ایرواشر انواع ایرواشر خانگی و صنعتی با گارانتی معتبر تهویه رویا نوین ایرانیان-بتا تهویه

فن به کار رفته در هر دو دستگاه از نوع سانتریفیوژ بکوارد، فوروارد و کامفری می باشد. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به شرکت تاج تهویه گستر می باشد . به کار بردن فیلترهای پلیتد – کیسه ای، هپا، اولپا و کربن اکتیو در دستگاه اگر مشتری بخواهد.

فیلترها از نظر جنس دارای ساختاری متنوع هستند اما کارایی آنها معمولا در همین سه دسته قرار می گیرند. با توجه به محیط مورد استفاده و نیاز مصرف کننده می توان این فیلترها را در دستگاه مورد استفاده قرار داد. ایرواشر نوعی دستگاه هواساز است که دارای مکانیزم ساده ای جهت گرمایش و سرمایش، مناسب برای چهار فصل در صنعت تهویه مطبوع می باشد. ایرواشر دستگاهی است برای تهویه هوا که در آن هوا در تماس مستقیم با قطرات آب قرار گرفته و تبادل جرمی و حرارتی بین آب و هوا به وجود می آید. شرایط خروجی هوا بستگی به درجه حرارت آب اسپری شده دارد و با کنترل دمای آب می توان شرایط خروجی هوا را در سیستم تهویه تعیین نمود. فروش ایرواشر خانگی و صنعتی در داتیس کار با گارانتی و اصالت کالا انجام می شود.

از دیگر اجزای سازنده این نوع سیستم دمپر هوای آزاد و سیر کوله بوده که از جنس آلومینیوم است. همچنین به منظور جلوگیری از ورود حشرات و ذرات گرد و غبار یک پیش فیلتر در ساختار این سیستم وجود دارد. از دیگر قسمت های این دستگاه می توان به شبکه قطره گیر اشاره کرد که از جنس گالوانیزه یا پی وی سی است. همچنین به منظور جمع آوری آب اضافه پاشش شده از نازل ها در ساختار این نوع سیستم یک نوع تشتک وجود دارد.

  • بنابراین اگر در منطقه ای زندگی می کنید که دارای آب و هوای خشک است یا اگر از آلرژی های خفیف تا متوسط ​​رنج می برید یا می خواهید کیفیت هوای داخل خانه خود را در فصل زمستان بهبود بخشید، ایرواشرها انتخاب ایده آلی هستند.
  • این دستگاه معمولا روی پشت بام آپارتمان نصب می شود و توسط کانال کشی جریان هوای خروجی به اتاق ها و واحد ها وارد می شود.
  • از هواساز مرکزی برای تهویه خانگی استفاده نمی شود چرا که به لحاظ کنترل میزان هوا دهی و برگشت هوا به مشکل بر می خورد.

همچنین خدمات تهویه نوین با گارانتی بلند مدت و خدمات پس از فروش به مشتری ارائه می شود. ایرواشر پشت بامی از لحاظ شکل ظاهری شبیه ایرواشر صنعتی می باشد اما ظرفیت و اندازه هایی که تولید می شود بسیار کوچک است. این محصول همان طور که از نامش معلوم است، در پشت بام ها نصب می شود و برای نصب آن فقط به یک پایه مناسب نیاز می باشد. توزیع یا پاشیدن آب روی جریان های هوایی با استفاده از سیستم های این دستگاه که باعث سرمایش تبخیری می شود.

نمونه ای از این صنایع عبارتند از صنعت پلاستیک، تزریق و ریخته گری، فلزکاری، جوشکاری، ماشین ابزار، پتروشیمی، داروسازی، بهداشت و درمان، تولید و نگهداری مواد غذایی، پرورش ماهی، کاغذ و سیمان، راهسازی و غیره. داکت اسپیلیت نوعی سیستم سرمایشی گرمایشی ست که در فصل سرد زمستان محیط را گرم و در فصل گرم تابستان محیط را خنک می کند. کندانسور شامل چند قطعه پروانه، کمپرسور، دینام و فین است و هواساز نیز شامل فیلتر، سینی، کویل، دینام، اوپراتور و پروانه می باشد. هوا ساز داکت اسپلیت به صورت توکار درون سقف وصل می شود و سپس با استفاده از کانال کشی هوا را به اتاق ها و سایر مکان ها انتقال می دهد.

