جامعترین و تخصصیترین بررسی صرافی کوینکس برای ایرانی ها -ایران ارز دیجیتال

در گوشه پایین سمت راست اپلیکیشن بزند و در ادامه روی Scan QR Code کلیک کند. در ادامه صفحهای باز میشود که باید اطلاعات کاربری به درستی وارد شود. در مرحله دوم، کد QR به همراه کلید امنیتی پشتیبان ارائه میشود که این کد در نرمافزار Google Authenticator اسکن و ثبت میشود. باید توجه داشت که صرافی کوینکس به هیچ عنوان از کلید خصوصی حساب کاربری محافظت نمیکند. در زمان نگارش این مقاله، سه سال از زمان تاسیس صزافی کوینکس میگذرد و یک صرافی به نسبت تازه در بازار کریپتو است که بیشتر از همه توجه ایرانیان را به خود جلب کرده است. در ادامه کد تاییدی به ایمیل کاربر ارسال میشود که باید آن را در کادر مربوطه وارد کند. به این ترتیب صفحه جدیدی باز میشود که یکی از بخشهای آن Security Settings است. در کادر بعدی مقدار ارز تتری که قصد خرید با آ را دارید وارد نموده و یا توسط کشیدن Slider bar مقدار را تعیین کنید.

باید اپلیکیشن آن را از گوگل پلی دریافت و نصب کنید.

این برنامه یک رمزعبور یکبارمصرف ششرقمی تولید میکند که هر ۳۰ ثانیه عوض میشود؛ بنابراین حتی افشای رمز عبور یا هک آن پس از این مدت حساب شما را به خطر نمیاندازد. حتی این صرافی خدمات قابل توجهی به کاربران ارائه میدهد. وبسایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) ردهبندیهای متنوعی از صرافیها ارائه میدهد. کیف پول یا والت امن نز در اختیار کاربران قرار میدهد. این کیف همچنین دارای برنامه های اختصاصی برای دستگاه های تلفن همراه میباشد. تغییر رمز عبور در صرافی کوینکس از طریق دو روش متفاوت امکانپذیر بوده و برای اجرای هر یک از این روشها تنها کافیست مانند آموزش زیر عمل کنید. پس از کلیک برروی گزینه مذکور فرم زیر نمایش داده میشود که باید ایمیل و رمز عبور وارد شوند. در این قسمت باید ایمیل شخصی، کد تایید ارسال شده به ایمیل و رمز عبور را وارد کنید.

این اهداف میتواند اجرای ربات تریدر ارز دیجیتال روی پلتفرم صرافی کوینکس باشد یا گرفتن قیمت ارزهای دیجیتال و نمایش آنها در وبسایت یا وبلاگهای شخصی و شرکتی و نیز صرافیها. این کار در فواصل سه ماه توسط این صرافی انجام میشود. یک کد تایید به ایمیلی ارسال میشود که باید در کادر مربوطه وارد و تایید شود. به دلیل تحریمها و خطر بلوکه شدن پولها در صرافی، بهتر است که از روش دوم یعنی نرم افزار تایید گوگل استفاده شود. برای اتصال به حساب صرافی کوینکس باید اپلیکیشن آن را از گوگل پلی دریافت و نصب کنید. محدودیتی برای کاربران ایرانی وضع نشده است. بسیاری از کاربران ایرانی پس از تحریم بایننس به استفاده از این صرافی خارجی روی آوردند.

در صفحه اصلی سایت صرافی کوینکس گزینههای صرافی coinex برای ایرانیان مختلفی وجود دارند. صرافی کوینکس در سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را در حوزه ارزهای دیجیتال شروع کرد. چگونه میتوان پاداش ارجاع coinex خود را چک و دریافت کرد؟ قسمت سوم: باید از قسمت (نمایش کد QR) که به آن رونوشت آدرس نیز می گویند، برای گرفتن آدرس Coinex خود کمک گرفته و آدرس دریافتی را در قسمت (کادر سوم تصویر زیر) وارد کنید. در انتها نیز متنی وجود دارد که از کاربر خواسته شده است تا ضوابط و قوانین Coinex را مطالعه و سپس در صورت موافقت تایید کنند. مرحله اول مرحله تایید هویت دو عاملی است اما در صورتی که حجم مبالغی که در بازار ارز دیجیتال معامله می کنید زیاد است، باید احراز هویت را به مرحله دو یا سه برسانید.

کیف پول یا والت امن نز در اختیار کاربران قرار میدهد.

در مقابل گزینه Mobile روی گزینه Bind کلیک شود. سکه ای را که می خواهید برداشت کنید ، انتخاب کنید و روی برداشت یا Withdraw کلیک کنید. همانطور که مطالعه کردید، مراحل اموزش خرید در کوینکس چندان هم پیچیده نمیباشد و اشخاص مبتدی نیز به راحتی میتوانند از نحوه خرید از کوینکس سر در بیاورند. در ادامه به آموزش صرافی کوینکس و نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال در آن میپردازیم. سپس باید به بخش Account Setting در حساب صرافی وارد شد. این صرافی به عنوان یکی از زیرمجموعههای برند ViaBTC به شمار میرود و دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ مستقر است.