جدیدترینهای «افزونه وردپرس»:

نکته بیشتر این است که یک نمونه کار کامل و قابل فیلتر همراه با موضوع Flash ارائه می شود، فقط در صورتی که قصد دارید مشتریان را با کارهای گذشته خود جلب کنید. علاوه بر این vaultpress به همراه افزونه jetpack است. برای این منظور قالبی که انتخاب می کنید باید css، تصاویر و رسانه های شما بهینه باشند. همگی کدهای اسکیما هستند که کاربر را برای کلیک کردن بر روی لینک شما ترغیب می کند. در بوم به آسانی و با چند کلیک ساده با گزینه های متعددی که در اختیار دارید یک سایت کاملا حرفه­ای راه اندازی کنید.

با کمک این افزونه می توانید بخش هایی مثل کد تخفیف، ردیابی دانلود پیشرفته، صفحه حساب کاربری مشتری، سبد خرید و غیره نیز به سایت اضافه کنید. با مجله کرم ، به لطف طراحی تمیز و مدرن آن، می توانید این قالب وردپرس را برای هر نوع مجله ای که فکرش را بکنید سفارشی کنید. از این گذشته، اغلب اوقات شما چنین قالب وردپرس رایگان تمیز و ظریفی را پیدا نمی کنید. قالب Go برای بهبود خوانایی و ارائه تجربه کاربری عالی طراحی شده و از تایپوگرافی تمیز استفاده می کنه و تصاویر برجسته رو به خوبی مدیریت می کنه.

اسلایدری هم روی این قالب وجود دارد که به سادگی میتوانید از آن استفاده کنید. دموی وکالت، ساخت و ساز، معرفی محصول، پزشکی، اپلیکیشن، ازدواج، فریلسنر و دموی عکاسی تنها برخی از سایت های آماده ایست که می توان به سادگی راه اندازی کرد. برروی دموی قالب مورد نظر کلیک راست کرده، سپس View Source Code را انتخاب کنیدو با به دنبال کدهای itemscope” یا “schema.org بگردید. برای دانلود رایگان افزونه اینجا کلیک کنید. از برترین افزونههای برای اینکار به شمار میرن. ووکامرس دارای افزونههای متعددی میباشد که شما با بهکارگیری از آن­ها میتوانید فروشگاه خود را سفارشیسازی کنید. روی قالب امکان نصب ماژول ووکامرس وجود دارد. بله ، نصب Easy Store آسان است ، اما از نظر ویژگی نیز غنی است و آن را به موضوعی برجسته تبدیل می کند. این مورد به سئو ارتباطی ندارد اما یک کانال بسیار مهم برای جذب بازدید کننده است که ارتباط نزدیکی با سئو دارد.

در کنار یک وبلاگ کامل، گزینه های رنگی زیبا، پشتیبانی از WooCommerce و دکمه های اجتماعی، مجموعه ویژگی های فلش بهتر از همیشه به نظر می رسد. به سادگی این افزونه را نصب کنید و برخی ویژگی های محصول مثل: نام، تعداد، مجموع و قیمت کل را به کمک افزونه برای کاربران نمایش دهید. این یک قالب وردپرس وبلاگ نویسی است و تمام ویجت ها و عناصر نام تجاری که برای وبلاگ خود نیاز دارید را در خود دارد. و به این نکته بسنده می کنیم که گوگل در ابتدا نسخه موبایلی سایت را ایندکس می کند. ساختار خوب، لینک دهی داخلی و محتوا به خزیدن ربات ها و ایندکس صفحات کمک زیادی می کند. مطمئناً به کاربران خود کمک میکنید تا با این طراحی راحتتر در اطراف سایت حرکت کنند، زیرا آنها مجبور نیستند برای یافتن آنچه در یک دستگاه کوچکتر میخواهند بپرند و روی تعداد زیادی دکمه کلیک کنند.

اطیمنان داشته باشید که سایتی که با یکی از قالب های زیر ایجاد شود می تواند در نتایج گوگل نیز نتایج خوبی کسب می کند. قصد انتخاب هرکدام را که داشتید، کاملاً خصوصیات آن را زیر ذرهبین ببرید. این قالب ها ساخت ایران است و شما می توانید آن ها از طریق لینک های موجود هر یک از شرکت ها تهیه کنید. با توجه به تغییراتی که این افزونه ها در سایت ایجاد می کنند ، توصیه می کنیم قبل از نصب افزونه های امنیتی از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. توصیه میکنیم حتماً از این افزونه برای تهیه نسخه پشتیبان وردپرس استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر و یادیگری نحوه نصب افزونه وردپرس پیشنهاد میکنیم حتما مقاله آموزش نصب افزونه در وردپرس را بخوانید. به دلیل آنکه در نتافراز، از پنل هاست دایرکت ادمین استفاده میشود، ما در این آموزش از این پنل استفاده میکنیم. افکت اختلاف منظر در برخی از ماژولهای پسزمینه اجرا میشود، در حالی که بخش تیم ما برای نمایش افرادی که در پشت صحنه کار میکنند عالی است. این قالب وردپرس شیک و یک انتخاب عالی برای فروشگاه های آنلاین متخصص در مد، فناوری یا زیبایی است. مجله ها Madd موضوع ویژگی های یک طرح مبتنی بر شبکه های خیره کننده، است که مناسب برای هر وب سایت مجله آنلاین.

