افزونه امنیت کامل وردپرس : آموزش افزونه All In One Security

قالب های هزینه دار معمولاً شامل قابلیت های ویژه تری می باشند، همانند اولسن که ویژگی فوتر اینستاگرام را دارد. با این حال، بعضی از آنها ویژگی های خاص تری را نسبت به بقیه دارند، که هنگام انتخاب قالب می بایست مورد توجه شما قرار گیرد. قانون توسعه پذیر بودن افزونه : افزونه ی شما می بایست به شکلی نگارش شود که هر توسعه دهنده وردپرس در هر کجای دنیا با نصب یک وردپرس ساده مسیر شما را ادامه و امکاناتی به آن کم یا زیاد کند. افزونه سوکوری (Sucuri): یکی از بهترین افزونه های کاربردی وردپرس در زمینه امنیت، سوکوری (Sucuri) است که از سایت شما در برابر کلیه بدافزارها، حملات BFA و سایر خطرات احتمالی محافظت می کند. تمامی موارد ذکر شده در این لیست قابلیت شخصی سازی را به همراه دارند.

VaultPress به شما امکان می دهد که بطور منظم از وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، وب سایت خود را بهینه سازی کرده و در صورت نیاز تنها با یک کلیک آن را بازگردانی کنید. از آنجایی که این قالب تنها مختص نویسندگان می باشد، تمرکز آن روی قلم و نوشتار نویسنده است و به تصاویر بعنوان موضوع جانبی دیده می شود و از اهمیت کمتری برخوردارد است. قالب وجی مناسب ترین قالب برای افرادی است که به دنبال تولید محتوا حول موضوع غذا می باشند. به همین دلیل میخواهیم در این آموزش بهترین قالب هایی که میتوانید در کسب و کار خود استفاده کنید را به شما معرفی کنیم و ویژگی های آنها را بررسی کنیم تا در نهایت بتوانید مناسب ترین آنها را استفاده کنید. صفحه اصلی تم شامل تنظیم ویژگی های طراحی وب سایت کسب و کار است. با React بلوکهای محتوای سفارشی را طراحی کنید و بسازید. نسخه پرمیوم وجی چندین قالب آماده صفحه اصلی به شما پیشنهاد می دهد تا با استفاده از آنها بتوانید بهترین نرخ درگیری با کاربر را برای وبلاگ خود بسازید. مکس ول گرانترین قالب این لیست است و بعنوان قالبی پیشتاز شناخته می شود.

البته من آپدیت خودکار رو خیلی پیشنهاد نمیکنم چون خیلی وقتها با مشکل آپدیت افزونه وردپرس مواجه میشیم. قالب وبلاگی وردپرس ابزارهایی در اختیار شما قرار میدهند که میتوانید با استفاده از آنها وبلاگ خود را طراحی کنید. در قالب هخامنش شما با استفاده از صفحه ساز المنتور قادر خواهید بود نسخه های وبسایت خود را چه دسکتاپ و چه تبلت و موبایل به صورت زنده ویرایش و صفحات جدید طراحی کنید، صفحه ساز المنتور محبوب ترین و قدرتمند ترین صفحه ساز جهان است و قالب هخامنش نیز طبق ساختار جهانی طراحی شده است تا شما به راحتی بتوانید هر نوع صفحه ای را به راحتی با المان های آماده قالب طراحی و ویرایش کنید. از آنجایی که این قالب از نوع ممتاز و پرمیوم می باشد، به شما امکان انتخاب بین 6 رنگ پیشفرض را می دهد. ظاهر زیبای قالب و انعطاف پذیری میزان محبوبیت آن را دو چندان کرده است. این افزونه به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را به گوگل آنالیتیکس متصل کرده و بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد بازدید کنندگان وب سایت خود مانند اینکه از کجا می آیند و در وب سایت شما چه کاری انجام می دهند به دست آورید.

همچنین در این افزونه، بازیابی کردن وب سایت از پشتیبان های گرفته شده بسیار آسان است. از دیگر ویژگی های بارز این افزونه اسکن فایل های سایت شما مطابق با مخزن خود است که حاوی تعداد بسیار زیادی بدافزار شناخته شده می باشد. آنها یک نسخه رایگان افزونه خود را ارائه می دهند که همراه با یک اسکنر قدرتمند ، شناسایی سوء استفاده و ویژگی های ارزیابی مخرب و تهدید است. در این مقاله، ما برخی از بهترین قاب های رایگان کسب و کار در وردپرس را برای شما انتخاب کرده ایم. پس با مرور دوباره مواردی که طی این مقاله گفته شد، قالب مناسب خود را انتخاب کرده و قدرتمند کار خود را شروع کنید. Eclipse یک تم وبلاگ شخصی و عکاسی پیشرفته وردپرس است؛ و برای عکاسان، وبلاگ نویسان و نویسندگان بسیار مناسب است. یک نکته جالب اینکه نتایج بالا برای تنظیمات پیشفرض قالب فلت سام است و با بهینه سازی سایت برای این قالب وردپرس حتی میتوان به نتایج مناسبتری هم دست یافت. این قالب دارای یک بخش اختصاصی برای بهینه سازی و افزایش سرعت سایت است.

