آیا طراحان وب فریلنسر به یک کار جانبی نیاز دارند؟

آیا طراحان وب فریلنسر به یک کار جانبی نیاز دارند؟

ارتقاء حرفه طراحی وب سایت آزاد خود را به سطح بعدی چالش برانگیز است. رفتن از گذراندن به زندگی راحت، کار سخت و استراتژی خوبی است.

چرا برای موفقیت به هر دو نیاز دارید؟ خوب، شما می توانید در پروژه ها تا آرنج خود باشید. اما این تضمینی برای درآمد بیشتر نیست. به علاوه، دیوانه وار بودن پایدار نیست. بیشتر از اینکه به اوج برسید، دچار سوختگی خواهید شد.

برنامه ریزی می تواند کمک کند. برای ارزیابی شغل خود و تعیین بهترین مسیر صعودی ابتکار عمل را به عهده بگیرید. پاسخ بستگی به این دارد که چقدر می خواهید پیش بروید. مهارت ها و نقاط قوت شما نیز نقش دارند.

برخی از طراحان (از جمله خود من) برای افزایش درآمد به تلاش های جانبی روی آورده اند. برای من نوشتن بهترین راه بوده است. دیگران ممکن است محصولات مرتبط با وب را بفروشند یا گاه به گاه کارهای پیمانکاری فرعی انجام دهند. فرصت های زیادی برای افراد با استعداد و فنی وجود دارد.

مشکل این است که فشارهای جانبی می توانند از کنترل خارج شوند. و آنها در بازار امروز احساس نیاز می کنند.

به این ترتیب، بیایید به خوبی، بد و زشت بودن فراتر از طراحی وب نگاه کنیم. آیا شما نیاز به یک شلوغی جانبی دارید؟ شاید مطالب زیر به شما در یافتن پاسخ کمک کند.

چرا طراحی وب سایت همیشه کافی نیست

کار با مشتریان می تواند پاداش دهنده باشد. و شما می توانید از آن درآمد خوبی کسب کنید. با این حال، هر فریلنسر قادر به دستیابی به این نخواهد بود.

از نظر واقع بینانه، شما نیاز به دسترسی به پروژه هایی با درآمد خوب دارید. انجام این کار اغلب به معنای رقابت با آژانس ها است. آنها ممکن است منابع و نفوذ بیشتری داشته باشند. برخی از مشتریان بزرگ ممکن است برای کار با فریلنسرهای انفرادی مردد باشند.

اگر نمی توانید کنسرت های سطح بالا را رزرو کنید، چه چیزی برای شما باقی می ماند؟ اغلب آرام، شما با مشتریان کوچک و متوسط ​​کار خواهید کرد. هیچ ایرادی در این نیست. اما ممکن است توانایی شما را برای رشد محدود کند.

می توانید سعی کنید از طریق حجم یا افزایش قیمت ها درآمد بیشتری کسب کنید. این در ظاهر منطقی است. پروژه های بیشتر مساوی است با پول بیشتر – همانطور که قیمت های بالاتر نیز وجود دارد. اما زمانی فرا می رسد که بازدهی ها در حال کاهش است.

امکان دیگر استخدام کمک است. این می تواند یک فریلنسر دیگر یا یک کارمند سنتی باشد. این به شما اجازه می دهد تا کارهای بیشتری را انجام دهید. اما به سرمایه گذاری بیشتری نیز نیاز دارد که برخی از ما می توانیم انجام دهیم.

به همین دلیل است که ممکن است در جای دیگری به دنبال تقویت باشیم.

حتی فریلنسرهای تمام وقت ممکن است نیاز به افزایش درآمد داشته باشند.

مزایای یک شلوغی جانبی

چیزهای زیادی در مورد داشتن یک شلوغی جانبی وجود دارد. اول از همه، آنها راهی برای کسب درآمد ارائه می دهند. می توانید خود را وارد سطح درآمد بالاتری کنید.

پول نقدی که به دست می آورید ممکن است در زندگی شما تفاوت ایجاد کند. به صورت حساب هایی که می توانید پرداخت کنید فکر کنید. یا پس انداز هایی که می توانید بسازید.

