بهترین قالب های ووکامرس 2022 – آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان

اگر شما هم طراح وب هستید با ارائه طرح های خود در اولین پایگاه اشتراک و فروش تم وبسایت فارسی علاوه بر درآمد زایی مدیر پروژه خود نیز باشید. با اطمینان بر اساس تجربیات شخصی و نمونه های مشاهده شده به جرأت می توانم این اطمینان را به شما بدهم به دلیل انعطاف بالایی که سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارد با استفاده از آن قادر خواهید بود تا اقدام به راه اندازی هر نوع وبسایت با وردپرس کنید. طراحی واکنشگرا: ضروری است که وبسایت شما در تلفن همراه عالی به نظر برسد و انتظارات کاربران را برآورده کند. ابتدا یک فایر وال قرار می دهد که از سایت شما در برابر ورود به سیستم به صورت غیر مجاز جلوگیری می کند و سپس از سایت شما در مقابل سایر حملات متداول محافظت می کند. ما در این مقاله سعی کردیم مشخصات بهترین افزونه پنل کاربری وردپرس را به شما معرفی کنیم و سپس به معرفی چند تا از بهترین افزونههای پنل کاربری پرداختیم، تا به شما در انتخاب پنل کاربری که مناسب با نیاز شما برای وبسایتتان است کمک کرده باشیم. این پلاگین دارای ویژگیهای زیادی است که به شما کمک میکند وبسایتتان را با کمک فروشگاه آنلاین ارتقا دهید.

در ادامه برخی ویژگی های برتر این قالب را معرفی می کنیم. اگر بخواهیم با یک زبان حرفه ای تر اقدام به معرفی وردپرس کنیم و پاسخ این سوال را که وردپرس چیست؟ طراحی به سلیقه ، نظر و تجربه خودتان ، عدم محدودیت زمانی و فشار از طرف کارفرما ، عدم نیاز به جابجایی محل کار با انجام پروژه جدید فقط با تم یاب امکان پذیر است ، با تم یاب میزکار شما میتواند شرکت ، خانه و یا هرجای دیگر باشد همچنین قالب طراحی شده شما برخلاف قبل که فقط توسط یک مشتری خاص مورد تقاضا و استفاده قرار میگرفت به واسطه تم یاب از جانب طیف گسترده ای از صاحبان شرکتها و پرتال ها مورد تقاضا قرار میگیرد. همچنین هر کدام از این قالب ها را بخواهید می توانید در سایت تم فارس تهیه کنید.

این قالب های وردپرس بر اساس تعداد فروش، محبوبیت، سئو و سرعت بهینه، پاسخگو بودن، پنل تنظیمات پیشرفته و امکانات زیاد، انعطاف پذیری، امکان سفارشی سازی آسان آنها و … از ویژگی های دیگر این سایت می توان به امکان مگا منو و سفارشی سازی مواردی مثل رنگ اشاره کرد. در این قالب فیلتر محصولات در ووکامرس امکان پذیر است و برای سایت فروشگاهی بسیار مناسب است. گالری Everest Lite یکی از پلاگین های جدید گالری عکس وردپرس در بازار است ، اما همچنین به عنوان یکی از ابزارهای پیشرفته تر شناخته می شود. همچنین در صورت تمایل می توانید تایمر معکوس را نیز در صفحه اصلی سایت خود جای بدهید. بلکه در این سایت می توانید قالب های جوملا و اچ تی ام ال و همچنین انواع افزونه های وردپرس را نیز دریافت کنید. Fashionista یک قالب وردپرس وبلاگ سنگ تراشی به سبک مد بسیار کم است که همچنین از افزونه محبوب WooCommerce پشتیبانی کامل می کند تا بتوانید به راحتی وبلاگ و فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید (فروشگاه 100٪ اختیاری است). WooCommerce محبوب ترین افزونه eCommerce برای ساخت فروشگاه آنلاین در وردپرس است که توسط بیش از ۴ میلیون وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد.

