوم و در رد جنگ و خشونت نوشته شده است. جوزف هلر، نویسنده این کمدی سیاه، خودش هم در جنگ شرکت کرده است و اثری عجیب آفریده است. هم در فهرست صد رمان برتر جهان راه پیدا کرده است و هم نویسنده را با تهمت سرقت ادبی روبه‌رو کرده است. خشم و هیاهو، یکی از آثار برتر داستانی جهان و از بهترین رمان‌های ادبیات آمریکا است که به سبک جریان سیال ذهن نوشته شده است. همان سبکی که عباس معروفی برای نوشتن رمان سمفونی مردگان از آن استفاده کرد.

ادبیات نمایشی ›

گاهی برخی از ما نیز برای جلب کردن توجه یک نفر، ممکن است کارهای همگانی انجام دهیم مانند انتشار پست‌ها و استوری‌هایی که در صفحات اجتماعی خود قرار می‌دهیم اما آنها فقط یک مخاطب دارند. هارپر لی در این کتاب به مقابله با نژادپرستی، خشم،‌ تعصب و ریاکاری می‌پردازد و از انسانیت و عدالت دفاع می‌کند. داستان این کتاب فوق‌العاده از دنیای پاک کودکان شروع شده و در ادامه به تبعیض نژادی در میان مردم جامعه پرداخته می‌شود. کتاب کشتن مرغ مینا با آنکه به سادگی نوشته شده است اما از قوی‌ترین داستان‌ها به شمار می‌رود.

دلیلش اینه که تست های لغت، از لغت های آخر کتاب درسی میان و با تسلط بر اونها می تونین از پس تست ها بربیاین و نهایت ادبیات موضوعی میکروطلایی رو کار کنین. درست است که اگر بخواهیم به معرفی کتاب ادبی ایرانی را ادامه دهیم، هنوز موارد زیادی برای گفتن وجود دارد. اما یک شاهکار در جهان غرب خلق شده که نام نبردن از آن غیر منصفانه است. شاید در بخش کتاب‌های خارجی تنها کتابی باشد که ارزش هزاران بار خواندن را دارد.

دانلود رایگان کتابهای ادبیات ایران و جهان با فرمت پی دی اف کتابها کتابی که جایزه پولیتزر را برای نویسنده‌اش به ارمغان آورد، به انتخاب مجله تایمز در فهرست صد کتاب برتر جهان قرار دارد و داستانی است در رد و محکومیت بی‌عدالتی. نویسنده در این کتاب، روایتگر ماجراهای خانواده‌ای فقیر است که به امید داشتن یک زندگی بهتر، مهاجرت را انتخاب می‌کنند. آن‌ها از اوکلاهما به کالیفرنیا سفر می‌کنند اما زیاد شدن کشاورزان، پایین آمدن دستمزدها و… تمام محاسبات این خانواده بهم می‌ریزد. زمانی که این داستان نوشته شد، عصبانیت سرمایه‌داران و زمین‌داران برانگیخته شد.

کلا میشه گفت کتابای تک پایه خیلی سبز، در مقایسه با مبتکران و سیر تا پیازکم و کاستی هایی دارن ولی خب برای مرور راحت فرا کتاب ترن. از نظر درسنامه ای و سطح تست کتاب خیلی سبز خیلی کامل تر و روون تره. البته اگه بخواین به صورت درسنامه ای هم کار کنین، می تونین جلد درسنامه ش رو تهیه کنین. توی بخش اول پاسخ تشریحی تست های جلد اول اومده و توی نیمه دوم درسنامه های کامل و چکیده. در رابطه با تست هم برای هر آرایه یک تعداد تست رو آورده که نسبت به کتاب قبلی خیلی بیشتره و واقعا از لحاظ تستی کامل هستش. یک نکته ای که برا آرایه تو این کتاب اومده اینه که اومده بعد درسنامه، تست هایی آورده که ترکیبی هستن و راحت دانش آموز رو به چالش میکشونه و باعث تثبیت آرایه میشه.

نقد ادبی سبب می‌شود، در مورد آن اثر داوری کنید، ایده‌ها را از دیدگاه‌های مختلف مورد‌مطالعه قرار دهید و تعیین کنید که آیا آین اثر ادبی ارزش خواندن دارد یا خیر…. با بحث در مورد ادبیات، تخیل و احساس خود و توانایی برای همدلی با دیگران را گسترش می‌دهیم. 455 کتاب کتاب‌های مرجع دسته کتاب‌های مرجع شامل لغتنامه‌های فارسی، اطلس‌ها و دانشنامه‌های گوناگون است. پیشنهاد می‌کنیم یادداشت «معرفی کتاب‌هایی که فیلم شدند» را هم بخوانید. گتسبی بزرگ با دو اقتباس سینمایی بزرگ و موفق، توانست مخاطبان بیشتری هم به دست آورد.

پیشنهاد می‌کنیم یادداشت « معرفی کتاب صوتی رمان های معروف » را هم بخوانید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم اگر به رمان‌های تاریخی علاقه دارید، یادداشت «معرفی بهترین رمان‌های تاریخی» را هم بخوانید. حال که با دقت بیشتری به این موضوع فکر کرده‌اید می‌توانید در سایت کتابراه برای دانلود نمایشنامه‌های معروف جهان اقدام نمایید.

اسکات فیتز جرالد یک داستان به‌ظاهر عاشقانه طراحی کرده تا با کمک آن مفاهیمی از هوس، هرزگی، تباهی و بی‌قیدی را به مخاطبش نشان دهد. داستان در دوره‌ای روایت می‌شود که آمریکا جنگ جهانی اول را گذارنده و قدم در دوره رشد و شکوفایی اقتصادی خود گذاشته‌است. در این بین عده‌ای توانستند آنقدر ثروت برای خود جمع کنند که هیچ‌گاه فکرش را نمی‌کردند.

  • دلیلش اینه که تست های لغت، از لغت های آخر کتاب درسی میان و با تسلط بر اونها می تونین از پس تست ها بربیاین و نهایت ادبیات موضوعی میکروطلایی رو کار کنین.
  • از طرف دیگر، این سایت آثار خود را به صورت کتاب pdf، کتاب صوتی و کتاب الکترونیکی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
  • آزمون های نون شب برای کنکور خیلی مهم هست و تضمین کننده یادگیری شما هستش.
  • آقای بیسواس هر چند با خانواده‌ای وصلت کرده، با آن‌ها یگانه نمی‌شود و راه و روش سنتی و معهودشان را دنبال نمی‌کند.