امنیت وب سایت وردپرسی با افزونه وردفنس و آیتم سکوریتی

پس از مراجعه به مدیریت تمام افزون های شما غیر فعال می شود و شما لازم است مجدد نام disableplugins را به plugins تغییر دهید و سپس افزونه های سالم را تک تک فعال نمایید. کنترل پنل هاست شما سی پنل باشد یا دایرکت ادمین تفاوتی ندارد، شما تنها باید به مسیر مورد نظر مراجعه کرده و یک تغییر نام ساده روی پوشه پلاگین مورد نظر یا کل پوشه plugins دهید. در اینجا شما متن اصلی و یک فیلد برای وارد کردن ترجمه را خواهید دید. شاید تصور کنید برای راه اندازی یک فروشگاه تنها نصب افزونه ووکامرس کافی است ، باید یادآور شد که برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین حرفه ای علاوه بر افزونه ووکامرس به چند افزونه ووکامرس فارسی نیاز خواهید داشت. بعنوان یک کاربر میتوانید وردپرس را در زبان مورد نظر خود بکار گیرید و یا یک سایت چند زبانه ایجاد کنید. برخی از وبسایت ها با هدف ایجاد یک انجمن تخصصی یا عمومی تشکیل می شوند.

بسیاری از پلاگینهای وردپرس توسط افراد زیادی در سرتاسر جهان ترجمه شده و بصورت ترجمه شده در دسترس هستند. با کمک این پلاگین ، افراد و کاربران فراوانی می تواند نام نویسی کنند و نظرات و مطالب خود را به اشتراک بگذارند. با این روش میتوانید پلاگین را تنها برای خود ترجمه کنید. جهت کاهش حجم صفحات سایت ، بهینه سازی فایل html ، فشرده سازی و اصلاح فایل های css و js و یکپارچه سازی آنها ، بارگزاری تنبل و باتاخیر تصاویر ، افزایش سرعت سایت به ماکزیمم ممکن می توان از افزونه autoptimize استفاده کرد ، این پلاگین در مقایسه با سایر ابزار ، کاربردهای بیشتری دارد و در بهینه سازی سایت می تواند بهترین شرایط را فراهم نماید.

اگر به دنبال تمی هستید که حداکثر انعطاف را ارائه دهد، قالب Vantage یک انتخاب عالی است.نه تنها از همان ابتدا یک قالب چند منظوره است، بلکه یکپارچگی کامل با صفحه ساز و تعداد زیادی افزونه با کیفیت بالا ارائه می دهد تا بتوانید به شکل و عملکرد سایت رویاهای خود دست پیدا کنید. Persian world افزونه ای حرفه ای برای فارسی کردن وردپرس است که کار کردن با آن بسیار آسان می باشد. امکاناتی که افزونه یوست در اختیار شما قرار می دهد بسیار زیاد هستند. یوست سئو ، یکی از صدها افزونه سئو سایتهای وردپرسی است. آشنایی با کاربردی ترین افزونه های وردپرس برای سایت فروشگاهی یکی از اولین گامها در یادگیری نحوهٔ ساخت سایت فروشگاهی است. از مزایای این افزونه ها این است که با تمام قالب ها سازگار هستند. در حالی که افزونه های وردپرس این امکان را خیلی ساده و با کارایی بهتر فراهم آورده اند و یکی از مزیت هایی که دارند این است که بر روی وبسایت های زیادی تست شده و عملکرد آنها تایید شده است. اگر سوال یا دیدگاهی دارید میتوانید در بخش کامنتها با ما در میان بگذارید. حتی اگر مشکلی داشتید تیم پشتیبانی قالب در خدمت شماست. تا به حال به این فکر کرده اید اگر نیاز به یک فروشگاه اینترنتی با وردپرس داشتید چکار باید کرد؟