را دنبال کنم که در اینجا wp همان پوشه سایت من است. چطور می توانم از پشتیبانی افزونه های رایگان استفاده کنم؟ اگر در خرید هریک از این محصولات تردید دارید می توانید با تلفن پشتیبانی تماس بگیرید و با یک مشاوره رایگان محصول مناسب خود را بیابید. این یک قالب فروشگاهی ساده نیست بلکه اجازه می دهد تا یک قالب فروشگاه حرفه ای را در ووکامرس ایجاد کنید و حتی از سبک های از پیش تعریف شده نیز برای طراحی فروشگاه خود کمک بگیرید. طراحی قالب Nozama Lite ساده انجام نشده و در نگاه اول شما متوجه خواهید شد که این قالب بسیار جذاب است و با استفاده فیلترهایی که بر روی تصاویر محصولات خود قرار می دهید ظاهری حرفه ای پیدا می کند و بر روی تصاویر خود می توانید دکمه های تماس قرار بدهید و نوار جستجو در بالای قالب بازدیدکنندگان را راهنمایی می کند تا به راحتی محصول مناسب خود را پیدا کنند. مواجه می شوید و با توجه به هدف وبسایت خود می توانید از این قالب ها استفاده کنید. اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه آنلاین را دارید و دنبال قالب فروشگاهی وردپرس هستید ما در این مقاله میخواهیم 10 تا از بهترین قالب های سایت فروشگاهی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با توجه به سلیقه شخصی و امکانات قالب بهترین انتخاب را داشته باشید.

تم یاب مقرون به صرفه ترین قالب های استاتیک و دینامیک وردپرسی را در اختیارتان قرار می دهد و با گزینه های متعددی که دارید می توانید به راحتی انتخاب کنید. قالب سایت اهورا محصولی است که تیم میهن بلاگ ساخته اند. اگر بخواهیم به زبان ساده به معرفی وردپرس بپردازیم، وردپرس عبارت است از یک سیستم مدیریت محتوای سایت ساز که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا به راه اندازی انواع گوناگونی از وبسایت و وبلاگ بپردازید. میتوان گفت که یکی از قالبهای پرفروش در تم فارسی است. امتیاز تم وودمارت بالا است، یعنی کاربرها از ویژگیهای موجود و راهحلهای طراحی کاملاً راضی هستن.

اگر شما هم قصد راه اندازی یک سایت آموزشی دارید، اولین و بهترین گزینه، قالب Eduma می باشد. دیجی کالا هم اخیرا از این قالب برای مجله خودش استفاده کرده. قالب خبری صحیفه پر فروش ترین و حرفه ای ترین قالب مجله ای وردپرس در دنیاست. اگر قالبی با امکانات فراوان برای سایت مجله ای وردپرس می خواهید این قالب رو به هیچ عنوان از دست ندید. به دنبال طراحی سایت حرفه ای هستید؟ ۳. بهترین سایت های خرید قالب وردپرس در ایران : سایت همیار وردپرس به دنبال طراحی سایت حرفه ای هستید؟ در ادامه ما 5 قالب وردپرس حرفه ای در سطح جهان را برای راه اندازی انواع سایت ها معرفی می کنیم. همچنین از مقالات و آموزش های حرفه ای بیگ تیم کمک بگیرید. فرقی نمی کند شما مبتدی باشید یا حرفه ای، با چشالو بدون نیاز به هیچ کد نویسی می توانید حرفه ای ترین سایت ها را در هر زمینه ای راه اندازی کنید و سایت خود را آنطور که می خواهید سفارشی سازی کنید.