همچنین این فرصت وجود دارد که تنوع بیشتری به گردش کار خود اضافه کنید. شما در انجام کارهای مشابه گیر نخواهید کرد.

برای مثال، نوشتن به من کمک کرده است که خلاقیت‌های من جاری شود. این یک روش متفاوت برای بیان خودم است. من آن فشار یا ناامیدی را که کار پروژه می آورد احساس نمی کنم. به طور کلی، این تمرین به عنوان یک تنظیم مجدد ذهنی عمل می کند. و همچنین کمی اضافی در جیب من اضافه می کند.

همه شلوغی های جانبی این حس آرامش را ایجاد نمی کنند. با این حال، آنها یک سفر خارج از برنامه روزانه شما را پیشنهاد می کنند. حتی بهتر از آن، ممکن است به شما این امکان را بدهد که علاقه خود را دنبال کنید.

یک شلوغی جانبی می تواند درآمد اضافی و فرصت های خلاقانه را فراهم کند.

جست‌وجوی فرصت مناسب

Hustles های جانبی طعم های مختلفی دارند. آنها می توانند کاری باشند که شما به تنهایی انجام می دهید – مانند بازاریابی یک محصول یا خدمات. یا ممکن است برای شخص دیگری کار کنید.

فهمیدن اینکه چه کاری می خواهید انجام دهید اولین چالش است. شاید کنسرتی وجود داشته باشد که بسط طبیعی کار اصلی شما باشد.

به عنوان مثال، شاید شما در نوشتن کد مهارت دارید. شما می توانید این مهارت ها را در توسعه یک افزونه وردپرس به اشتراک بگذارید. اگر در عیب یابی عالی هستید، ممکن است نقش پشتیبانی پاره وقت مورد توجه شما باشد.

اگر اینطور نباشد چه؟ خوب، به این فکر کنید که چه چیزی شما را خوشحال می کند. ممکن است راهی برای استفاده از آن به چیزی سودآور وجود داشته باشد.

محتوای مورد علاقه خود را ایجاد کنید. درآمد کمی از تبلیغات از یک وبلاگ یا پادکست می تواند مفید باشد.

ایده این است که به آنچه می خواهید انجام دهید فکر کنید. همچنین، آنچه را که امیدوارید به دست آورید، در نظر بگیرید. از آنجا به دنبال فرصت هایی باشید که به شما کمک کنند تا به آنجا برسید.

پروژه‌های پرشور، مانند پادکست‌ها، نوع محبوبی از فعالیت‌های جانبی هستند.

ممکن است اشکالاتی نیز وجود داشته باشد

هیچ کدام از اینها به این معنی نیست که هیست های جانبی کامل هستند. شما ممکن است در یک موقعیت غیرقابل تحقق گیر کنید. یا در نهایت با تعهدی مواجه شوید که نمی توانید از عهده آن برآیید.

در برخی موارد، ممکن است تاثیر منفی بر کسب و کار طراحی وب شما داشته باشد. هر چیزی که به توانایی شما برای انجام “کار روزانه” آسیب می رساند ممکن است ارزش نداشته باشد.

این ما را به بخش مدیریت امور هدایت می کند. توانایی مدیریت زمان بسیار مهم است. برای تکمیل وظایف به این مهارت نیاز دارید.

کسانی که محصول یا خدمات جدیدی را عرضه می کنند، مسئولیت زیادی بر عهده خواهند داشت. ممکن است تعداد کارهای مرتبط با کسب و کار را که در حال حاضر انجام می دهید دو برابر کنید. مدیریت مشتری، صورتحساب و تعهدات پشتیبانی همگی افزایش خواهند یافت.

یک واقعیت مالی نیز وجود دارد که باید در نظر گرفت. شما ممکن است با غرامت مورد نظر شروع نکنید. ممکن است سالها طول بکشد تا به سطح راحتی برسید. آیا حاضرید صبور باشید؟

هنگام انتخاب یک شلوغ جانبی مراقب باشید.  ممکن است با کار اضافی غرق شوید.

نکاتی برای استفاده حداکثری از فشارهای جانبی

هیستل جانبی ایده آل برای همه متفاوت خواهد بود. با این حال، موضوعات مشترکی در مورد یافتن و مدیریت آنها وجود دارد.

