بهترین قالب وردپرس وبلاگ

بعضی اوقات، ممکن است شما نیاز داشته باشید که از وب سایت وردپرسی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید؛ اگر می خواهید برای بهبود آن تغییرات سایت abtintheme اساسی ایجاد کنید. بعلاوه با استفاده از این افزونه می توانید نحوه پیش نمایش صفحات و پیام های شما در نتایج جستجو را بهینه کنید. در حالی که می توانید تغییر مسیر های 301، 302 و 307 را به صورت دستی انجام دهید. این افزونه هربار که چیزی را در سایت خود منتشر می کنید به موتور های جستجو اطلاع می دهد. این افزونه همچنین پرونده ها را در وب سایت شما اسکن کرده و پرونده های خطرناک را تشخیص می شود و در صورت هرگونه تغییر در نصب برنامه توسط ایمیل به شما اطلاع می دهد. این ربات ها می توانند به وب سایت شما حمله کنند و در هر زمانی کل زحمات شما را نابود کنند. تصاویر از مهم ترین لوازم با کاربرد بسیار عالی برای پست ها یا صفحات شما هستند که به راحتی توجه کاربران را به خود جلب می کنند. همانطور که از نامش پیداست شامل اطلاعاتی مربوط به حمل و نقل محصولات شماست.این گزینه بیشتر برای ارسال محصولات فیزیکی کاربرد دارد. این کاربرد می تواند سرعت بارگذاری صفحه را به طور چشم گیری کاهش دهد و به بهینه سازی عملکرد کلی سایت کمک کند.

قرار نیست شما از تمام این افزونهها استفاده کنید بلکه آشنایی با این افزونهها دید بهتری از کاربرد و اهمیت استفاده از پلاگینها به شما میدهد. برای دانلود قالب Twenty Twenty میتوانید از لینک زیر اقدام کنید. افزونه های زیر می توانند برای مقابله با هکر ها، هرزنامه ها یا هرنوع تهدید احتمالی استفاده شوند. ایده کلی حافظه پنهان در وردپرس یک ایده بسیار جالب و کاربردی است که با استفاده از آن می توان داده های وب سایت را به صورت موقت در حافظه پنهان ذخیره کرد؛ به طوری که اگر کاربر آن صفحه را برای بار دوم باز کند، سریعتر باز شود.

افزونه Wordfence یکی از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس است. اما اگر امنیت سایت برای تان اهمیت زیادی دارد؛ در حال حاضر برای استفاده از افزونه Wordfence غیر رایگان باید به طور سالانه حدود 99 دلار پرداخت کنید. Wordfence ورودی های وب سایت را اسکن و بررسی می کند ، آنها را با این بدافزار مقایسه می کند و بدافزار ذکر شده را برطرف می کند. اگرچه به طور کلی نوع و کارایی وب سایت شما بهتر مشخص می کند که چه نوع افزونههایی را باید برای آن استفاده کنید؛ پلاگینهایی وجود دارند که هر سایت وردپرسی wp بدان نیاز خواهد داشت. این افزونه یکی از افزونه های پیش فرض وردپرس است که همراه با نصب بسته اصلی و هسته ورد پرس نصب می شود. با اشتراک های متعدد، می توانید چندین وب سایت را از طریق یک داشبورد واحد نیز نظارت، پشتیبان گیری و مدیریت کنید. با استفاده از برخی افزونه ها شما می توانید به راحتی تصاویر را فشرده سازی کنید. این افزونه با استفاده از تکنیک های فشرده سازی پیشرفته، کلیه پرونده های تصاویری شما را در قالب های jpeg، png و gif فشرده می کند و بدین ترتیب فضای ذخیره سازی بسیار زیادی را برای شما آزاد می کند.

