خرید و قیمت plc-پی ال سی زیمنس ترب

PLCهای سری S7-300 در حال حاضر در بسیاری از محیطهای صنعتی و غیرصنعتی در دنیا استفاده میشود. یکی از علتهای مهم پرطرفدار شدن این سری، ابعاد بهینه مدلهای آن است که آن را برای فضاهای محدود و نصب در شرایط خاص، در اولویت استفاده قرار میدهد. تفاوت مدلهای مختلف این سری در سرعت پردازش، تعداد کانالهای IO و پشتیبانی از شبکه خرید plc زیمنس توسط اترنت است. زیمنس یکی از شناخته شده ترین برندهای تولیدکننده PLC در دنیاست و به نوعی در ایران نیز جزء پرطرفدارترین برندهای صنعتی این حوزه است. قبل از هر چیز بهتر است اشاره ای کنیم به اینکه خرید plc مد نظر شما باید بر اساس چه معیارهایی باشد. توصیه میکنیم در خرید و انتخاب plc مد نظر خود موارد زیر را حتما در نظر گرفته و بر اساس نیازمندی خود در پروژه صنعتی، اقدام به خرید نمایید.

  • عدد برای بعد از سری نشان دهنده تعداد مجموع پورت ها می باشد برای مثال ماژول FBS-16XYR بیان می کند یک کارت سری FBS دارای در مجموع ۱۶ پورت ترمینال ، XY یعنی این کارت دارای ورودی و خروجی دیجیتال است و R بیان مینماید خروجی از نوع رله ای می باشد.
  • تولید می شوند که دارای حداکثر ورودی/خروجی های متنوعی (I/O) هستند.
  • در این آموزش تیم نیک صنعت به صورت خیلی ساده به شما توضیح داده که چگونه این نرم افزار را تهیه و نصب کنید.
  • در مقایسه با تابلوهای قدیمی در سیستم های مبتنی بر PLC نیاز به قطعات کمکی از قبیل رله، کانتر، تایمر، مبدل های A/D و D/A و …
  • در پی ال سی از حافظه های نیمه هادی و بیشتر از RAM و EEPROM استفاده می شود.
هرکدام از پی ال سی هایی که در این مقاله معرفی شده اند به طور تخصصی تر در صفحه خود حصول بررسی شده اند. همچنین برای خرید پی ال سی برندهای مختلف اتوماسیون صنعتی می توانید به فروشگاه تجهیزات اتوماسیون صنعتی نیک صنعت سر بزنید. PLC زیمنس SIMATIC S یک کنترل کننده منطقی و قابل برنامه ریزی کمپانی معروف زیمنس و از خانواده سری پی ال سی های SIMATIC S7 می باشد. این پی ال سی توانایی مدیریت و کنترل ماشین آلات مکانیکی و الکتریکی سبک و سنگین صنایع مختلف را به کمک برنامه های منطقی نوشته شده توسط حرفه ای ترین برنامه نویسان اتوماسیون صنعتی بدون کوچکترین خطا را دارد.

PLC‌های معمولی هم حتی برای شروع کار بسیار گران هستند، اغلب بیش از 1000 دلار برای سخت‌افزار و نرم‌افزار نیاز می‌باشد. با این وجود برخی از PLC‌ها را می‌توانید با کمتر از 100 دلار با نرم‌افزار رایگان دریافت کنید. پی ال سی های سری 300 به سادگی توسط نرم افزار TIA PORTAL برنامه نویسی می‌شوند.

