بهترین قالب وردپرس رایگان 😉 معرفی ۲۵ قالب تجاری وردپرس رایگان

وردپرس به شما این امکان را میدهد تا افزونهای را نصب کنید و به هیچ وجه از آن استفاده نکنید. افزونه های دیگر این قابلیت را در آینده اضافه می کنند ، اما در حال حاضر ، ما به شدت توصیه می کنیم افزونه های گالری عکس وردپرس را که از قبل آن را در اختیار داشته اند در نظر بگیرید. همچنین در مورد نمایش کلی جدول های مشخصات, افزونه به صورت خودکار تب جدول مشخصات کالا را به صفحه محصول اضافه میکند. هک وبسایت میتونه توسط هک رمز وای فای مودم اینترنت متصل به کامپیوتر شما، هک توسط آی پی، هک پنل کاربری شما در شرکتی که از اون هاست تهیه کردین و بسیاری از روشهای دیگر انجام بشه که از حوصله این بحث خارجه. قالب شرکتی Astra پرطرفدارترین قالب وردپرس است که دارای ساختاری فوقالعاده است.

از ابتدای شروع راه اندازی وب سایت شما تا درج خدمات و محصولات و چیدمات سایت در کنار شما هستیم و همواره رشد کسب و کار شما اولویت اول ما خواهد بود و در این راه بهترین پوسته شرکتی وردپرس و بهترین قالب وردپرس ایرانی را به شما ارائه خواهیم داد و با پشتیبانی متفاوت و حرفه ای در کنار شما خواهیم بود. به کمک این افزونه میتوانید تمام آمارهای مهم از قبیل میزان ترافیک سایت، تعداد بازدید از پستها، آمار وبسایت به صورت نمودار و… همچنین باعث بهینه سازی تصاویر شده و ترافیک سایت را نیز میسنجد. W3 tatal cache : این افزونه ، افزونه کش وردپرس است که با افزایش صفحات سایت در گوگل موجب بهبود کارایی و بهینه سازی سایت خواهد شد و سرعت سایت را نیز بالا میبرد . افزایش سرعت، بهبود سئو سایت، پشتیبان گیری از اطلاعات، طراحی صفحات و… مثلا سئوی سایت را بهبود میبخشند، امنیت را قویتر میکنند، سرعت را افزایش میدهند و هرکدام به روشهای مختلف به شما برای اداره سایت کمک خواهند کرد.

هزاران افزونه وردپرس به صورت رایگان در فهرست رسمی افزونه های وردپرس موجود است. در این مقاله قصد داریم تا به شما بهترین افزونه های امنیتی وردپرس را معرفی کرده و خصوصیات کلی هرکدام را بهطور جداگانه بیان نماییم. مهم نیست سایت شما بزرگ باشد یا کوچک، قطعا به صفحهی مخاطب احتیاج دارید. یکی از صفحههای مهم که شما حتما در یک وبسایت نیاز دارید صفحهی Contant یا تماس است. تصاویر از مواردی هستند که برای هر پست و صفحهی وبسایت شما لازم است. پس از فعالسازی، ممکن است لازم باشد تنظیمات افزونه را پیکربندی کنید. در این مقاله 25 افزونه ضروری که برای کسب و کار های آنلاین لازم است را معرفی می کنیم.

بدون شک با داشتن کمی دانش و اطلاعات از صفحه ساز المنتور میتوانید زیباترین سایتها را با المان های اختصاصی این قالب که در دل المنتور ایجاد شده طراحی کنید. در این شرایط بهتر است که افزونه را بصورت دستی با استفاده از FTP نصب کنید. پس از نصب باید بر روی پیوند فعال سازی پلاگین کلیک کنید، تا شروع به استفاده از افزونه کنید. به کمک معیار و ابزار های که ارائه کردیم سریع ترین قالب ها را در این قسمت بررسی می کنیم. همچنین قالب آوادا دارای قالب های چندمنظوره و آپشن های بسیاری است. لطفا نظرات خود را درباره قالب وردپرس ژوپیتر و همچنین درباره پشتیبانی قالب توسط ژاکت و راست چین در بخش نظرات همین پست اعلام کنید. باید از طریق مدیر FTP به هاست خود دسترسی پیدا کنید. اگرچه انتخاب افزونه به نوع سایت و نیاز شما بستگی دارد؛ بهتر است به عنوان مدیر سایت بهترین افزونههای وردپرس را بشناسید. در این بخش فایل زیپ افزونه موردنظر خود را با کلیک بر روی Select File از سیستم خود پیدا کرده و در این بخش آپلود کنید.