حافظه پنهان یک مکان برای ذخیره سازی موقت چیزی برای انجام محاسبات است. گزارش شده است که تعداد کاربران اینترنت که از موتور های جستجو استفاده می کنند، به طور پیوسته افزایش می یابد و باعث می شود که اهمیت بهینه سازی موتور های جستجو از هر زمان دیگری مهم تر شود. توسعه دهندگان می بالند که بیش از ۲۰۰ ویژگی در این افزونه گنجانده شده است و می توانید از طرح های masonry designs گرفته تا thumbnail همه را درست کنید. این بدان معناست که شما می توانید محبوبیت محصول، نرخ تبدیل و مقادیر سفارش داده شده را بدون هیچ مشکلی ردیابی کنید. شما تصمیم می گیرید که این افزونه را خودتان بسازید. تنها کاری که در این زمینه باید انجام دهید این است که یک پلاگین مناسب و مخصوص با توجه به کارایی سایت خودتان تهیه کرده و نصب کنید. اگر شما صاحب یک وبسایت فروشگاهی هستید و میخواهید محصولات زیادی را در سایت خود قرار دهید و قرار است که در آینده بازدید سایت شما بیشتر شود باید از قالبهای حرفهای و غیر رایگان استفاده نمایید. شما از این قالبها میتوانید بهصورت رایگان استفاده کنید. افزونه iThemes Security Pro یکی از افزونه های کاربردی برای تامین امنیت سایت های وردپرس است،این افزونه از دو نسخه رایگان و پولی برخوردار است.شاید شما از نسخه رایگان این افزونه استفاده کرده باشید و از امکانات متعدد آن برای امنیت وب سایت آگاه باشد.اما در نسخه ای حرفه ای شما با قابلیت های زیادی روبرو هستید.

الگوی وردپرس در درون قالب وردپرس قابل دسترس است.در واقع هر قالب مجموعه ای از تمپلیت ها یا الگو هاست که در صفحات مختلف مورد استفاده قرار میگیرند. در اصل یک افزونه ضد اسپم است که تمام نظرات را بررسی کرده و نظرات اسپم را فیلتر می کند. کمک می کند که با استفاده از نقشه سایت اساسی سایت شما را بهتر ایندکس کنند. یکی از دلایل انتخاب این قالب نسبت به سایر قالب های فروشگاهی وردپرس که همزمان با قالب فروشگاهی وردپرس Oceanstore عرضه شدند، استاندارد بودن و کم حجم بودن این قالب است. این قالب سازگاری کاملی با افزونه المنتور دارد و تمامی المان های قالب از جمله اسلایدر، پیشنهاد لحظه ای، اسلایدرهای لغزان محصولات و هر 14 المانی که در قالب مشاهده میکنید هم در المان های ویژوال کامپوزر و هم در المان های المنتور به همراه آپشن های کامل وجود دارند!

برای راه اندازی سایت وردپرسی اولین چیزی که مورد توجه قرار می­گیرد ظاهر اولیه سایت است.به عنوان یک کاربر جدید وردپرس ، شاید تصویر ذهنی از ظاهر نهایی وب سایت خود داشته باشید اما اگر تجربه کدنویسی یا طراحی سایت نداشته باشید، پیاده سازی آن برای شما مورد سوال خواهد بود. چه شما یک تجارت الکترونیکی داشته باشید، یا یک بلاگ، تجارت الکترونیک یا حتی یک وب سایت خیریه، لازم است که دیر یا زود یک فرم برای وب سایتتان بسازید. Easy digital download ، open cart و jigoshop تعدادی دیگر از افزونه های رایگان فروشگاه ساز در وردپرس هستند که بستر تجارت الکترونیک را برای هر فرد یا شرکتی به راحتی فراهم می کنند. شاید تازه کار باشید و قصد ایجاد یک وب سایت ساده در وردپرس رو داشته باشید، پس همین اول کار منطقیه که از قالب های رایگان وردپرس استفاده کنید، در هر صورت انتظارات اولیه شما رو برآورده میکنند و همچنین هزینه شما رو کاهش میدن. حفاظت فایروال به سه سطح Basic ،Intermediate و Advance تقسیم میشود که وجود آنها به شما اجازه میدهد که قوانین فایروال را، به نحوی که دوست دارید اعمال کنید.