شما ترکیب های زیبایی از قالب های خاص و استاندارد که همراه با تصاویر کوچک و گالری های کاشی شکل ( justified, single thumbnail, and masonry galleries) هستند در اختیار دارید . به شکل کلی سایت های بسیاری برای خرید قالب های وردپرسی وجود دارد. این موضوع مخصوصاً یک قالب وردپرس WooCommerce است که برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین بدون نیاز به گذراندن مراحل توسعه وبسایت باطن عالی است. بسیاری از بازاریاب های آنلاین برای فیلتر کردن کلمات کلیدی از آن استفاده می کنند.Google Keyword Planner داری ابزار جستحوی کلمات کلیدی با دید لوکال است. همراه با یک رابط آماده ترجمه، نظرات رشتهای و چند ابزار رنگی، قالب وردپرس Olsen Light چیزهای زیادی را به جدول میآورد. معرفی 5 تا از بهترین قالب های سبک و سئو شده وردپرس 2020 همراه با پیش نمایش، توضیحات کامل در رابطه با امکانات و امکان دانلود برای استفاده در آژانس دیجیتال ایتروز همراه ما باشید. پیدا کردن آنها همیشه آسان نیست زیرا فهرستی مانند آن برای افزونه های رایگان وجود نداشته است.اگر نویسنده پلاگین/موضوع هستید، برای ما بنویسید تا بتوانیم محصول شما را تبلیغ کنیم.

ستاره های محصول، تعداد فروش، شماره تماس و … به هر حال، تعداد استفاده از تلفن همراه هر سال در حال افزایش است. همراه با سه دمو نصب با یک کلیک است که شروع به کار را آسان تر می کند. در حال حاظر این قالب دارای دو دمو اختصاصی بوده و در اینده نیز دمو های بیشتری به ان اضافه خواهد شد . OnePress قالب وردپرس است که تا بحال یکی از بهترین قالب های رایگان وردپرس در خارج وجود دارد در حال حاضر به دلیل سادگی و حرفه ای آن است. در حال حاضر یک قالب وردپرس ایرانی به نام پرتو منتشر کرده ایم که از آن می توان برای راه اندازی هر سایتی استفاده کرد و همچنین این علاوه بر ارائه دموهای بسیار زیاد و مختلف به شما کمک می کند تا هر طرحی را اجرا کنید. این قالب ها دارای نسخه فارسی شده اند که به راحتی در مارکت های ایرانی در دسترس اند. مجموعه ای از بهترین قالب های وردپرس در سال 2022 که می توانند به شما در ساخت سایت کمک کنند، در این مقاله ذکر شده اند.

بیش از 2 میلیون سایت از افزونهی Google analytics برای آنالیز اطلاعات خود استفاده میکنند، لذا این افزونه را میتوان بهترین افزونه وردپرس در زمینه آمارگیری وبسایت سایت abtintheme نامید. افزونه چت آنلاین وردپرس رایگان که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت یعنی افزونه ۳CX LivaChat، از محبوب ترین افزونه های موجود در این زمینه به شمار میرود. این یعنی شما می توانید این تغییرات را ببینید شما گیری هستید به عنوان شما در حال ساخت است. قالب GeneratePress عملکرد خوبی درسطح صفحه دارد، حال باید دید با تست های زیر چگونه می تواند برای وب سایت های مختلف مفید باشد. این قالب سازگاری کامل با ووکامرس دارد بنابراین شما از ویژگی هایی مانند امکان جستجوی محصولات و محتوا ، بخش call to action که بازدیدکنندگان را به بررسی جدیدترین محصولات ، چندین طرح بندی پست و صفحه و سایر موارد دعوت می کند ، بهره مند خواهید شد. این افزونه با بررسی آسیبپذیریهای موجود و پیادهسازی آخرین فناوریها و اقدامات امنیتی از سایت شما محافظت به عمل میآورد. ماژول آخرین اخبار مطمئناً محتوای شما را به طور منظم به روز می کند و فرم تماس نیاز به بیرون رفتن و دریافت گزینه شخص ثالث را کاهش می دهد. مخاطبان با استفاده از این صفحه، میتوانند با شما تماس بگیرند.