قالب سون دارای 1000 آیتم تنظیماتی است که به شما این امکان را میدهد تا بتوانید توانایی خود را در طراحی سایت نشان دهید. این افزونه امکان بازگردانی اطلاعات در صورت خرابی سایت را برای شما فراهم میسازد. همگی با نصب به روز رسان هوشمند در صورت ارائه آپدیت، به طور خودکار در پیشخوان وردپرس سایت شما به روز رسانی می شوند. محصولات این سایت همگی دارای لایسنس و api بوده و اصطلاحا اورجینال هستند. این برنامه با چندین وب سایت آماده راه اندازی همراه است که می توانید با استفاده از افزونه رایگان Astra Starter Sites آنها را نصب کنید. از سایر مواردی که می توانید از ابزار وردپرس به آن ها دسترسی داشته باشید می توان به قالب ها و افزونه های وردپرسی اشاره کرد. بنابراین این نکته که صحت طراحی ها پیش از انتشار توسط تیم حرفه ای کنترل کیفی این سایت بررسی می شود تا حد زیادی اطمینان خاطر مخاطبان را فراهم می کند. اگر در استفاده از وردپرس حرفه ای هستید و با سئو نیز سروکار دارید پیشنهاد می کنیم به قسمت محصولات حرفه ای این سایت سر بزنید و تازه ترین محصولات مربوط به سئو و… همیشه می توانید از مرکز بازاریابی برای ایده ها و نکات تازه برای موفقیتتان آگاه شوید.

با استفاده از این قالب ها بهره وری سئو سایت موردنظر را افزایش داده و هزینه بسیاری پایین تری برای طراحی را سایت abtintheme دارید. سایت های آماده ابزار وردپرس معمولا هزینه بالایی ندارند و زیر ۵۰۰ هزار تومان هستند و برای سایت های آموزشی و فروشگاهی مناسب اند. هلدینگ راست چین در طی 8 سال فعالیت به کمک 500 شرکت زیر مجموعه و 2300 نفر توسعه دهنده توانسته بزرگترین اشاعه دهنده زبان فارسی در بستر وب باشد، برآورد های ما نشان می دهد در حدود یک میلیون وب سایت فارسی زبان حداقل از یکی از محصولات ما در جهت توسعه و طراحی وب سایت خود استفاده کرده اند. راست چین با بیش از ۵۲۰۰ قالب آماده وردپرسی یکی از بهترین وبسایت های سرویس دهنده در این زمینه است. جالبتر اینکه تیم توسعه دهنده این قالب، پلنی دارد که در آن با پرداخت ۹۹ دلار میتوانید به همه قالبهای فروشگاهی این تیم دسترسی داشته باشید. در اینجا ما یاد گرفتیم که هم چه جوری افزونه ها یا همون پلاگین های وردپرس رو آپدیت کنیم و هم یاد گرفتیم که اگه مشکل آپدیت افزونه وردپرس پیدا کردیم چه کاری انجام بدیم تا این مشکل حل بشه.

تا ۷ روز پس از خرید قالب های پولی شما می توانید در صورت بروز هر مشکلی با پشتیبانی تماس بگیرید و اگر بازهم مشکل برطرف نشد وجه خود را پس بگیرید. در این سایت شما می توانید برای تمامی مسائلی که با قالب ها و محصولات دارید با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید. در این سایت می توانید به سادگی و با یک کلیک ساده یک سایت کاملا آماده تحویل بگیرید. این قالب برای سایت های چندفروشندگی (مانند ژاکت) توسعه یافته است و شما با نصب افزونه Easy Digital Download’s Front-end Submission (FES) می توانید به هرکسی اجازه دهید محصولات دیجیتالی خود را بارگذاری کرده و از طریق سایت شما بفروشد. این افزونه دارای یک ابزار بارگذاری کند (lazy load) و بارگذاری نامحدود (infinite loading) است. این سایت انواع قالب های وردپرسی را بر اساس نوع کاربرد آن ها ارائه می کند که این مساله می تواند به انتخاب درست شما بیشتر کمک کند. نکته مهم : این قالب امکانات بسیاااار زیادی دارد و حجم سنگینی دارد، نظر شخصی بنده این است که از چنین قالب هایی استفاده نکنید و قالبی سبک تر با امکانات منطبق با نیازهایتان را انتخاب کنید.

