باتری ups صبا باتری فروش اینترنتی باتری یو پی اس صبا باتری با 15 ماه گارانتی-مستر انرژی پلاس

ویژگی های مثل قیمت خرید مناسب تر، مقاومت داخلی کمتر و نرخ شارژ یا دشارژ بالاتر باعث می شوند که باتری یو پی اس AGM به انتخاب مناسبی بین سایر انواع باتری اسید سرب تبدیل شوند. تقریبا می توان گفت که میزان عملکرد یو پس اس در هر شرایطی وابستگی زیادی به باطری UPS و توان ذخیره سازی آن دارد. اساسا سه نوع باتری UPS به کار گرفته می شود و این باتری ها از نظر مواد تشکیل دهنده و عمر و ماندگاری که دارند، دارای ویژگی های و شرایط خاصی هستند. ظرفیت هایی که به طور معمول برای باتری های یو پی اس در نظر گرفته می شود 6 و 12 ولت هستند. نوع فعالیت و میزان استفاده ای که از باتری های یو پی اس دارید، در انتخاب ظرفیت آن ها موثر است. به عنوان مثال اکثرا برای مصارف اداری کوچک یا خانگی از باتری 6 ولت یو پی اس و برای کاربری های بزرگتر مثل کارخانجات و تولیدی ها از باتری 12 ولت یو پی اس استفاده می شود.

باتری 12ولت 42آمپر ups صبا باتری

میزان استفاده و شارژ باتری UPS روی عمر و ماندگاری آن تاثیر گذار است، بنابراین حتی اگر قصد نگهداری از UPS به صورت بلا استفاده دارید، حتما چند باری اقدام به شارژ باتری آن بکنید تا از راکد ماندن و خراب شدن www.mrenergyplus.com آن جلوگیری شود. تیم کارشناسی نمایندگی باتری صبا، همواره آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند و شما می توانید به راحت ترین روش که تماس تلفنی است، سفارش خود را ثبت کنید. برخی از کاربردهای باتری به وزن سبک و برخی دیگر به چرخه شارژ بسیار سریع یا قدرت بالا نیاز دارند. پیشرفت‌های مهم در فناوری باتری، به‌ویژه در باتری‌هایی که برای حمل و نقل الکترونیکی استفاده می‌شوند، و پیشرفت‌های مداوم منجر به تعداد زیادی از برنامه‌های کاربردی با باتری شده است. باتری­­­‌هایی که عموما بر روی UPS استفاده می‌شوند، از نوع اسید سرب درب بسته هستند. اگر ولتاژ باتری ­ها از یک حدی کمتر شود باتری از بین می­رود و خراب می­شود به همین دلیل، در باتری­ ها یک مدار محافظ تهیه می­ شود که اجازه نمی ­دهد ولتاژ باتری از حد مجاز پایین­ تر رود.

یکی از مزیت های خرید باتری یو پی اس از آرکا باتری مشاوره تلفنی این شرکت و امکان استفاده از راهنمایی کارشناسان آرکا باتریست. برای دریافت مشاوره تلفنی می توانید با شماره درج شده در وب سایت آرکا باتری تماس بگیرید. شاید وب های متعددی برای خرید آنلاین باتری UPS وجود داشته باشند، اما فرآیند ارسال در بسیاری از آنها زمانبر بوده و مشتری باید مدت زیادی را تا تحویل مرسوله منتظر بماند. اما آرکا باتری ضمانت می کند که از زمان خرید و ثبت سفارش در سایت تا تحویل باتری UPS به مشتری در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

خرید باتری یو پی اس از آرکا باتری

باتری های یو پی اس حدودا دو تا سه برابر گرانتر از باتری ماشین هستند. هنگام طراحی باتری‌های یو پی اس باید به گونه‌ای جریان شارژ آن را تنظیم کرد که باتری به خوبی بتواند جذب انرژی را انجام دهد. باتری سیلد اسید نیز مانند هر تجهیزات دیگری دارای اجزاء خاصی است که آشنایی با آن ها می تواند به شما در خریدی بهتر کمک های شایانی نماید. از مهم ترین اجزاء این باتری ها موارد زیر را می توان نام برد که نقش قابل توجه ای در عملکرد درست باتری های سیلد اسید ایفا می کنند.