علاوه بر این، Dazzling با WooCommerce سازگاری دارد بنابراین اگر می خواهید یک فروشگاه آنلاین برای کسب و کار خود ایجاد کنید می توانید از این قالب رایگان وردپرس استفاده کنید. بنابراین همیشه معتبرترین افزونهها را انتخاب کنید و به تاریخ آخرین بروزرسانی آنها هم توجه کنید. بنابراین استفاده از افزونه غیر رایگان راکت به نظر انتخاب بهتری است. این این فقط یک تصور غلط است در برخی موارد قالب های رایگان بسیار قدرتمند هست و گاهی با قالب های پرمیوم رقابت دارند. Make یک ابزار درگ اند دراپ یا کشیدن و رها کردن بسیار جذاب دارد که به شما اجازه می دهد پوسته دلخواه خود را ایجاد کنید. اما نگران نباشید، وردپرس به خودی خود امنیت بالایی دارد و به محض پیدا کردن آسیبپذیری آنرا بروزرسانی میکنند. این قالب به راحتی شخصی سازی می شود و در نتیجه لازم نیست دانش فنی بالایی داشته باشید.

به خصوص که وودمارت به طور مرتب به روزرسانیهایی ارائه میکند و ویژگیهای جذابی را اضافه میکند. افزونه فراز چگونه کار میکند؟ این تم مدرن و شفاف بهترین گزینه برای طراحانی است که قصد دارند کار خود را بر بستر وبلاگ خود منتشر کنند. وردپرس به شما پیشنهاد می دهد از تصویری بعنوان پس زمینه استفاده کنید که با نمایش آن در سه بستر کامپیوتر، موبایل و تبلت مشکل خاصی پیش نیاید. وجی قالبی ریسپانسیو بوده که در یک چشم بهم زدن می توانید هرطور که دوست دارید آن را شخصی سازی کنید، برای محتوا متنی مناسب بوده و در هر سه بستر کامپیوتر، موبایل و تبلت نمایش قوی دارد. امنیت مبحث بسیار مهمی است که باید همیشه به آن توجه داشته باشید و برای تامین آن هزینه های زیادی را پرداخت کنید.هرچند استفاده از یک افزونه به تنهایی نمی توانید اینکار را برای شما انجام دهد.اما افزونه iThemes Security Pro می تواند بخش عمده امنیت وب سایت شما را تامین کنید. آسترا به عنوان سریع ترین قالب فروشگاهی وردپرسی رایگان به شمار می آید به هر حال بازدیدکنندگان سایت شما نمی خواهند قبل از خرید برای محصولات مورد علاقه خود ، منتظر بارگذاری صفحه شود. تمامی قالب های معرفی شده بدون ترتیب بوده و نمی توان یک قالب را برتر دیگری دانست زیرا قالب های وردپرس مانند گذشته نیستند و همگی از طرح بندی های مختلف استفاده می کنند که باعث می شود برای هر وب سایتی با یک رنگ و لعاب منحصر به فرد از آن ها بهره برد.

هر کاری قالب مخصوص به خود را می طلبد که دارای ویژگی های مخصوص به خود مثل لایوت، دیزاین و… در مورد این قالب باید گفت که یکی از قالب های پر فروش است که جایگاه سومین قالب فروشگاهی پر فروش را از آن خود کرده است و با بیش از ۷۰ هزار فروش در تم فارست به عنوان یکی از معروف ترین قالب ها در این زمینه شناخته می شود. به همین دلیل ما در این مقاله لیستی از بهترین قالب های وردپرس تجاری را معرفی کرده ایم و به دلخواه می توانید یکی را برای راه اندازی سایت شرکتی خود برگزینید.

بسکرویل2، همینگوِی و ماکس ول سه تم پیشنهادی نهایی ما برای وبلاگ شما می باشد. با استفاده از بسکرویل 2 می توانید با سرمایه اندک وبلاگ خود را داشته باشید که برای افرادی که به وبلاگ نویسی به عنوان تفریح نگاه می کنند نیز گزینه ای سودمند است. شما می توانید نحوه نمایش محتوا خود را انتخاب کنید، اینکه تمامی نمونه کارهای شما به نمایش گذاشته شود یا بصورت گلچین شده باشد کاملاً به سلیقه و نظر شما بستگی دارد. اگر به دنبال قالبی برای معرفی و نمایش پروژه های خود می باشید، پرل می تواند نیازهای شما را تا حد زیادی رفع کند. همان طور که از نامش پیداست، پرل قالبی ظریف، زیبا و مطابق مد روز است. بطور مثال، اگر هدف شما داشتن وبلاگ مد و فشن است نمی توانید از وجی استفاده کنید. البته در صورتیکه شما نسخه پرمیوم یا بیزینس وردپرس را داشته باشید می توانید بصورت رایگان از این قالب استفاده کنید.