اگر می گوییم اکنون دوره صنعت است، بهتر است بگوییم دوره PLC است. اگر شغل شما مرتبط به ماشین سازی، بسته بندی، مواد شناسی، مونتاژ خودکار یا یکی از صنایع بی شمار است ، تقریبا تمامی لوازمی که نیاز به نوعی کنترل الکتریکی دارند، نیازمند PLC هستند. PLC S زیمنس، کنترلر انعطاف پذیر و پرقدرتی است که در حوزه اتوماسیون صنعتی کلیه نیازهای شما را برای کار با دستگاه‌های مختلف برطرف می‌کند. طراحی جمع و جور، پیکربندی انعطاف پذیر و مجموعه دستورالعمل‌های قدرتمند، S را به یک راه حل عالی برای کنترل طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها تبدیل کرده است. لوگو در مرتبه پایین‌تری قرار می‌گیرد به همین دلیل انتخاب خوبی برای شروع یادگیری و آموزش کار با پی ال سی نیستند. تجزیه و تحلیل کارآمد خطا و بومی‌سازی سریع خطا همراه با نمایش اطلاعات خطا به صورت پیام‌های متنی ساده بر روی درگاه‌های TIA‌و HMI و همچنین بر روی وب‌سرور، با به حداقل رساندن زمان راه‌اندازی و خطایابی، فعالیت حداکثری دستگاه‌ها را تضمین می نماید.

سری پی ال سی s7-400، به‌لطف ماژول‌های فراوان قابلیت‌ شخصی‌سازی بالایی دارد و این ماژول‌ها را می‌توان حتی زمانی که سیستم روشن است قطع و وصل نمود. این سری از حداکثر 21 واحد توسعه جهت اتصال به کنترل‌کننده مرکزی پشتیبانی می‌کند. پردازنده‌های مختلفی با رابط‌های PROFINET و PROFIBUS یک‌پارچه برای عملکردهای متفاوت ارائه شده‌‌اند. رابط PROFIBUS امکان اتصال حداکثر 125 برد PROFIBUS DP را فراهم کرده و رابط PROFINET نیز امکان اتصال حداکثر 256 دستگاه PRIONET IO را برای دستگاه میسر نموده است. علاوه بر این، چندین پردازنده متفاوت می‌توانند در یک کنترل‌کتنده مرکزی در انجام محاسبات با هم همکاری کنند؛ این امر عملکرد PLC را به‌صورت چشمگیری افزایش خواهد داد.

خرید و قیمت plc-پی ال سی زیمنس ترب

البته شهرت برند نیز تاحدودی می تواند در قیمت آن تأثیر داشته باشد. مثلا برند مطرح و شناخته شده ای مانند زیمنس در سال های اخیر توانسته محبوبیت و شهرت بیشتری بدست بیاورد. این امر مستقیما روی تقاضای خرید و در نهایت قیمت پی ال سی زیمنس تأثیر داشته است.

شمارنده ها و پالس های خروجی سرعت بالا

همچنین آموزش اتصال به کامپیوتر هم در انتهای این مقاله آموزش داده شده. با پارت نامبر 6ES7312-5BF04-0AB0 از نوع کارت CPU زیمنس کامپکت 64kb و از سری محصولات زیمنس میباشد برای اطلاع از قیمت پی ال سی زیمنس با سایت تماس حاصل فرمایید. جهت خرید پی ال سی زیمنس و اطلاع از قیمت plc زیمنس با ما تماس بگیرید و محصول مورد نظرتان را با کیفیت تضمینی دریافت کنید. پی ال سی زیمنس شرکت زیمنس برای کاربری های مختلف صنعتی و نیازهای مختلف برق صنعتی ، اقدام به تولید انواع PLC مناسب با کاربری های متفاوت کرده است. یکی از معروفترین برندهای پی ال سی در ایران برند Delta می باشد، از مزیت های خوب PLC های دلتا می توان به؛ حجم و اندازه کوچک و قیمت بسیار مناسب آن و البته رابطه خوب کشورمان با چین (با توجه به تحریم ها بازاری) اشاره کرد. این شرکت سعی کرده با ساده سازی برخی از پیچیدگی های برنامه نویسی زیمنس مزیت رقابتی ایجاد نماید.

کارت دما DVP04PT-E2 دلتا – کارت PLC I/O