در اینجا چند نکته برای استفاده حداکثری از این تجربه وجود دارد:

کوچک و ساده شروع کنید

هنگام شروع یک شلوغی جانبی، همه چیز را ساده نگه دارید. به دنبال فرصت هایی باشید که به حداقل تعهد نیاز دارند. در برخی موارد، ممکن است بتوانید به صورت آزمایشی موقت کار کنید.

این فرصتی است برای سهولت در کاری که انجام می دهید. در همین حال، خطر غرق شدن را کاهش خواهید داد. این شانس شما را برای موفقیت طولانی مدت افزایش می دهد.

همیشه می توانید حجم کاری خود را در آینده افزایش دهید. اما بهتر است صبر کنید تا سطح راحتی را پیدا کنید.

تعریف کنید که موفقیت برای شما چه معنایی دارد

قبل از ثبت نام در یک مسابقه جانبی، انتظارات خود را مشخص کنید. این یک هدف را ایجاد می کند که باید به سمت آن کار کرد. و شما می توانید مطمئن شوید که در مسیر درست هستید.

هم تعهد زمانی مورد نظر و هم سطح غرامت را در نظر بگیرید. باز هم، خوب است که در این زمینه ها کوچک شروع کنید. اما یک هدف نهایی در ذهن داشته باشید.

شاید بخواهید هر ماه مقداری پول را کنار بگذارید. یا به اندازه کافی برای تعطیلات می خواهید. همه چیز در مورد یافتن چیزی است که شما را خوشحال می کند.

به این فکر کنید که برای رسیدن به آنجا چه چیزی لازم است. سپس، می توانید یک استراتژی برای دستیابی به آن ایجاد کنید.

به تأثیر بلندمدت فکر کنید

یک شلوغی جانبی فقط مربوط به اینجا و اکنون نیست. می تواند عواقب بلندمدتی نیز داشته باشد. شما می خواهید از قبل در مورد آنها فکر کنید.

به عنوان مثال، چگونه ممکن است بر کسب و کار طراحی وب شما تأثیر بگذارد؟ آیا می تواند مانع از توانایی شما برای رزرو پروژه های جدید شود؟ آیا حتی می تواند به عنوان کنسرت اصلی شما انتخاب شود؟

راه های بی شماری وجود دارد که می تواند شما را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین، این سوالات را از خود بپرسید. مزایا و معایب معنای شلوغی جانبی را در نظر بگیرید.

البته هیچ کدام از ما نمی توانیم آینده را پیش بینی کنیم. گاهی اوقات، شما نیاز دارید که مسیر خود را از طریق موقعیت هایی که به وجود می آیند احساس کنید.

هر چند می توانید به سناریوهای احتمالی فکر کنید. انجام این کار به شما کمک می کند تا برای آنها آماده شوید.

از قبل برنامه ریزی کنید و اهدافی را برای شلوغی جانبی خود تعیین کنید.

Side Hustles ممکن است عادی جدید برای فریلنسرها باشد

حفظ یک سبک زندگی مستقل تمام وقت آسان نیست. فقط تعداد زیادی پروژه موجود است. جذب مشتریان جدید زمان گرانبهایی را می طلبد. این کار صعود را دشوارتر می کند.

این چیزی است که Hustle کناری را به گزینه ای جذاب تبدیل می کند. این فرصتی است برای دریافت درآمد مکرر. کسب درآمد اضافی که می توانید روی آن حساب کنید برای بسیاری از ما تفاوت ایجاد می کند.

ما می‌توانیم از آن‌ها برای تأمین هزینه‌های زندگی استفاده کنیم – و اهداف دیگری را که برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم به انجام برسانیم. فرصت مناسب می تواند نقش مهمی ایفا کند.

آیا شلوغی جانبی برای شما مناسب است؟ به این فکر کنید که در سفر خود کجا هستید – و کجا می خواهید باشید. ممکن است پاسخی باشد که به دنبالش بوده اید.


بالا

]
منبع: https://speckyboy.com/freelance-web-designer-side-hustle/