اگر چه امتیاز عملکرد سرعت این قالب همچنان بالای ۹۰ است، اما امتیازات Yslow، Pingdom و تست موبایل گوگل خوبی را ارائه نداد و همین مورد، این قالب را به اواخر لیست تنزل داد. Yoast seo هم در ورژن رایگان ارائه می شود و هم در نسخه پولی. از میان افزونه هایی که جهت بررسی سئو مورد استفاده قرار می گیرند ، مهم ترین و بهترین آنها yoast seo است. گزینه هایی برای اضافه کردن دکمه های دانلود فوری به تصاویر شما وجود دارد. بگردید و مقدار a:0 را جایگزین a:1 کنید و سپس با کلیک روی گزینه “go” تغییرات را ذخیره کنید. ما سعی کردیم بهترین افزونه را در هر زمینه خاص معرفی کنیم ، این 5 افزونه که هرکدام مربوط به یک بخش از وبسایت هستند جز ضروری ترین ابزارهای وردپرس محسوب می شوند و قبلا بر روی سایتهای دیگر آزمایش شده اند و نکته مثبتی هم که وجود دارد این است مرتبا توسط طراح اولیه بروزرسانی می شوند و وبسایت شما را با نسخه های جدید تطبیق می دهند. ایجاد نقشه داینامیک برای سایت ، تحلیل چگالی کلمه کلیدی ، آنالیز متن و محتوا ، تعیین میزان دسترسی ربات ها به بخش های مختلف سایت ، ایجاد فایل htaccess ، تولید و ویرایش فایل robot.txt ، شمارش پیوندهای متن ، بررسی سئو تصاویر ، ایجاد مسیر راهنما و بسیاری از دیگر قابلیت ها با افزونه yoast seo قابل دسترس هستند.

این قالب رایگان وردپرس با تمام صفحهسازهای معروف مثل المنتور و گوتنبرگ سازگار است و به راحتی میتوانید ساختار سایت دلخواه خود را ایجاد کنید. برای بهبود وضعیت و عملکرد سایت های وردپرسی ، می توان از افزونه های وردپرس استفاده کرد که در این مطلب مهم ترین و کاربردی ترین این پلاگین ها را معرفی می کنیم. اگر می خواهید اطلاعات کاملی درباره این افزونه و نحوه استفاده از آن به دست آورید، مقاله آموزش افزونه WP-Live Chat by 3CX را مطالعه کنید. این قالب زیبا و پرسرعت را میتوانید هماکنون از سایت رایگان وبجامه دریافت کنید. همین بهانه ای شد تا امروز با شرح این قالب ها در خدمت شما کاربران عزیز سایت فارس تم باشیم . از سوی گوگل از طرف دیگر باعث شدهاست تا تمامی افزونههایی که قبلاً با مپ گوگل (Google Maps) کار میکردهاند برای کاربران ایرانی غیرقابل استفاده شوند. 5 مورد بالا را حتما باید داشته باشید ، مخصوصا سه گزینه اول و دو گزینه دیگر نیز بنا به فعالیت سایت می تواند کمک حال شما باشد.

صرف نظر از اندازه جایگاه کسب و کار شما، رقابت و رتبه سایت شما تنها با گذشت زمان افزایش مییابد. از پلاگین هایی که برای سئو طراحی شده اند می توانید جهت ارتقا رتبه سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو استفاده کنید. بسیاری از کاربران زمانی که افزونه های زیادی نصب می کنند سایت آنها با مشکل مواجه می شود و زمانی که به صفحه مدیریت وردپرس خود ( wp-admin ) مراجعه می کنند با صفحه سفید یا خطا مواجه می شوند، در این آموزش قصد داریم چند روش ساده برای غیرفعال کردن افزونه های وردپرس بدون نیاز به wp-admin را به شما توضیح دهیم، شما می توانید هرکدام از روش هایی که برای شما راحت تر است را انجام دهید. شما می توانید با مشورت یک کارشناس طراحی سایت بهترین قالب را برای سایت خود انتخاب کنید. Hestia یک تم چند منظوره بسیار محبوب و قدرتمند برای وردپرس است. معمولا طراحی یک سایت فروشگاهی از پایه ، بسیار گران و هزینه بر است. همانطور که می دانید cms وردپرس از طریق افزونه ووکامرس تبدیل به یک فروشگاه اینترنتی می شود. این پلاگین از طریق فایل htaccess محافظت فایروال را اضافه میکند.

