بهترین قالب های شرکتی وردپرس

زفایر یکی از بهترین قالب های وردپرس است اما با توجه به اینکه چندمنظوره است و مخصوص برای فروشگاهی طراحی نشده بنابراین نمیتوان بعنوان بهترین قالب فروشگاهی وردپرس از آن یادگرد. سیستم مدیریت محتوای وردپرس به صورت پیشفرض قابلیت بسیاری را برای ایجاد و توسعه وبسایت در خود دارد. در این صورت افزونه به لیست افزونههای وردپرس اضافه خواهد شد که با رفتن به منوی افزونهها در پیشخوان وردپرس میتوانید با کلیک روی دکمه فعال کردن افزونه را فعال کرده و از آن استفاده کنید. سپس بر اساس روشهایی که برای روش هاست و اکانت FTP توضیح داده شد این افزونه را نصب کنید. همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید با کلیک روی منوی افزونهها که در پیشخوان وردپرس نمایش داده شده میتوانید به صفحه افزونههای وردپرس رفته و لیست پلاگینهایی که در سایت شما نصب شده را مشاهده کنید. سپس همانطور که در تصویر میبینید با کلیک روی گزینه Browse یا استفاده از ویژگی کشیدن و رها کردن فایل زیپ افزونه را انتخاب کرده و روی دکمه نصب کلیک کنید. که در اینجا من برای نمونه قصد دارم افزونه ستاره دار کردن مطالب در وردپرس را نصب کنم. برای اینکه بیشتر با افزونه وردپرس و چیستی آن آشنا شوید، به معرفی یکی از افزونههای ضروری و البته اولیه میپردازم که به محض نصب وردپرس حتما شما نیز ان را نصب میکنید.

این افزونه توسط یک میلیون کاربر نصب گردیده و از طریق مخزن وردپرس امتیاز 4/8 از 5 را به خود اختصاص دهد. برای هر افزونه در هر زبان که در دسترس باشد یک آدرس اختصاصی در نظر گرفته شده است که متناسب با زبان وردپرس خود میتوانید آن را دانلود کرده و بر روی سایت خود نصب کنید. برای این منظور بسته به اینکه از کدام برنامه استفاده میکنید ابتدا باید وارد پوشه سایتی که در لوکال هاست طراحی کردید شده و سپس مسیر wp-content/plugins را دنبال کنید که در تصویر زیر من از برنامه ومپ استفاده کردم. طراحی خلاق این قالب شرکتی وردپرس نظر بسیاری از مخاطبان و طراحان قالب را به خود جلب کرده است . این قالب رایگان وردپرس نیز مانند باقی رقیبان خو در لیست بهترین قالب های رایگان فروشگاهی وردپرس توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند . شما میتوانید با استفاده از این بخش نیز افزونه دانلود شده با فرمت zip. نخست باید برنامه Poedit را بر روی رایانه خود دانلود کنید.

همانطور که در شکل بالا مشاهده میکنید همه دموهای این قالب وردپرس از لحاظ رنگ بندی ، اندازه تصویر ، قرارگیری بخشهای مختلف و سایر جنبه های گرافیکی بسیار جذاب و کاربرپسند هستند و تمامی صفحات دموهای مختلف این قالب با ظاهری مناسب طراحی شده اند. در ادامه این مقاله قرار است که روشهای مختلف نصب افزونه در وردپرس را با هم مرور کرده و ببینیم که چگونه میتوانیم در وردپرس اقدام به نصب پلاگین کنیم. این افزونه امنیتی تاکنون بیش از 41 میلیون بار از مخزن وردپرس دانلود شده و در حال حاضر روی بیش از 5 میلیون سایت نصب و درحال استفاده است.

نخست باید از سونی را که میخواهید ترجمه کنید بر روی رایانه دانلود کنید. در اینجا می توانید به دنیای تجارت الکترونیک و فروش بسیار عالی دست پیدا کنید و با داشتن یک وبسایت قدرتمند اعتبار بیشتری هم در سطح داخلی و هم در سطح بین المللی داشته باشید. برای این منظور شما میتوانید با کلیک روی دکمه زیر به صفحه این افزونه در مخزن گیت هاب دسترسی داشته باشید. اگر زبانی که میخواهید ترجمه کنید در این فهرست وجود داشت، در این صورت باید بر روی آن کلیک کنید، در غیر این صورت میتوانید با استفاده از دکمه «New language» در بخش بالا آن را اضافه کنید. اگر رمز عبور شما توسط حملات فیشینگ و یا سایر روشها به سرقت برود دیگر هیچ مانعی برای ورود به حساب کاربری شما وجود ندارد.