این افزونه ها عملکرد های فوق العادهای را به سایت شما اضافه می کنند به گونهای که کارایی آنها را چندین برابر فوق العادهتر خواهند کرد. افزونههای کاربردی زیادی در چارچوب وردپرس وجود دارند که مسئولیت شما را در برخی زمینه ها خیلی کمتر خواهند کرد به گونهای که یکسری کارهای مهم را به صورت خودکار پیگیری می کند. قالب ignite که واکنش گرا هستش و به نظر خودم چون سایدبار سمت راست داره ، ترجمه بشه شبیه سایت های فارسی میشه ، قالب خوبیه … بر خلاف قالب وردپرس GeneratePress این قالب نسخه تجاری ندارد و نسخه zakra صد در صد رایگان است و کاملا بهینه سازی سایت خوبی دارد. Google Search Console ابزاری رایگان از طرف گوگل است که با استفاده آز آن میتوانید به نظارت بر نحوه نمایش وب سایتتان در نتایج جستجو بپردازید. با استفاده از قالب Shopkeeper می توانید طرح های شگفت انگیزی برای محصولات خود ایجاد کنید ، بنابراین می توانید فروش خود را افزایش دهید. در این بخش اطلاعاتی مربوط به بخش ایمیل مارکتینگ سایت شما است که می توانید نوع متن ارسالی ،رنگ پس زمینه و…

بر اساس مشاهدات در سرویس میزبانی ووکامرس Cloudways که برای بررسی عملکرد و امنیت سایتها ایجاد شده است سایتهایی که با قالب فلت سام طراحی شده اند سریعتر بارگذاری میشوند و به راحتی میتوان آنها را توسعه داد. سرویس گیرنده FTP را در رایانه خود باز کنید و با استفاده از اطلاعات ورود به سیستم ارائه شده توسط هاستینگ خود، به وبسایت خود متصل شوید. این افزونه یک افزونه وردپرس امنیت محور است که برای ایجاد نسخه پشتیبان به صورت خودکار از وب سایت شما ایجاد شده است. این افزونه دارای مجموعهای از زمینه های عمومی برای ساخت فرم به همراه زمینه های پیشرفته است که می توانید از آنها استفاده کنید. در این صورت می توانید از تصاویر بیشتری در صفحات برای جذابیت بیشتر سایت استفاده کنید. با نصب این افزونه می توانید اینگونه موارد را به صورت خودکار کنترل کنید. این افزونه دارای حفاظت از فایروال، اسکن بدافزار، مسدود کردن، امنیت ورود به سیستم، نظارت بر ترافیک سایت و موارد دیگر است. تغییر مسیر می تواند بسیاری از موارد را برای وب سایت وردپرس شما حل کند. هدف از این افزونه کمک به کاربران برای تولید محتواهای کاربر پسند و افزایش رتبه و اعتبار محتواها و سایت است..

صفحه ورود به وردپرس اغلب بیش از سایر صفحات وبسایت مورد هدف قرار میگیرد. هدف از تماس می تواند هر چیزی باشد. در این بخش 3 تا از بهترین قالب های فروشگاهی ووکامرس را معرفی خواهیم کرد. در این محتوا در مورد بیشتر از 20 مورد از بهترین افزونههای وردپرس که برای سایر وب سایت های وردپرسی مورد نیاز هستند، صحبت خواهیم کرد. بخش عظیمی از این مشکلات را رفع خواهید کرد. با نطارت بر ترافیک ها در زمان واظعی می توانید از تمام تهدید هایی که سایت شما با آن رو به رو است آگاه باشید و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهید. برای فعال کردن حافظه پنهان در وردپرس می توانید از افزونه ها استفاده کنید. در افزونه Advanced Custom Fields بیشتر از 25 تا فیلد مختلف، با امکانات متنوعی مثل اضافه کردن دکمه، عدد، متن، برگه، ایمیل و … اگر از این کلمه کلیدی در قسمت های مختلف سایت مثل متن اصلی، توضیحات پایین تصاویر و توضیحات متا استفاده کرده باشید این افزونه آنها را تجزیه و تحلیل می کند. با استفاده از این افزونه و فعال کردن حافظه پنهان در وردپرس می توانید قدم به قدم کارهای کاربران، صفحات مشاهده شده و…