این روش بسیار آسان است و مورد توصیه ماست زیرا بدین وسیله نهتنها خودتان میتوانید از این ترجمه پلاگین استفاده کنید، بلکه سایر کاربران نیز میتوانند از این ترجمه استفاده سایت abtintheme کنند. در اصل چون خود پلتفرم وردپرس بسیار ساده و با امکانات بسیار محدودی نصب و راه اندازی می شود ، نیاز است که امکانات و پلاگین هایی به آن اضافه شود تا بنا به موضوع فعالیت سایت بتواند پاسخگوی نیاز مالکین و مدیران سایت و مورد پسند کاربران باشد. یکی از افزونه های مهم که خود وردپرس در قسمت افزودن پلاگین جدید پیشنهاد می دهد همین bbpress است که پس از نصب آن می توانید به راحتی فرآیند فعال سازی را با یک کلیک انجام دهید. در قسمت افزودن افزونه جدید tinymce را جستجو کنید و پس از نصب آن را فعال کنید. از سوی دیگر، پلاگین های پریمیوم، بدیهی است که هزینه زیادی دارند، اما اغلب ویژگی های بهتری را در نتیجه ارائه می دهند. ما بصورت رایگان آموزش لازم در جهت استفاده از هر افزونه مدنظر شما را ارائه می دهیم. پس از نصب افزونه ، اگر اقدام به ثبت نوشته یا صفحه جدید کنید می بینید که یک بخش اضافه به ویرایشگر متن اضافه شده و می توانید مورد استفاده قرار دهید.

ما در طی سالها فعالیت در مارکت وردپرس ایران، افزونه های متعدد و با موضوعات مختلفی طراحی و پیاده سازی نموده ایم. وبسایتهایی که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنند ، خواه ناخواه به افزونه های مختلفی نیاز دارند که هرکدام در زمینه های متفاوتی کاربرد دارند. در آموزش های سئو ، روی این چنین پلاگین های تاکید زیادی می شود زیرا از تعیین متاتگ صفحات گرفته تا نقشه سایت ، فایل robots ، نحوه دسترسی موتورجستجو و بسیاری موارد دیگر را مدیریت و کنترل می کنند و اهمیت زیادی برای بهبود رتبه سایت در گوگل دارند. بهترین قالب شرکتی که در حیطه مورد نیاز شما قابل استفاده است معرفی شد اما با این وجود صدها قالب دیگر نیز وجود دارد که از مزایا و معایبی برخوردار هستند. اگر روی سرور هاست شما سرویس FTP نصب باشد شما می توانید با نرم افزار های مدیریت FTP تغییرات را روی فایل های خود اعمال نمایید.

توجه داشته باشید ، در صورتی که از صفحه ساز پیشرفته استفاده می کنید دیگر ضروری نیست tinymce را نصب کنید. اگرچه برای استفاده از آنها قطعاً به دانش کدنویسی احتیاج دارید ، اما این قطعه کد وردپرس شما را قادر می سازد تقریباً هر عملکردی را در وب سایت خود پیاده کنید به نظر من ، Wootsify یک قالب فروشگاهی وردپرسی رایگان ایده آل برای تجارت الکترونیکی است. نسخه رایگان این افزونه با بیش از دو میلیون نصب فعال در مخزن وردپرس موجود هست. متأسفانه، ادغام WooCommerce چیزی نیست که این ابزار به طور کامل ارائه دهد و با عضویت شما ارائه نمیشود، چون باید 47 دلار برای برنامه دیگری بپردازید تا این ادغام به وجود آید.