اگر از سیستم‌های حیاتی ماموریت استفاده می‌کنید و به محافظت از یک UPS و بانک باتری تکیه می‌کنید، پس منطقی است که یک سیستم نظارت و مدیریت باتری داشته باشید. این در مورد آرامش ذهن است، دانستن اینکه باتری ها سالم هستند و دائماً تحت نظارت هستند. تسلا تمامی محصولات و لوازم خود را به صورت کامل مستقیم و بدون واسطه به مشتریان عرضه می کند و مشتریان دیگر هزینه ی اضافی در قبال عمل واسطه گری پرداخت نمی کنند . بسیاری از مشاغل و کسب و کارها به منظور ثبت وقایع حساس و مهم و نیز برای جلوگیری از رفتارهای غیرقانونی و ناهنجار مانند سرقت وسائل و امو… تولید کنندگان باتری یک دستورالعمل برای نحوه عملکرد باتری با دمای متفاوت را به مشتری ارائه می­دهند.

  • این حد پایین را ولتاژ قطع می­ گویند و باتری نباید پایین­ تر از آن ولتاژ کار کند.
  • از آن‌جایی که هر کدام از این باتری‌های ساختار و ترکیبات متفاوتی دارند، قاعدتاً مانند هر محصول دیگری دارای مزایا و معایب هستند.
  • به عنوان مثال در یک باطری اسید سرب، از ذخیره سرب اسید استفاده می شود که در آن الکترود ها شامل شبکه هایی از سرب حاوی اکسید های سرب هستند که در طول شارژ و دشارژ تغییر می کند و الکترولیت اسید آن نیز یک سولفوریک اسید رقیق است.
  • در واقع یک قانون کلی برای وضعیت های این چنینی وجود دارد که بیان می کند وقتی بار یو پی اس به نصف کاهش داده شود، زمان اجرای باطری 3 برابر می شود.
باتری ups صبا باتری فروش اینترنتی باتری یو پی اس صبا باتری با 15 ماه گارانتی-مستر انرژی پلاس

بله فقط کافی است که با کارشناسان ما تماس حاصل کنید تا بتوانید از خدمات و مشاوره و اطلاعات کارشناسان کیان صنعت در زمینه راه اندازی، خرید، سرویس و تعمیر این قطعات دستگاه یو پی اس بهره مند گردید. تفاوت های زیادی در میان این دو قطعه از لحاظ ساختار و عملکرد وجود دارد که هرگز نباید اشتباه گرفته شوند. باتری های یو پی اس به مکان های ثابتی نصب شده ولی باتری ماشین ها مدام در حال حرکت هستند. مهم ترین تفاوت باتری های یوپی اس با باتی های ماشین در نحوه نصب آنهاست. به این شکل که باتری های UPS باید در مکان ثابتی مستقر باشند تا منجر به مخلوط سرب و اسید باهم نشود ولی باتری های خودرویی اینگونه نیستند. تفاوت های باتری (سرب اسید) و باتری (نیکل کادمیوم) در مواقعی که این باتری ها به مدار وصل نشوند، به مرور زمان به حالت دشارژ می روند .

باتری سلولی غرقابی صفحات ضخیم مبتنی بر سرب دارد که با الکترولیت اسیدی پر شده است. بنابراین به طور معمول خرابی از لحاظ تنظیم دما در باتری یو پی اس VLA، در عمر 20 ساله آن ها اتفاق نمی افتد و در صورت ایجاد مشکل در رابطه با این موضوع، اغلب به صورت اتصال کوتاه، خواهد بود. هر سلول کوتاه در باتری سلولی تنها درصد بسیار کمی بر روی زمان ذخیره سازی تاثیر دارد. با این که ماندگاری این باتری یو پی اس نسبت به دیگر انواع باتری یو پی اس بیشتر است، اما بهتر است در انتخاب آن ها به موارد دیگری نیز توجه داشته باشید. باتری لیتیوم یون برای نگهداری احتیاج به یک فضای مجزا از تجهیزات دیگر دارد.