اگر روی گزینهی Scanner در منوی سمت چپ کلیک کنید، به اسکنر بدافزار All in One منتقل میشوید. شما باید تمام تلاش خود را در این عرصه انجام دهید تا بهترین فرد در حیطه کاری خود شوید و به مراتب کاربران زیادی را به سمت خود جذب کنید. در محله بعد (تصویر زیر)، فرمی به شما نمایش داده خواهد شد که محل بارگذاری فایل افزونه را نشان میدهد. برای نصب افزونه های سفارشی مانند افزونه هایی که از سایت های فروشگاهی تهیه میکنید و یا افزونه هایی که خودتان طراحی کرده اید باید آن ها را بارگذاری کنید به علت اینکه این دسته از افزونه ها در مخزن وردپرس موجود نیستند. Gravity forms : شما اگر بخواهید هر نوع فرمی را به سادگی در سایت خود بسازید می توانید از این پلاگین استفاده کنید جالب است بدانید که بیش از 1 میلیون سایت وردپرسی از این فرم ساز بهره مند هستند .

هنگامی که به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده اید، ممکن است اطلاعات زیادی برای یک وب سایت تجاری با امکانات کامل و چند صفحه ای سایت abtintheme نداشته باشید. در بحث طراحی سایت با وردپرس هم قضیه دقیقاً به همین شکل است. دقت کنید که استفاده از این افزونه رایگان نیست و باید آن را به شکل دلاری یا از مارکت های فروش افزونه ایرانی با قیمت نه چندان بالا خریداری کنید. زفایر هم یکی دیگر از قالب هایی است که شما با استفاده از این قالب می توانید برای خود هر نوع سایتی را اجرا کنید، چرا که این قالب هم چند منظوره است و با ووکامرس هم کاملا سازگار شده تا شما بتوانید سایت های فروشگاهی را به بهترین شکل ممکن برای خود طراحی کنید و در این زمینه مشکل نداشته باشد. برای آموزش قدم به قدم نصب وردپرس در سرور اوبونتو و راهاندازی وبسایت در آن مقالهی زیر را از دست ندهید. اگر وب سایت تان هک شود، اگر ناخواسته باعث خراب شدن سایت شوید و حتی اگر به دلیلی کدهای سایت شما بهم ریخته و همه چیز را در آن از دست بدهید، در چنین شرایطی تنها چیزی که به کمک شما می آید، فایل پشتیبانی است که افزونه های بکاپ از سایت تان گرفته اند.

منظور از پشتیبانی فنی سایت در یاس وب رفع کلیه مشکلات فنی وردپرس است که تیم پشتیبانی یا مدیر سایت تشخیص داده باشند، ضمن اینکه کلیه موارد ذکر شده در جدول مربوط به پکیج های مختلف را هم شامل می شود. نسخهی پیشرفته این افزونه ویژگیهای بیشتری دارد، اما نسخهی رایگان آن نیز برای بالا بردن سئو به شما کمک زیادی خواهد کرد. همانطور که میدانید سئو به شما کمک میکند بازدیدکنندهی بیشتری از موتورهای جستجو به سایت خود داشته باشید. بعد از نصب این قالب شاید نیازی دیگر به باقی افزونهها ندارید، چرا که هر آنجه نیاز دارید را این قالب در اختیار شما قرار خواهد داد. 7- اسکن و شناسایی حفرههای امنیتی, تروجانها, کدهای مخرب و دیگر ریسکهای امنیتی. افزونه امنیتی Wordfence که با نام “امنیت کامل وردپرس” هم شناخته میشود، حتی در نسخه رایگان هم امکانات زیادی در اختیار شما قرار میدهد. برای اینکار افزونهی Wordfence Security را به شما پیشنهاد میدهیم.

برای وبسایتهایی که قادر به استفاده از فایروال htaccess نیستند، این افزونه راهحل مناسبی برای نیازهای امنیتی وبسایت است.BBQ برای حفاظت از حملات تزریقی در وبسایتهای وردپرس، افزونهای ایده آل است. به صورت کلی نسخه رایگان می تواند گزینه قابل قبولی باشد اما برخی از افراد به دنبال آن هستند تا این افزونه را با فایروال خود مرتبط سازند یا اسکن بدافزار را مکررا تکرار کنند.در این موارد نسخه پولی افزونه مذکور پیشنهاد می شود. اگر روی وب سایت تان یک فایروال ندارید همین امروز یک عدد اضافه کنید. نکتهای که باید به آن توجه کنید این است که، نصب بیش از اندازهی افزونهها ممکن است باعث خرابی یا کند شدن عملکرد وردپرس شود. پس از آپلود کامل فایل برای بازگشت به پوشه Plugins روی Go Back to… در حالت کلی اگر بخواهیم این قالب وردپرس قدرتمند را بررسی کنیم یک قالب وردپرسی است که از تمام جهات کامل است و شما میتوانید برای هر کاری خصوصا داشتن فروشگاه اینترنتی از آن به خوبی استفاده کنید و به این قالب حرفه ای اعتماد کنید و وب سایت خود را خیلی زود بر سر زبان ها بیندازید. افزونه امنیت کامل وردپرس، تمامی نام های کاربری با این جزئیات را پیدا کرده و به شما برای تغییر نام و رمزشان هشدار میدهد.

