تیشرت و پولوشرت مردانه فروشگاه الوند

و شما می توانید آن ها را در رنگ های مختلف برای مهمانی های دوستانه به هنگام ورزش و یا در خانه استفاده کنید. تیشرت مدت بسیار زیادی است که در بازار و یا دنیای پوشاک مردانه وجود دارد. اما از دیرباز تاکنون تیشرت ها در انواع مدل های بسیار مختلفی طراحی شده اند.

هم چنین طرح ها و رنگ های تیشرت ها متنوع است و از این نظر می تواند پاسخگوی تیشرت‌مردانه انواع سلایق باشد. به این نوع لباس تیشرت میگویند چون فرم آن، درحالی‌که آستین و یقه‌ای ندارد، درست شبیه به حرف T انگلیسی است. یک تی شرت سفید بدون آستین که چسبان است تا ماهیچه های شما نمایان شود. این یک تی شرت یقه خدمه با نوارهای کنتراست روی یقه و لبه های آستین است. فروشگاه ما به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی با پایبندی به ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر ایران ، به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود.

پولوشرت مردانه جودون Versace مشکی 2584

تی شرت مردانه، یکی از پر‌استفاده‌ترین و راحت‌ترین لباس‌هایی است که آقایان به‌طور معمول از آن‌ها استفاده می‌کنند. شما می‌توانید با استفاده از تی‌شرت، استایل‌های کژوال بسیار زیبا با هر رنگ یا طرحی که دوست دارید ایجاد کرده و در مکان و شرایط مختلف به تن کنید. برند کپ به دست دو دوست که اهل ورزش و طبیعت‌گردی هستند خلق شده.

مزیت تی شرت های مردانه

برای خرید تی شرت مردانه ارزان نیازی به صرف وقت زیاد در فروشگاه‌ها نیست. شما می‌توانید سایت فروشگاه اینترنتی سال ‌ست را ببینید و کیفیت و قیمت آن را در سال‌ست با قیمت تیشرت و پولوشرت مردانه در بازار مقایسه نمایید و خرید اینترنتی ارزان و با کیفیت را تجربه کنید. شما در فروشگاه اینترنتی طرح با تو می توانید بهترین جنس پارچه را مشاهده کنید و با کمترین هزینه برایخرید تیشرت مردانهاقدام نمایید. تی شرت های موجود در” طرح با تو” آب نمی روند، دون دون نمی شوند و رنگ آنها از بین نمی رود و از همه بهتر طرح آن به خواست و سلیقه ی شخص شما چاپ می شود.

به طور معمول بیشترین تنوع لباسی که در کمد یک آقا مشاهده می‌شود تعداد زیادی تیشرت است که به سادگی می‌تواند آنها را با شلوارها و کفش‌های گوناگون ست کند. استفاده از تیشرت حتی با کت‌های اسپورت نیز جلوه زیبایی دارد و برای استایل کژوال انتخاب مناسبی است. تیشرت در قسمت لگن و کمر درز دارد و در این قسمت بریده شده تا به صورت نرم و راحت در بدن افراد قرار بگیرد.

تیشرت مردانه Adidas مدل 30365

تیشرت و پولوشرت مردانه فروشگاه الوند اگر به دنبال استفاده از لباس‌های راحت هستید و در عین حال می‌خواهید اندام خود را پنهان کنید، تیشرتهای لانگز و بگی مدل‌های مناسب شما هستند. این تیشرت­ها به دلیل گشادی بودن بسیار مورد علاقه افرادی است که به تیپ و استایل گنگ علاقه دارند. تیشرت­های لانگز برای کشیده­تر نشان دادن اندام انتخاب مناسبی است. تیشرت های نخی مناسب فصول گرم سال هستند و به راحتی با شلوار جین ست می شوند. اگر شما علاقه مندید که بدانید اصولا تیشرت چیستیا چه فرقی با دیگر پوشاک دارد این مقاله را مطالعه کنید، زیرا از نکات جالبی از جمله ماهیت تیشرت،تاریخچه تیشرتو … مطلع خواهید شد. تاریخچه ی تی شرت ها برمی گردد به اواخر قرن نوزدهم، زمانی که کارگران به هنگام کار کردن در ماه های گرم سال از لباس های خود کلافه می شدند و آنها را به دو نیم برش می دادند تا بتوانند راحت تر کار کنند.