البته میتوانید با انواع افزونهها اسلایدر مورد نیاز خودتان را هم بسازید. این قالب چندمنظوره وردپرس سرعت لود مناسبی دارد و بدون نیاز به کدنویسی میتوان با آن وبسایت طراحی کرد. در بخش بعدی، 7 قالب سایت فروشگاهی را که با سایتهای ایرانی سازگار هستند، معرفی خواهیم کرد. اهمیت این موضوع زمانی آشکارتر می شود که بدانیم حتی بزرگترین شرکت های فناوری نیز از این مشکل و عدم توجه به امنیت سایت علاوه بر آسیب های وارد شده به کسب و کار ما و مشکلات نرم افزاری ناشی شده ، بسیار آسیب دیده اند. این افزونه تمام وبسایت وردپرسی شما را در سرورهایش کپی کرده و سپس الگوریتمهای تشخیص بدافزار را برای شناسایی مشکلات سایت شما بر روی آن اجرا میکند. یکی از مواردی که این روزها مورد توجه قرار دارد طراحی سایت وردپرسی است.

در صفحه مربوط به زبان جدید نخست باید زبان خود سایت abtintheme را انتخاب کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر روی متن مربوط کلیک کنید تا بتوانید ترجمه آن را وارد کنید. پس بهتر است که اجازه دهید ویزارد این کار را برای شما انجام بدهد. با درک بسیار خوبی که از فضای این کار دارند در کنار نظم و تعهد، بیاوردپرس آینده ای بسیار روشن خواهد داشت. با نصب این افزونه به راحتی به پشتیبانی آن دسترسی خواهید داشت. در پروژه های آینده حتما با این مجموعه همکاری خواهم داشت. انتظارات ما از یک همکاری موفق شامل دقت در انجام موارد درخواستی، پاسخگویی در یک زمان متعارف، همراهی در جریان اجرای پروژه و انعطاف درباره تغییرات لازم بود. ما در بیاوردپرس تمام تلاش خودمان را می کنیم که مشتریان ما راضی و خوشحال باشند و اوقات بیادماندنی را از همکاری با ما تجربه کنند. این به دلیل این است که تجربه کار با افزونه های مختلف را نداشته اند و گاهی اوقات حتی نمیدانند که با وردپرس میتوان امکانات خیلی خاص نیز پیاده کرد. همچنین شما می توانید درخواست ها را بر مبنای فیلترهای مختلف تفکیک کنید، علاوه بر آن با استفاده از افزونه Query Monitor می توانید خطاهای دیگر را نیز دیباگ کنید، خطاهایی اعم از خطاهای PHP ، خطاهای scripts/styles و HTTP و کلی امکانات دیگر.

کافی است که برای هر متنی که در مقطع میبینید ترجمه مربوط را در بخش پایین وارد کنید و سپس next را برای ترجمه متن بعدی بزنید. شما همچنین میتوانید فقط ماژولها را بکشید و رها کنید تا طرح بندی خود را ایجاد کنید. درنتیجه با وجود آزمایش هایی که با دو ابزار قبلی انجام دادیم، کافیست فقط نمایش موبایلی سایت را بررسی کنیم. ما آن جزئیات را به صورت دقیق بررسی می کنیم و سپس قیمت نهایی پروژه و زمان تحویل آن، خدمت شما اعلام می گردد. همچنین لازم است قالب را با مرورگرهای مختلف تست و بررسی نمایید.

برای دریافت قالب Enfold می توانید از طریق لینک های زیر اقدام کنید. حال که طراحی سایت فروشگاهی وردپرس رو به اتمام است، بهتر است درگاه پرداخت مناسبی را به همراه نماد الکترونیکی برای فروشگاه آنلاین خود تهیه کنید. Live Builder سریع است، کار کردن با آن آسان است، و دارای قابلیتهای قدرتمند صفحه سازی است که شامل ویرایش محتوای زنده، ذخیره خودکار، به روز رسانی و گزینههای پشتیبان میشود. نمودار زیر هم دقیقا مانند نمودار بالا تهیه شده است، فقط با این تفاوت که این نمودار میزان میانگین زمان لود هر قالب را نشان میدهد. از طرف دیگر، بر مبنای نیازهای جدید شما، افزونه طراحی شده باید امکانات بیشتری را شامل شود و به مرور زمان توسعه یابد. به کمک ادیتور کاربر پسندی که در افزونه Gravity Forms قرار گرفته است به راحتی فیلدهای دلخواه خود را ایجاد کنید و فرم خود را پیکربندی طراحی کنید و بخش ها و گزینه های مربوط به آن را پیکربندی کنید و در وردپرس از فرم های سفارشی شده خود استفاده کنید.