همچنین این قالب مشاور املاک وردپرس طوری طراحی شده که با اکثر افزودنی های معروف المنتور مثل التیمیت ادآنز و … شاید به جرات بتوان گفت که قالب فروشگاهی فلت سام یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین قالب های فروشگاهی وردپرس است. اما اگر به هر دلیلی اونو نپسندیدید، پیشنهاد بعدی من انفولده. بهترین افزونه پشتیبانی گیری که من میشناسیم، افزونه updraftplus است. سپس فایل افزونه موردنظر خود را پیدا کردن و روی Open کلیک کنید. در مرحله بعد، باید فایل zip را از رایانه خود استخراج کنید. این یکی از پلاگین های گالری عکس وردپرس است که در واقع شما باید آن را آزمایش کنید تا دریابید که آیا این برای شما مناسب است یا خیر. خب در واقع نیاز هم به داشتن دانش فنی نیست، چون در این مسیر افزونه های وردپرسی زیادی هستند که کمک تان میکنند! تمام معیارها به خوبی عمل کردند و تنها نقطه ضعف این قالب در قسمت امتیازدهی ابزار تحلیل سرعت pingdom بود. طراحی این قالب ساده و مینیمال است. در برخی مواقع ممکن است به پیشخوان وردپرس دسترسی نداشته باشید و یا خطاهایی بروز کند.

پس از یافتن افزونه موردنظر میتوانید با کلیک بر روی جزییات بیشتر به اطلاعاتی درباره افزونه دست پیدا کنید. در مقاله ویرایش CSS در وردپرس با افزونه و به صورت دستی می توانید اطلاعات کاملی درباره آن به دست آورید. همین سازگاری دست شما را برای ایجاد تغییرات مختلف و ساخت ویجتهای مد نظرتان باز نگه میدارد. برای ایمن نگه داشتن وردپرس افزونههای زیادی وجود دارد. وقتی صحبت از قالبهای رایگان وردپرس میشود، اکثراً فکر میکنند که این قالبها بیشتر حالت وبلاگی دارند، اما قالب Airi کاملاً شرکتی بوده و با اینکه رایگان است میتواند گزینه مناسبی برای استارتاپها، فریلنسرها و شرکتها باشد.

همچنین اگر میخواهید تنظیمات سفارشیسازی را دقیق و مطابق با دمو بسازید یک فایل با فرمت dat برایتان در نظر گرفتیم که میتوانید آن را نیز درونریزی کنید تا کارتان سادهتر شود. این افزونه به شما امکان میدهد فرمهای تماس را به راحتی و سریع بسازید. پشتیبانی وردپرس در یاس وب به دو بخش پشتیبانی فنی و محتوایی تقسیم بندی می شود. اگر پلاگین پیچیدهای دارید، تقسیم کد آن به پَروَنجاها و پوشههای مختلف بهطورکلی راه امنتر و هوشمندانهتر خواهد بود. از ویژگیهای سایت همیار وردپرس، در بحث فروش قالبها، میتوان به این نکته اشاره کرد که این سایت یک دسته بندی بسیار عالی در زمینهی قالبها دارد و شما میتوانید بسته به نیازی که دارید، قالب مورد نظرتان را از دسته بندیهای موجود در سایت انتخاب کنید و آن را خریداری کنید. در مرحله بعد پوشهای را که از فایل پستی استخراج کردهاید در پوشه / wp-content / plugins / در سرور وب خود، بارگذاری کنید. اکنون وردپرس فایل افزونه را از رایانه شما بارگذاری کرده و آن را برای شما، نصب میکند. این پوشهای است که شما باید با استفاده از یک سرویس دهنده FTP به صورت دستی در وب سایت خود بارگذاری کنید. برای ارتباط با مشتری ما یک المان اختصاصی برای واتس آپ طراحی کردیم که میتوانید بدون نیاز به افزونه ایکون واتس آپ را در گوشه سایت قرار دهید و به کاربران اجازه دهید با پشتیبانان شما در واتس آپ ارتباط برقرار کنند.

این پلاگین به طور خودکار از سایت شما بکاپ میگیرد، در زمان بروزرسانی قالب و افزونه به شما در مورد گرفتن بکاپ هشدار داده و اجازه میدهد جزئیات مورد نیاز در بکاپ ها را تنظیم کنید. به عنوان مثال با کمک چنین افزونههایی میتوانید فایلهای خود را سازماندهی کنید و به کاربران ثبتنام نشده اجازه دسترسی و یا دانلود فایلها را ندهید. با این افزونه به راحتی میتوانید طی چند دقیقه فرم ثبتنام کاربر ایجاد کنید. پس این به هیچ وجه به دلیل امنیت پایین وردپرس نیست، بلکه به دلیل گستردگی استفاده از اون هست. همچنین برای پرداخت مشتریان نیز گزینههای وجه نقد، کارتهای اعتباری، نقل و انتقال بانکی و…