شما نمی توانید به راحتی از این مهم چشم پوشی کنید. یک افزونه امنیتی وردپرس خوب، باید تمام فایلها و جداول پایگاه داده را اسکن کند تا مطمئن شود که هیچ بدافزار مخفی را از دست نداده است. این افزونه با بهترین کارایی در همه زمان ها پایگاه داده را بهینه می کند. علاوه بر این راه هایی را به شما پیشنهاد می کند که با توجه به دید بهتر و استفاده موتور های جستجو، متن و تصاویر را تنظیم کنید. بهترین افزونهها و پلاگین هایی که باید برای سایتهای وردپرسی استفاده کنید. برای ایمن بودن یک سایت، هم هاست و هم سایت باید کاملاً امن باشند! با توجه به کدنویسی استاندارد و تمیز خیال شما از بهینه بودن قالب برای داشتن سرعت بالا و سئو مناسب راحت خواهد بود. چون وقتی کار کردن با وردپرس رو به خوبی یاد بگیریم، خیلی از کارها برای ما راحت میشه. تعریف لینک باکس خدمات ما .

تغییر نامک، عنوان سئو، توضیحات متا، لینک دهی داخلی و خارجی، تعریف کلمات کلیدی و … ایجاد عناوین بهتر و توضیحات جذاب متا می تواند نرخ کلیک را برای سایت شما به شدت افزایش دهد. در ادامه ما 12 بهترین قالب وردپرس شرکتی را همراه با توضیحات لازم، معرفی می کنیم و شما با توجه به نیازهای خود می توانید بهترین آنها را انتخاب کنید. بدین صورت می توانید به سادگی کسانی که نظرات اسپم گذاشته اند را پیدا کنید. در قدم اول این افزونه باعث می شود که شما یک کلمه کلیدی مناسب پیدا کرده و از آن در طول مقاله به تعداد مناسب استفاده کنید. اما همین نکته را بدانید که به طراح سایت خود دسترسی دارید و میتوانید از طریق تلفن های تماس و یا ایمیل و یا ارتباط از طریق تلگرام و واتس اپ با ما در ارتباط باشید. این افزونه تمام تصاویر ارسال شده، عکس های کوچک، تصاویر جاوا و iframe های محتوا را با یک نگهدارنده جایگزین می کند و محتواها را زمانی که کاربران می خواهند به صفحه وارد شوند به راحتی بارگذاری می کند.

این برای کاربر آزار دهنده است که زمانی را صرف لود شدن یا بارگذاری سایت کند و بر همین اساس نرخ پرش سایت افزایش می یابد. بنابراین اگر به دنبال افزونه ای هستید که نه تنها CRM شما بلکه سایر جنبه های تجارتشما را نیز مدیریت کند ، WP ERP گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. با فعال کردن این افزونه به طور خودکار نقشه سایت را برای سایت شما ایجاد می کند و ایندکس کردن را برای آن آسان می کند. بطور خودکار داده های غیر ضروری را بدون اینکه نمایش دهد پاک می کند. یا اینکه برای شبکه های اجتماعی خود در وردپرس دکمه هایی را در نظر بگیرید و آن را در فهرست وردپرس قرار دهید تا کاربران به راحتی با شما در ارتباط باشند. را ذخیره کرده و در اختیار کاربران قرار دهید. بنابراین سایت شما سریعتر بارگذاری می شود و پهنای باند را نیز ذخیره می کند. نقسه سایت به ربات هایموتور جستجو کمک می کند که ساختار کامل تری از وب سایت شما را مشاهده کرده و نتایج را با کارایی بالاتری بازبینی کنند. علاوه بر این یک لیست از رمزعبورهای لو رفته دارد که توسط آن از ورود کاربران با این رمزهای عبور جلوگیری می کند.