در این مقاله به 7 قالبی که برای حوزه های مختلف مناسب بود اشاره کردیم و در حال حاضر می دانیم هرکدام مناسب چه فعالیتی می باشد. با داشتن UI ساده و روان و مناسب برای کاربر، شما به راحتی می توانید علاقه خود را بطور جهانی و از طریق وبلاگ خود به اشتراک بگذارید. لازم به ذکر است که راه اندازی این قالب بسیار آسان است و می توانید برای سایت های تجاری کوچک و یا به عنوان سایت محصولات خود از آن استفاده کنید. توجه: اگر قصد راه اندازی یک سایت حرفه ای را دارید پیشنهاد می کنیم به جای استفاده از قالب رایگان، از قالب زفایر یا سایت آماده شرکتی استفاده کنید. قالب چند منظوره Uncode یکی از قالبهای حرفه ای وبسایت تم فارست است که بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. اگر وجی توجه شما را جلب کرده است، باید توجه کنید که قیمت آن 86 دلار می باشد. اگر میخواهید از این افزونه استفاده کنید لازم است ۱۴ دلار به صورت ماهیانه پرداخت کنید تا از امکانات این افزونه بهرهمند شوید. این قالبها به دو صورت ارائه میشوند. این افزونه همچنین از ورود 2 مرحلهای پشتیبانی میکند و از ورد IPهایی که توسط آنها به سایتهای وردپرسی حمله صورت گرفته جلوگیری میکند.

با توجه به وجود سیستم های مدیریت محتوای قدرت مندی چون وردپرس نیاز به طراحی و فراگیری دانش کدنویسی کمرنگ تر سایت abtintheme شده است. برای تهیه قالب رایگان وردپرس می توانی مستقیما به سراغ مخزن ورپرس بروید. این ویزارد به شما کمک می کند که تنظیمات افزونه و فروشگاه تان را مرحله به مرحله پیش بروید و سردرگم نشوید. این همان قابلیت جذابی است که ما از آن بسیار استقبال می کنیم. علاوه بر این، بسیار سبک وزن و قابل تمدید است. اینکه برای وبلاگ خود نخواهید هزینه کنید کاملاً قابل درک است، اما قالب های رایگان فراوانی وجود دارد که با کمک آن می توانید از رنگ ها و طرح های مختلف استفاده کنید.

هر آیتمی را که در قالب می بینید می توانید در هر جای صفحه به کمک مولد کد کوتاه قرار دهید. برای حرفه ای تر نشان دادن این قالب از سبد خرید و صفحه ورود ایجکس استفاده شده است که زیبایی خاصی به آن می بخشد، همچنین این موضوع باعث افزایش فروش فروشگاه اینترنتی شما می شود. پوسته های فروشگاهی ووکامرس باید طوری باشد که قستی برای پیشنهاد ویژه باشد تا همواره بهترین و با تخفیف ترین محصولات را در یک صفحه به کاربر نشان دهد، همانند آمازون یا ایبی. امکان شخصی سازی هدر ها یکی از مهمترین ویژگی ها می باشد، زیرا جزء اولین مواردی است که کاربر هنگام ورود به وبلاگ شما با آن مواجه می شود.

همچنین، شما می توانید تا 4 صفحه، پست یا تصویر را در راس صفحه اصلی خود قرار دهید. نه تنها این قالب ویژگی های فراوانی را برای طراحی یک وبلاگ استاندارد در اختیار شما قرار می دهد، بلکه یکی از مهمترین مزیت های آن رایگان بودن آن است. تنها بدی این افزونه وردپرسی این است که امکاناتش رایگان نبیت و باید از 79 دلار در سال یا 249 دلار به صورت مادام العمر پرداخت کنید. Hueman یک پوسته چند منظوره رایگان وردپرس است. Customizr یکی از محبوب ترین پوسته های تجاری وردپرس همراه با قابلیت شخصی سازی بسیار بالا است. این قالب ها بعد از فارسی سازی و شخصی سازی بسیار می توانند مفید واقع شوند. اگر شما در یوتیوب نیز فعالیت می کنید و یا نوازنده و آهنگساز می باشید این قالب بهترین گزینه برای شما می باشد زیرا قابلیتی با نام “Featured content” وجود دارد.