خرید میز تلویزیون ساده و شیک با ارسال رایگان-سیب چوب

خرید میز تلویزیون ساده و شیک با ارسال رایگان-سیب چوب

همانطور که از نام میز تلویزیون مدرن مشخص است، این سبک از میز تلویزیون برش های تیز و خلاقانه، طراحی خطی و صاف و خطوط موازی دارد و با طراحی ساده در هر ابعادی تولید می شود. اگر دکوراسیون خانه شما از سبک مدرن پیروی می کند، این نوع میز تلویزیون بهترین انتخاب شما خواهد بود. میز تلویزیون انواع بسیار رایجی دارد و اندازه ها و جنس های متفاوتی نیز از آن ساخته می شود.

وقتی برای تغییر دکوراسیون داخلی منزلتان اقدام می کنید یکی از مهم ترین وسایلی که نقش اساسی در تغییر دکوراسیون ایجاد می کند. میز های ال سی دی در مدل های مختلف و از متریال های گوناگونی ساخته می شوند که از جمله مدل های متداول و پر طرفدار مدل میز تلویزیون ام دی اف می باشد. میزهای تلویزیون های گلاس سطحی صاف و براق دارند اما مدل های مات آن قابلیت بازتاب نور را ندارند. اگر می خواهید میز تلویزیون شما نمایی زیبا و خاصی را در گوشه ای پذیرایی به وجود آورده توصیه می کنیم جنس هایگلاس آن را انتخاب کنید. برای جذابیت بیشتر می توانید از دو رنگ تیره و روشن در کنار هم استفاده کنید.میز تلویزیون های ارائه شده توسط بی پرت هوم در دو جنس ام دی اف و هایگلاس ساخته می شوند.

میز تلویزیون کد V010

به دلیل قابلیت جابه جایی قطعات این میز حداقل به 8 شکل مختلف قابل استفاده است. میزهای تلویزیون چوبی در بین انواع میز تلویزیون طرفدار بیشتری دارند. یکی از دلایل این موضوع تنوع این میزها است به عبارت دیگر شما هر دکوراسیونی را برای منزل خود در نظر بگیرید می توانید میز تلویزیون چوبی مطابق با آن سبک پیدا کرده و خریداری کنید. در سال های اخیر میز تلویزیون چوبی بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. یکی از علت های این موضوع تنوع در رنگ و طرح میزهای چوبی نسبت به میزهای شیشه ای و فلزی است.

امروزه میز تلویزیون‌های مدرن از طرح‌های به‌روز و جدید بهره می‌گیرند. این میز تلویزیون‌ها در اغلب موارد از فایبرگلاس و ملامینه طراحی و تولید می‌شوند. میزهای تلویزیون انواع بسیاری دارند که هریک از آن‌ها کاربردهای خاصی دارد. در ادامه انواع سبک‌های میز تلویزیون را بطور کامل معرفی و بررسی می‌کنیم. ما در فاب دیزاین به شما این اطمینان را می دهیم که میزها را در فاصله 5 تا 10 روز تحویل دهیم تا شما بتوانید تمامی دکور خود را با این محصول هماهنگ نمایید. اما نحوه ارسال ما در تهران از طریق وانت بارها می باشد و به دیگر استان های کشورمان ایران از طریق باربری های معتبر صورت می پذیرد.

  • در مطالب فوق به بررسی کامل و دقیق مناسب‌ترین میز تلویزیون برای خرید پرداختیم.
  • فروشگاه اینترنتی خانه شما با بیش از چند دهه فعالیت کاملترین و جدیدترین انواع مختلف میز تلویزیون با تصاویر باکیفیت و مشخصات فنی کامل را فراهم آورده تا برای سالن نشیمن خود بهترین میز تلویزیون مناسب را خریداری نمایید تا کالا با ضمانت خدمت شما درب منزل تحویل گردد.
  • قیمت اولیه محصول شامل میز تلویزیون تک در جنس ساخت اول، کوچک ترین سایز و بدون باکس و شلف می باشد.
  • بطورکلی می‌توان گفت انتخاب مدل میز تلویزیون مناسب برای دکور منزل شما کاملاً به سلیقه، مدل فضای خانه، اندازه تلویزیون و بودجه شما بستگی دارد.

در حال حاضر میز تلویزیون‌های چوبی از چوب طبیعی و مصنوعی تهیه و تولید می‌شوند و قیمت‌های مختلف دارند. در سبک روستایی میزهای تلویزیون از طرح روستایی و روستیک بصورت تلفیقی استفاده می‌شود. با استفاده از این طرح شما حس می‌کنید که منزلتان با چوب‌های جنگلی زینت داده شده است.

مدل میز تلویزیون ، مدل میز تلویزیون شیک

شما می توانید از میز تلویزیون هایگلاس اورانوس در کنار مبل های راحتی و حتی کلاسیک استفاده کنید و از زیبایی آن بهره‌مند شوید. برای این میز تلویزیون چند فضای جانبی نیز در نظر گرفته شده است که باعث.. 1.میز تلویزیون هانتر یک میز بسیار زیبا و با طراحی خاص و منحصر به فرد می باشد. این میز به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر زیبایی کارایی خوبی نیز برای شما داشته باشد. کشوها و طبقه ی طراحی شده در میز هانتر فضای جانبی خوبی را در اختیار شما قرار می دهد.

در مجموعه دکوچید میز تلویزیون ها همراه با کشو و طبقات برای قرار دادن لوازم دکوری و صوتی تولید می شوند همچنین برخی مدل ها به صورت پازلی بوده که متناسب با فضای نشیمن شما طول آن متغیر است. با توجه به استفاده از بهترین مواد اولیه موجود در بازار و حفظ کیفیت محصولات دکوچید هنگام تولید در مقایسه با محصولات موجود در بازار، میز تلوزیون های متنوع دکوچید با قیمتی مناسب عرضه می شوند تا تمامی سلیقه ها از آن میز تلویزیون زمینی ام دی اف بهره مند شوند. و یا به صورت اینترنتی از طریق وبسایت‌های معتبر ایرانی مدل‌های متنوع میز تلویزیون را مشاهده نموده و در صورت انتخاب اقدام به ثبت سفارش نمایید. میز تلویزیون عنصری از دکوراسیون خانه در سالن نشیمن است که خود به تنهایی معنا ندارد و با وجود تلویزیون تکمیل می‌شود. اگر هزینه زیادی برای خرید تلویزیون پرداخت کردید، باید میزی را انتخاب کنید که بتواند از تلویزیون به خوبی محافظت کند. بله، در بیشتر محصولات انتخاب رنگ تمام یا قسمتی از محصول توسط مشتری امکان پذیر است و می توانید به صورت حضوری و یا غیر حضوری از طریق تماس با واحد فروش آریامون نسبت به انتخاب رنگ میز تلویزیون اقدام نمایید.

نحوه ارسال میز تلویزیون و محصولات دکوچید به سراسر ایران چگونه است؟