با استفاده از این امکان شما میتوانید بکاپ های دلخواه خود را تنظیم کرده و علاوه بر ذخیره ی آنها بر روی هاست، آنها را به صورت پیوست شده به ایمیل نیز دریافت کنید. تمام وب سایتهایی که با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس راه اندازی میشوند، نیازمند افزونههایی هستند تا مواردی از جمله امنیت، سئو، سرعت و امکانات سایت به استاندارد لازم برسد. آیا تا بحال برایتان پیش آمده که پلاگینی مناسب برای استفاده در سایت خود بیابید ولی با فارسی نبودن آن مشکل داشته باشید؟ ولی اگر بخواهید با دیوی ادامه دهید هیچ مشکل خاصی وجود ندارد. اگر هم بخواهید خودتان دست به کار شوید و HTML، CSS، PHP و جاوا اسکریپت را یاد بگیرید باید صبر بسیاری داشته باشید تا در این کار تخصص لازم را بدست بیاورید و بعد بتوانید یک قالب مناسب وردپرس برای خود ایجاد کنید. درصورتی که فایل .pot را دارید، میتوانید پلاگین مورد نظر را به هر زبانی که بخواهید ترجمه کنید. ترجمه یک پلاگین واقعا کار سادهای است. همونطور که میدونید وقتی یک افزونه در این حد به محبوبیت میرسه، باید افراد زیادی روی توسعه قالبهای المنتور تمرکز کنن.

تصویر زیرگالری ایست که بدون تغییرهیچ یک از تنظیمات نمایش داده می شود. این افزونه که در حال حاضر نسخهی 1.1.1 آن منتشر شده است این امکان را به مدیران وبسایتها میدهد تا به سادگی نقشههایی متنوع ایجاد و بدون هیچ محدودیتی، در صفحات مختلف وبسایت خود قرار دهند. برای اینکه بتونید از نهایت این ویژگیها استفاده کنید نیاز دارید افزونههایی که مکمل ووکامرس هستند روی سایت خود نصب کنید. در صفحه ای که باز میشود، ابتدا باید زبان موردنظر خود را انتخاب نمایید. پس از اینکه فولدر را از حالت فشرده خارج کردید، آن را باز کنید و به پوشه language آن بروید. پس از فعالسازی، لازم است به مسیر افزونهها » Loco Translate بروید و ترجمه خود را آغاز کنید. سپس به پنل وردپرس خود مراجعه کنید تا وردپرس متوجه این تغییر شود و پس از باز کردن مدیریت وردپرس به دلیل عدم وجود پلاگین ها در آدرس صحیح تمام افزونه ها غیرفعال می شود و سپس شما باید مجدد نام disable-plugins را به plugins تغییر دهید و افزونه ها را به صورت تک به تک فعال کنید. خود شوید و سپس به پوشه wp-content مراجعه کنید و پوشه plugins را به disableplugins تغییر دهید و سپس وارد مدیریت وردپرس خود شوید.

این قالب کاملا با قوانین مدرن دنیای سئو همخوانی دارد. از این رو این امکان برای شما فراهم می شود که برنامه ریزی دقیق تری برای ارائه خدمات و محصولات بیش تر به مشتریان، داشته باشید. معمولا بسیاری از وب سایت ها از yoast یا all in one seo pack استفاده می کنند زیرا این دو افزونه در ورژن رایگان خود خدمات خوبی را ارائه می دهند و تقریبا به خرید نسخه pro آنها نیازی نیست. در صفحه ترجمه، یک رابط کاربری ساده با دو قسمت source text و text area ( که در آنها متن اصلی و متن ترجمه قرار میگیرند) برای ارائه ترجمه کلمات خاص خواهید دید. اکثر مبتدیان فکر می کنند که با نصب افزونه های زیاد در سایت خود، باعث کندی سایت می شوند. برای مثال می توانید مشخص نمایید در وضعیت های خرید درانتظار پرداخت و یا مسترد شده و … از نظر طراحی قالب، استور ویلا دارای منو و هدر تعاملی است که مواردی مثل لیست دلخواه و سبد خرید را در خودش جا میدهد. هدر شفاف به صورت یک لایه شفاف به روی اسلایدرهای سایت شما قرار گرفته که باعث میشود سایت شما را در کنار سایر ویژگی ها، حرفهایتر و جذابتر به نمایش میگذارد.