حتما قبل از بروزرسانی به افزونه premium ، نسخه رایگان را تست کنید. Zakra یک نسخه اصلی دارد که رایگان عرضه میشود، اما اگر نیاز به امکانات حرفهایتری دارید میتوانید از نسخه پرمیموم آن استفاده کنید که سالانه ۴۹ دلار قیمت دارد. که خواندن آن ها را حتی در صورت استفاده نکردن از فروشگاه قالب ها توصیه می کنیم. همانطور که اشاره شد وردپرس به صورت رایگان و متن باز می باشد که می توان آن را جزء دسته نرم افزارهای دنیای آزاد قرار داد. را بدهیم می توان گفت، وردپرس عبارت است از یک سایت ساز متن باز و رایگان تحت وب که در دسته CMS ها (Content Management System) قرار دارد. جالب است بدانید که تیم همیار وردپرس و ژاکت در تعامل و ارتباط نزدیکی هستند. در ادامهی این نوشته ما 9 افزونهی جالب و البته کاربردی به شما معرفی میکنیم که در حال حاضر از جمله بهترینها به حساب میآیند.

افزونه SiteOrigin Page Builder یک افزونه صفحه ساز رایگان است که بدون آشنایی داشتن به علم کدنویسی تنها با کشیدن و رها کردن میتوان صفحات زیبایی را طراحی کرد البته لازم به ذکر است که این افزونه نسبت به افزونههای قبلی از قابلیتهای کمتری برخوردار است. قابلیتهای این افزونه شما و کاربرانتان را با دنیایی جدید در وردپرس آشنا میکند. رفتهرفته با کسب تجربه، به دیگر مزایای افزونهها پیخواهیدبرد اما نکتهای که در حال حاضر باید بدانید این است که استفاده بیشازحد از افزونهها میتواند دردسرهایی را برای شما ایجاد کند. راه اندازی ووکامرس اولین کاری است که شما باید انجام دهید. که هم اعتبار بالایی داشته باشند و محصولات اورجینال و لایسنس دار ارائه کنند. انتخاب شده اند و به شما کمک می کنند تا بهترین سایت ممکن را راه اندازی کنید. و نکته نو آورانه و خوبی که این سایت ارائه کرده است این است که به همراه هر قالب وردپرسی یک آموزش ویدیویی نیز منتشر می شود تا مخاطبان به خوبی بتوانند از آن استفاده کنند. یکی دیگه از ویژگیهای عالی پوسته انفولد طرحبندی AVIA هست که توسط تیم KRIESI توسعه داده شده. برخی از بلوک های دیگر برای مواردی مانند آلبوم و tag ها عالی هستند.

این قالب که توسط HTML5 و CSS3 طراحی شده و از آیکونهای شبکههای اجتماعی به خوبی پشتیبانی میکند با ظاهری زیبا؛ همچنین کاملاً سازگار با افزونه وردپرس Gravity Forms, SEO by Yoast, Contact Form 7 و W3 Total Cache بوده که به بهبود امکانات سایت شما کمک میکند. استفاده کرد. همچنین این قالب علاوه بر ارائه دموهای بسیار زیاد و مختلف به شما کمک می کند تا هر طرحی را به راحتی اجرا کنید. Google Authenticator علاوه بر ایمنی بالا، رابط کاربری آسانی را نیز در اختیار شما قرار می دهد. انتخاب یک قالب مناسب با ویژگی های مناسب و خوب می تواند کاربران را به خوبی به خود جذب کند و نرخ تبدیل و میزان فروش تجارت شما را افزایش دهد. علاوه بر این نقشه سایت شما را به گونهای مناسب ایجاد می کند تا موتور های جستجو بتوانند سایت شما را خیلی راحت فهرست بندی کنند.