بک‌ لینک چیست؟ تاثیر بک لینک بر سئو و نحوه ایجاد بک لینک گروه دیجیتال نردبان-بک لینک گلدلینک

بصورت کلی کلمات کلیدی در انکر تکست ها می بایست بصورت توزیع شده باشند و در آن زیاده روی نشود. هنگام اجرای این تکنیک‌ها حتماً توجه داشته باشید همه بک لینک‌ها از هر سایتی و از هر نوعی که باشند با هم برابری نمی‌کنند. بعضی بک لینک‌ها با بعضی شرایط می‌توانند سایت شما را به اندازه چند جایگاه جابه‌جا کنند و در مقابل بعضی دیگر حتی شاید باعث افت رتبه سایتتان بشوند. به همین دلیل قبل از شروع به کار باید با فوت‌وفن‌های آن آشنا شوید.

منظور از لینک، متون یا تصاویری هستند که با کلیک بر روی آن‌ها کاربر به صفحه دیگری در اموزش بک لینک زدن (https://goldlink.ir/what-is-backlink/) اینترنت منتقل می‌شود. ربات‌های موتور جستجوی گوگل، در زمان بررسی یک صفحه، لینک‌های موجود در آن را نیز بررسی کرده و به این صفحات لینک شده مراجعه می‌کنند، به این ترتیب، مسیر حرکت ربات گوگل در فضای اینترنت شکل می‌گیرد. بک لینک پروفایل یکی از راه‌هایسئو OFF PAGE است که در ساخت بک لینک برای سایت شما اهمیت دارد. امروزه عصر ارتباطات است و رسانه‌های اجتماعی مختلفی وجود دارند که کار را برای شما آسان می‌کنند. شما می‌توانید در انواع سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی مختلف برای خودتان پروفایل بسازید و لینک سایت‌تان را در اطلاعات پروفایل قرار دهید.

برای آشنایی بیشتر با سایر روش‌ها می‌توانید مطلب «دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ | راهنمای کاربردی بازاریابی دیجیتال — به زبان ساده» را مطالعه کنید. پیدا کردن جاهایی که بتونید در آنها پست میهمان ایجاد کنید، می تواند کار بسیار سختی باشد. اما در نهایت، برای اینکه تمامی موارد بالا در آن رعایت شده بود، بر جسته شد و توجه بسیاری را به خود جلب کرد و تعداد بسیاری لینک به آن داده شد. آنها به این نتیجه رسیدند که میزان گسترده ای محتوای آنلاین وجود دارد که کاملا نادیده گرفته می شوند.

در آخر، به تمامی افرادی که به اون اینفوگرافیک لینک داده بودن، ایمیل زدم تا بهشون بگ که این اینفوگرافی دیگه کار نمی کنه. همچنین بهشون گفتم که اینفوگرافیک من می تونه یک جایگزین مناسب برای “BlueGlass” باشه. 3) در آخر، به اون افراد ایمیل می زنین و بهشون اطلاع می دین که دارن به یک چیز قدیمی و بی ارزش لینک می دن. 2) سپس، سایت هایی را پیدا کنید که هم چنان دارن به این منابع از رده خارج و قدیمی لینک می دن.

بک‌ لینک چیست؟ تاثیر بک لینک بر سئو و نحوه ایجاد بک لینک گروه دیجیتال نردبان-بک لینک گلدلینک

این موضوع هم جدای از مزایای مختلفش، باعث میشود فعالان حوزه شما به دلایل مختلف از سایت شان به صفحه سایت شما لینک بدهند. مثلا در مقالات شان صفحه شما را برای بررسی قیمت معرفی کنند، به عنوان منبع مقاله به صفحه لینک بدهند و… . مثلا اگر من از یک صفحه در مورد آموزش سئو در همان وبلاگ بازی های رایانه ای برای وب سایت خودم لینک بگیرم، این موضوع تاثیر نسبتا مثبتی روی نتایج دارد. پیشنهاد من به شما اینه که در درجه اول چنین لینکی رو نگیرید و سعی کنید اولویتتون یک سایت مرتبط فارسی باشه.