این قالب با طراحی چشمگیر و استفاده از افزونه wpbakery page builder امکان شخصی سازی بسیار زیادی را برای کاربران خود فراهم کرده است. برخی از سایت ها با اشتباهات زیادی ساخته می شود که اجازه پیدا کردن و فهرست بندی محتوای سایت را برای موتور های جستجو دشوار یا غیر ممکن می کنند. جنه علاوه بر اینکه قابلیتهای زیادی برای طراحی در اختیار شما میگذارد، اجازه میدهد وب سایتتان را به یک فروشگاه اینترنتی هم تبدیل کنید. استفاده از یک افزونه وردپرس جامع و قوی برای امنیت یک سایت لازم و ضروری است. یک سایت بهینه سازی نشده مثل جاده ای است که در بین درختان گم شده است و هیچ تابلویی برای راهنمایی به ورود به آن ندارد. به نظر می رسد این موضوع راه حل ایده آلی برای هر کسب و کاری است که به یک وب سایت مدرن و حرفه ای علاقه دارد.

در اینجا یک قالب وردپرس رایگان است که برای مجلات ایده آل است. فرقی نمیکند برنامههای تلفن همراه میفروشید یا خدمات باغبانی، این استاندارد بازار برای روشی است که باید کسب و کار خود را به صورت آنلاین ارائه دهید. در بسیاری از ابزارهای آنلاین از قبیل سرچ کنسول می توانید بررسی کنید که ساختار سایت شما صحیح است یا خیر. دموهای زیبای این قالب را مشاهده و با استفاده از ابزارهای ارائه شده تست کنید. اگر بخواهید طراحی سایت فروشگاهی انجام دهید ، این کار با انتخاب یک قالب فروشگاهی وردپرس به راحتی امکان پذیر است. اگر آشنایی چندانی با المنتور ندارید، میتوانید از برگهها و دموهای آماده شده توسط اس بی تمز استفاده کنید و چنانچه کاربر حرفهای هستید و با المنتور از قبل آشنا هستید میتوانید دموها را تغییر دهید و یا حتی برگههای جدیدی را طبق سلیقه خودتان ایجاد کنید. در این مطلب شما را با بهترین پوسته های وردپرس از نظر سئو (Seo friendly) آشنا می کنیم. برای همین شما را با بهترین قالب های وردپرس از نظر سئو آشنا می کنیم. نشانه گذاری اسکیما راهی است برای قابل درک کردن و نمایش دادن کدهای سایت برای موتور جستجو.

BulletProof Security یکی دیگر از افزونه های محبوب امنیتی برای وردپرس است که کاربر پسند ترین رابط کاربر را ندارد، اما کار خود را به نحو احسن انجام می دهد. ویجت Services از نمادها و تصاویر برای نمایش خدمات شما استفاده می کند و لوگو را می توان به سرعت آپلود کرد. با کاهش زمان بارگیری رتبه بهتری در نتایج جستجو گوگل کسب خواهید کرد. زمان لود سایت از اساسی ترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل است زیرا در تجربه کاربری نقش مهمی دارد. کرم سئو پسند، واکنش گرا و با در نظر گرفتن زمان بارگذاری و سرعت کلی سایت طراحی شده است. موضوع مجله Madd برای SEO بهینه شده است و برای بارگذاری سریع طراحی شده است. آن قالب وردپرس که برای سایت خود انتخاب می کنید می تواند در رتبه شما در نتایج موتور جستجو تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

خود وردپرس به زبانهای بسیار زیادی در دسترس است؛ همچنین میتوان آن را به زبانهای دیگری نیز ترجمه کرد. وودمات نام قالب فروشگاهی دیگری در وردپرس می باشد که این قالب هم مانند فلت سام طرفداران زیادی را دارد و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. توصیهی ما برای سایتهای فروشگاهی (یا هر مدل سایت دیگری) قالب وردپرس Astra و قالب رایگان المنتور Zakra است. تمام ویژگی های Astra کمک می کند تا حتی برای سایت هایی که از ابزار های مختلف استفاده می کنند فقط به یک بار نصب نیاز داشته باشد. تصدیق رایانامه : با علامت زدن این بخش، کاربر مستلزم می شود که برای تایید ایمیل خود آن را دو بار وارد نماید. شما می توانید طرح را به عنوان یک نوع لوح خالی در نظر بگیرید که می تواند برای هر هدفی تغییر یابد. علاوه بر اینکه قالب سئو شده است با استفاده از ابزار قدرتمند Divi Builder می توانید کلیه عناصر برگه ها را سفارشی و تغییر دهید. افزونه WPS Hide Login هم یکی دیگر از بهترین افزونه های امنیت در وردپرس است که با استفاده از آن می توانید آدرس صفحه ورود به وردپرس را از حالت پیشفرض تغییر بدید و هر آدرسی که خودتان صلاح می دونید رو برای صفحه ورود به وردپرس انتخاب کنید تا از حملات هکرها در امان باشید.