خرید تتر، قیمت تتر در بهترین صرافی های ارز دیجیتال-تترفا

خرید تتر، قیمت تتر در بهترین صرافی های ارز دیجیتال-تترفا

به این معنا که حساب های ارزی تتر به طور منظم بازرسی شده و این ارز توانایی افزایش ارزش تتر را در گردش های مالی اش دارد. گفتنی است که کاربران ارزهای دیجیتال باید از تغییر چشم انداز نظارتی پیرامون دارایی‌های دیجیتال آگاه باشند. وارد حساب کاربری خود در اوکی اکسچنج شوید و یا اگر حساب کاربری ندارید، یک حساب ایجاد کنید. تتر تمام این اتهامات را رد کرده است و ادعا دارد که این مزارز دارای پشتوانه دلار می‌باشد. اما هم‌چنان نسبت به شفاف‌سازی اطلاعات خنثی مانده و می‌گوید قادر به فاش کردن اطلاعات و تحقیقات شرکت نیست.

منظور از استیبل کوین چیست؟

بیت فینیکس ، کمی بعد از معرفی تتر، ارز تتر گلد را با پشتوانه طلا معرفی کرد. حال اینکه در این بین برخی صرافی‌هایی وجود داشتند که معتبر نبودند و پول مردم را به جیب زدند و از این موقعیت برای کلاهبرداری استفاده کردند. ارزهای فیات، مانند دلار آمریکا یا پوند انگلیس، این سطح از نوسان قیمت را تجربه نمی‌کنند. در این میان برای حفظ دارایی‌ها و سرمایه در برابر نوسانات بازار ارزهای دیجیتال، استیبل کوین‌ها به عنوان یک نسخه توکن شده از یک ارز فیات به وجود آمدند.

صرافی ارزپایا © ۲۰۲۲ – تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت تتر شرکت ارزپایا است. این شبکه‌ها از مکانیزم‌های اجماع مختلفی برای تایید تراکنش‌ها و اعتبار سنجی استفاده می‌کنند؛ مکانیزم‌هایی مانند اثبات کار و اثبات سهام. در واقع بخش اصلی امنیت تتر را بستر آن و اعتبارسنج‌ها کنترل می‌کنند. در جولای ۲۰۱۴ ارزی به نام RealCoin راه‌اندازی شد و در نوامبر ۲۰‍‍۱۴ به تتر تغییر نام داد و در فوریه ۲۰۱۵ تجارت خود را آغاز کرد.

  • قیمت ارز دیجیتالی که می‌خرید تنها پس از چند ثانیه از سرمایه‌گذاری شما تغییر می‌کند.
  • اما واقعیت این است که شرکت سازنده تتر، توکن‌های EURT و XAUT که به ترتیب پشتوانه یورویی و طلایی دارند را نیز عرضه کرده است.
  • سلرز نیز در چندین شرکت و سازمان ارزهای دیجیتال دیگر مانند Bitfinex، Factom، Synereo و MaidSafe Foundation کار کرده و بیش از ۶ سال عضو بنیاد OMNI بوده است.
  • این استیبل کوین که با نماد اختصاریUSDTشناخته می‌شود؛ یکی از پرکاربردترین ارزها است و روزانه حجم زیادی از معاملات ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص می‌دهد.
  • با ما در ادامه همراه باشید تا به طور کامل به مبحث خرید و فروش تتر و بررسی قیمت لحظه‌ای این ارز رمزنگاری شده بپردازیم.
در صورت صحت اطلاعات نمایش داده شده در صفحه بر روی گزینه “تایید” کلیک کنید. تتر تلاش زیادی نکرده است تا عملکرد درونی خود را شفاف و پاسخگو به مردم کند. این موضوع برای بسیاری از افرادی که واحدهای تتر را دارند نگران‌کننده بوده؛ زیرا باعث می‌شود از امنیت سرمایه‌گذاری خود مطمئن نباشند. قیمت تتر یکسان است و پشتوانه دارد؛ بنابراین ریسک ضرر و زیان آن کم است.

خرید و فروش USDT را در اکسیر، قدیمی ترین بازار ارز دیجیتال ایران، تجربه کنید!

برخی از کاربران نسبت به پتانسیل ازدست‌رفتن نرخ برابری استیبل کوین جدید ابراز نگرانی کرده‌اند، مانند آنچه نوترینو یو‌اس‌دی چندبار در سال جاری تجربه کرد. به گفته ایوانوف، این استیبل کوین نسخه جدیدی از نوترینو یو‌اس‌دی نیست، بلکه محصولی کاملاً جدید خواهد بود. تقاضا برای این ارز مدام در حال افزایش وحجم معاملات روزانه آن همیشه دو برابر بیشتر از بیت کوین و اتریوم است. با این حال، یکی از مواردی که باید مراقب آن باشید این است که تقریباً همه این توکن ها ماهیت اختصاصی خواهند داشت. برای مثال، یوان دیجیتال چین، غیرمتمرکز یا مبتنی بر فناوری بلاک چین نخواهد بود.