  • با این که این روش موثر و کم هزینه است اما نداشتن محتوای مناسب، تعداد بیش از حد بک‌لینک و زمانبندی نادرست در ایجاد بک‌لینک می‌تواند باعث شود گوگل به وبسایت شما شک کند.
  • عجله نکنید؛ در این مقاله هم می‌گویم بک لینک چیست، هم می‌گویم چرا مهم است و هم یاد می‌گیریم چطور یک بک لینک قوی برای سایتمان بسازیم.
  • در این مرحله، منابع مناسبی را برای انتشار بک لینک سایت پیدا می‌کنید.
  • هرچقدر اعتبار دامنه ای که به شما لینک داده است بیشتر باشد ارزش بک لینک و تاثیر آن بر جایگاه شما بیشتر خواهد بود.
  • لینک سازی خارجی یا همان تولید بک لینک‌ نقش مهمی در فرایند بهینه سازی سایت در مرحله سئو خارجی دارد.

شما باید به عنوان صاحب یک وب‌سایت یا کسب‌ و کار اینترنتی نسبت به خرید بک لینک حساس باشید. هرگز نباید از وب‌سایت‌هایی که کارشان فروش لینک‌های زیاد است استفاده کنید. روش‌ها و ابزارهای مختلفی برای بررسی بک لینک‌های سایت شما وجود دارد.

مرتبط بودن سایت شما با سایت هدف

اما با ابزارهای مناسب و مهارت های کافی ، می توانید جزو معدود افرادی باشید که می توانند از پتانسیل بک لینک استفاده کنند. لینک‌های NoFollowed معمولا تاثیری روی رتبه‌ی دریافت کننده لینک ندارند، اگرچه در مواردی ممکن است داشته باشند. بیشتر سایت‌های خبری و پربازدید به خاطر بالا بودن دامین آتوریتی و بازدید بالا، رپورتاژ آگهی می‌گیرند. فقط کافی است با مسئول تبلیغات یا رپرتاژ آگهی آن‌ها صحبت کنید و تعرفه بگیرید. رپرتاژ آگهی در سایت‌های خبری به خاطر اینکه ثابت هستند، اهمیت خیلی بالایی دارند. راه‌های گرفتن بک لینک چیست یا چطور بک لینک بگیریم؟ چند نوع بک لینک وجود دارد که از سایت‌های مختلف می‌توانیم بگیریم.

در واقع، بکلینک پایه و اساس الگوریتم اصلی گوگل را تشکیل می‌دهد. به منظور بک لینک‌سازی با بازاریابی ویدئویی، یوتیوب بهترین مکان است. بسیاری از کاربران در کل جهان هستند که از طریق یوتیوب فیلم‌های خود را منتشر می‌کنند. در سایت‌ سازهای ایرانی به جز شاپ فا، امکان ساخت بک ‌لینک دائمی و رایگان وجود ندارد. در حقیقت پلن‌های رایگان که توسط سایت سازهای ایرانی ارائه می‌شوند، به صورت موقتی و کمتر از یک ماهه هستند و بک لینک‌سازی در آن‌ها چندان موثر نیست.

لینک های فالو و نوفالو

به‌هرحال اگر اسپم نباشد، نشانه‌گذاری اجتماعی ضرری را متوجه شما نخواهد کرد، اما برای کسب نتایج بهتر، فقط از سایت‌هایی استفاده کنید که با مخاطبان هدف شما تناسب دارند. به‌عنوان‌مثال، ثبت لینک وبلاگ آموزش آشپزی یا پوشاک در پلتفرم‌های تصویر محور مانند پینترست بهتر خواهد بود. بنابراین، ابتدا با استفاده از الکسا مقدار ترافیک ماهانه و مبدأ بازدیدکنندگان دایرکتوری مورد نظر را مشخص کنید.

چرا که اطلاعات لازم را در اختیار کاربر قرار داده و اعتماد او را جلب میکند. انکر تکستی انتخاب کنید که با لینک هدف شما، ارتباط معنایی دارد. لینک سازی به منظور بهبود رتبه بندی سئو سایت، افزایش ترافیک و در نهایت افزایش فروش؛ یکی از مهمترین مواردی است که هنگام تعیین استراتژی سئو سایت باید به آن توجه داشت.