و Mo. ذخیره میکنند. برای ذخیره فرایند کار میبایست ترجمه را save کنید. پس از اینکه آن را ذخیره کردید ادامه مراحل را مطابق با همان چیزی که در توضیحات برای نصب از طریق هاست، اکانت FTP یا نصب از طریق پیشخوان توضیح دادم طی کنید. در مورد پروژه های بزرگ که جزئیات بیشتری دارند و زمان بیشتری برای پیاده سازی آن ها صرف می شود، بسته به حجم پروژه به تعداد مراحل بیشتری تقسیم می شود تا اعتماد کامل دوطرفه بوجود بیاید. همچنین به مرور زمان و همینطور که مشغول استفاده از افزونه جدید خودتان هستید، مشکلات ریز و درشتی ظاهر می شود. پشتیبانی خطاهای احتمالی تا زمان نامحدود ادامه می یابد و اگر قصد افزودن امکانات جدیدی در افزونه طراحی شده دارید، با تعیین قیمت و زمان، در اسرع وقت انجام خواهد شد. طراحی افزونه وردپرس یکی از خدمات حرفه ای بیاوردپرس می باشد.

اگر سیستمهای وبلاگی قدیمی را به یاد داشته باشید از سیستم آرشیوی و همچنین آخرین پستها و ادامه مطلب استفاده میکردند. اگر قصد دارید افزونه ای داشته باشید که درست کار کند، با همه ی اکوسیستم وردپرس سازگار باشد و به راحتی قابل توسعه باشد، حتما باید یک برنامه نویس حرفه ای پیدا کنید. میتوانید این بازی را تغییر دهید تا فایلهای ترجمه را در بخش زبانهای وردپرس یا پوشه زبانهای خود پلاگین ذخیره کنید. 2. اگر میخواهید واقعاً روی سایت اصلی تغییرات را انجام دهید این مهم را فراموش نکنید که ساعاتی این تغییرات را اعمال کنید که ترافیک سایت شما یا به عبارتی تعداد کاربران سایت شما حداقل باشد. به همین جهت استفاده از این دو افزونه کمک میکند تا شما اولا مشخص کنید که سایت شما چه ماهیتی دارد و در کنار امکانات متعددی که دارند متا توضیحات را برای تمامی صفحات به صورت خودکار یا دستی وارد کنید. اما اگر نظر من را بخواهید، قالب فلت سام باز در بین این 3 قالب انتخاب بهتری است. اگر اینترنت شما قطع است ، بعدا سعی کنید .

مواردی که برچسب مالیات را شامل میشوند از این بخش ویرایش کنید. این افزونه چیزی نیست جز افزونه یوست سئو(Yoase SEO) که اخیرا رقیب جدی یعنی رنک مث نیز برای آن پیدا شده است. شما با مراجعه به مخزن وردپرس میتوانید به کمک برچسب گذاری و جستجویی که بر اساس فیلترهای گوناگون در دسترس قرار دارد افزونه مورد نیاز خود را پیدا کنید. اگر نوع کسب و کارتان را داخل فهرست پیدا نکردید تیک “دیگر” را فعال کنید و کسب و کارتان را تعریف کنید و روی دکمه ادامه کلیک کنید. اکنون در تب “Comment SPAM IP Monitoring” گزینهی “Enable Auto Block of SPAM Comment IPs” را علامت بزنید، سپس روی “Save Settings” کلیک کنید. کافیست هم اکنون با ما مرتبط شوید و از مشاوره رایگان ما بهره مند گردید. همان طور که می دانید یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا وردپرس است؛ شما با طراحی سایت وردپرس علاوه بر استفاده از افزونه های رایگان وردپرس می توانید از افزونه های جذاب غیر رایگان هم استفاده کنید. این روش هم برای افرادی که افزونهها را از مخازن دیگری همچون گیت هاب یا سایتهای فروش افزونه وردپرس ارائه میکنند مناسب است که میتوانید از طریق همان روشی که برای نصب افزونه وردپرس از طریق هاست یا اکانت FTP توضیح داده شد طی کنید.

لذا هزینه طراحی افزونه وردپرس دقیقا مطابق با میزان امکانات درخواست شده محاسبه می گردد. هدف شما از طراحی وب چیست؟ پلاگین یا افزونه وردپرس چیست؟ این افزونه ها به شما در ایمنی قوی وردپرس کمک می کنند و در عین حال از حملات بد افزارها و هک وبسایتتان جلوگیری می کند. در عین حال، این قالب ظاهر بسیار شیک و مدرنی هم دارد. قالب Pixova Lite مناسب فریلنسرها ، هنرمندان و شرکتهایی است که قصد دارند ساختار سایت زیبا و حرفهای در عین حال رایگان داشته باشند. یکی از مهمترین معیارها بعد از تولید محصول، ارائه پشتیبانی مناسب و اخلاق حرفه ای تولیدکننده هست که بنده هر دو رو با شما به خوبی تجربه کردم. باعث افتخار هست که با چنین تیم قدرتمندی آشنا شدم. در خصوص افزونه جیبیتس هم واقعا افزونه پرکاربرد و حرفه ای هست و اکیدا توصیه میکنم دوستان دیگه حتما این محصول رو تهیه کنن.