این دستگاه قادر است در مناطق آب و هوای خشک و جهت افزایش رطوبت و کاهش درجه هوای محیط عملکرد مناسبی داشته باشد. با توجه به اسپری آب توسط نازل های بالشتی و عبور هوا از میان آنها باعث کاهش درجه حرارت هوا شده و به همراه آن باعث افزایش رطوبت محیط می گردد. با توجه به نیاز هر پروژه، از فیلتراسیون مخصوصی در دستگاه ایرواشر استفاده می شود. این فیلتر ها از نوع فیلتر آلومینیومی قابل شستشو ، فیلترهای کیسه ای و در موارد خاص فیلترهای هپا و فیلتر نوع G4 یا فیلترهای دیگر که متناسب با شرایط محیطی و خود پروژه انتخاب می شود که بر قیمت ایرواشر صنعتی و آپارتمانی تاثیر مستقیم دارد.

ایرواشر از نظر فنی از قطعات مختلفی تشکیل شده است که بررسی اجمالی درباه آن خواهیم داشت. روغن‌هایی که در بخار هوا وجود دارند از کارکرد ماشین آلات در سرعت‌های بالا به وجود می‌آیند. این مواد روغن را از لجن و کثافات آب گرفته و به روی آب می‌آورند و با سرریز از سیستم خارج می‌کنند. اگر روغن در سیستم باقی بماند سیستم به نقطه‌ای می‌رسد که مجبور به خاموش شدن می‌شود. دستگاه ایرواشر با توجه به رطوبت زایی که دارد برای مناطق مرطوب و ساحلی مناسب نیست، پس حتماً باید در خرید خود این مساله را لحاظ کنید‌.

تهویه مطبوع ماخ از جمله طراحان و تولید کنندگان انواع دستگاه های سرمایشی و گرمایشی از جمله ایرواشر ، هواساز ، زنت ، چیلر ، مینی چیلر و … مطابق با استانداردهای روز و متناسب با نیازهای هر مشتری به طور خاص است. محصولات ما به خاطر فروش مستقیم از کارخانه همواره با مناسب ترین قیمت عرضه می شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع دستگاه های تهویه مطبوع سرمایشی و گرمایشی ، انتخاب مناسب ترین دستگاه برای پروژه خود و نیز استعلام لیست قیمت ایرواشر (قیمت های به روز محصولات) با مهندسان ما سایت بتا تهویه تماس بگیرید. ایرواشر برای سرمایش از روش تبخیری استفاده می کند (با نازل های پاشش آب به صورت پودری) ولی برای گرمایش می توان از سه روش استفاده کرد. در روش اول و دوم ، ایرواشر دارای کویل های (لوله های پر پیچ و خم) بخار یا آب گرم است که بخار یا آب گرم باید در دستگاه دیگری مانند پکیج گازسوز یا بویلر موتورخانه ایجاد و به کویل ها ارسال شود. در روش سوم از هیتر الکتریکی در آن استفاده می شود که طبیعی است قیمت آن به نوع کویل یا هیتر نیز وابسته است.

کولر آبی با تصفیه هوا

ایرواشر انواع ایرواشر خانگی و صنعتی با گارانتی معتبر تهویه رویا نوین ایرانیان-بتا تهویه

واحد های اندازه گیری ظرفیت یک سیستم ایرواش معمولا بر حسب cfm (فوت مکعب بر دقیقه) و یا m³/h (متر مکعب بر ساعت) می باشد. ‌کاتالوگ اولیه شرکت ناب‌زیست شامل اولین محصولاتی که در این مجموعه تولید گردید در لینک روبرو در اختیار شما قرار گرفته است. با توجه به توسعه چند صد برابری ظرفیت تولید، چنانچه کاتالوگ تخصصی هر محصول مورد نیازتان می باشد با واحد فنی تماس بگیرید. آب اسپری شده هوای پیش گرم را خنک کرده و حرارت آن را می گیرد و بدین ترتیب آب گرم می شود. به طور کلی هوا با رطوبت پایین وارد شده، شسته شده و رطوبت آن بالا می رود و سیستم را ترک می کند.

تنها معیار دسته بندی سیستم ایرواشر اتاق تمیز، کلاس رطوبت زنی آن هاست. یعنی در دستگاهی با کلاس 8 میزان رطوبت زنی و کاهش دمای هوا در مقایسه با کلاس 6 بیشتر است و با این اوصاف میزان رطوبت زنی و کاهش دمای هوای کلاس 6 نیز نسبت به کلاس 4 بیشتر می باشد. همچنین از عوامل مهم موثر در قیمت ایرواشر آپارتمانی، قدرت موتور دستگاه است. موتورهای تعبیه شده در دستگاه های ایرواشر با حداکثر توان خود کار می کنند و در انواع مختلف به صورت دور متغیر یا مجهز به فناوری اینورتر می باشند. هرچقدر که موتور قوی تر در دستگاه کار گذشته شده باشد، قیمت فروش آن نیز بیشتر خواهد بود.

انواع فیلترهای مورد استفاده در دستگاه هواساز