
بروزرسانی: 30 خرداد 1404
چگونه می توان عشق به وب سایت خود را از طریق SEO دوباره احیا کرد • Yoast
آیا مدتی است که به وب سایت خود فکر نکرده اید؟ یا مطمئن نیستید که در مورد بهینه سازی صفحات خود از کجا شروع کنید؟ جای نگرانی نیست. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا وب سایت خود را از طریق قدرت سئو احیا کنید! و باعث می شود دوباره عاشق وب سایت خود شوید. زیرا جذب افراد به وب سایت و کسب و کار شما زمانی که در حال تفریح \u200b\u200bهستید بسیار آسان تر می شود. بنابراین بیایید به وب سایت شما عشق سئوی سزاواری بدهیم و تعداد بازدیدکنندگان خود را افزایش دهیم!
همانطور که قبلاً می دانید، سئو به شما کمک می کند افراد بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید و کسب و کار خود را توسعه دهید. داشتن Yoast SEO در وب سایت شما یک شروع عالی است، زیرا موارد زیادی را برای شما انجام می دهد. با این حال، برای اینکه واقعاً مقداری ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید، باید به طور منظم مقداری کار انجام دهید. می دانیم که این کار همیشه آسان نیست، به ویژه زمانی که خودتان بسیاری از آن ها را انجام می دهید. به همین دلیل است که ما برنامه ای برای بازگرداندن وب سایت شما به مسیر اصلی داریم.
4 مرحله برای بازگرداندن وب سایت خود به شکل
برای اینکه وب سایت خود را به بهترین شکل تبدیل کنید، ما چهار مرحله را طی می کنیم. در مرحله اول، کمی زمان صرف می کنیم تا در مورد مخاطبان شما و راه حل های آسان برای احیای وب سایت شما فکر کنیم. مرحله دوم همه چیز در مورد نگهداری و تمیز کردن است. پس از آن، فاز سوم و چهارم به شما کمک می کند تا سئو را بخشی از روال خود کنید.
مرحله 1: تفکر
آنچه در مورد مخاطبان خود می دانید را ارزیابی کنید
قبل از اینکه به بهینه سازی و نوشتن بپردازیم، اجازه دهید یک قدم به عقب برگردیم. کمی وقت بگذارید تا بفهمید مخاطب شما چه کسی است. این ممکن است بیهوده به نظر برسد، اما شما باید مخاطبان خود را تجزیه و تحلیل کنید تا آنها را بشناسید. تصمیمات خود را بر اساس فرضیات قرار ندهید. بنابراین دریابید که مخاطبان فعلی شما چه کسانی هستند، چه کسانی را می خواهید به وب سایت خود جذب کنید و چه چیزهایی با آنها مشترک است. فقط به مخاطبان خود به صورت کلی (سن، مکان، علایق) فکر نکنید. سعی کنید بفهمید چه چیزی آنها را به سمت سایت شما سوق می دهد. مخاطب شما می خواهد چه چیزی را در سایت شما بخواند، انجام دهد یا بخرد؟ آیا محتوای شما بر روی افراد مناسب متمرکز است؟ آیا کسب و کار یا مخاطبان شما از آخرین باری که روی وب سایت خود کار کرده اید تغییر کرده است؟
پرسیدن این سوالات به شما کمک می کند تا بینش مخاطبان خود را پیدا کنید و روی چیزهای مهم تمرکز کنید. آیا محتوای مناسبی ایجاد می کنید؟ آیا فراخوان های شما با انتظارات مخاطبان مطابقت دارد؟ آیا هنوز افراد مناسب را هدف قرار می دهید؟ اطلاعات مناسب را برای اتخاذ این تصمیمات جمع آوری کنید و بهبود سایت خود را برای خود آسان تر کنید.
بردهای سریع خود را شناسایی کنید
قبل از ایجاد هرگونه تغییر بزرگ، همیشه عاقلانه است که به Analytics و کنسول جستجوی Google خود نگاه کنید. به خصوص اگر مدتی است که این کار را انجام نداده اید، مکان خوبی برای دریافت ایده از نحوه عملکرد وب سایت شما است. و احتمالاً ورودی های زیادی برای بهبودهای احتمالی به شما می دهد. بررسی کنید چه صفحاتی عملکرد خوبی دارند و به این فکر کنید که چگونه می توانید آنها را بهبود ببخشید. یا اگر صفحاتی وجود دارند که در گذشته عملکرد خوبی داشتند، اما در حال حاضر نه چندان خوب، وقت آن رسیده است که به آن ها کمی محبت کنید.
از کنسول جستجوی گوگل برای دریافت ایده ای از عملکرد صفحات خود در نتایج جستجو استفاده کنید. آیا مهم ترین صفحات شما به اندازه کافی بالا و برای کلمات کلیدی مناسب هستند؟ اگر نه، آن صفحات را به روزرسانی کنید و روی کلمات کلیدی مناسب تمرکز کنید. با ادغام Wincher در Yoast SEO، می توانید به راحتی پیگیری کنید که کدام کلمات کلیدی عملکرد خوبی دارند. همچنین می توانید ببینید که صفحه شما در طول زمان چگونه بوده است. این اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما قرار می دهد که چه صفحاتی می توانند از به روز رسانی استفاده کنند.
فهرستی از صفحات و پست هایی تهیه کنید که به نظر می رسد رفع آنها آسان باشد. با به روزرسانی ساده محتوا، افزودن لینک های داخلی مناسب و اصلاح موارد دیگری که باید اصلاح شوند، می توانید ترافیک بیشتری را به این صفحات هدایت کنید.
تحقیق کلمات کلیدی خود را تمدید کنید
وقتی مدتی از آخرین تحقیق شما در مورد کلمات کلیدی می گذرد یا زمانی که هرگز وقت کافی برای انجام این کار را نداشته اید، هیچ زمانی مانند زمان حال وجود ندارد! این امکان وجود دارد که رفتار جستجوی مخاطبان شما تغییر کرده باشد یا روندهای جدیدی در زمینه شما وجود داشته باشد که باید آنها را پوشش دهید. در هر صورت، کمی وقت بگذارید و به تحقیق در مورد کلمات کلیدی بپردازید تا متوجه شوید مخاطب شما از چه کلماتی استفاده می کند. ادغام Semrush در Yoast SEO می تواند به شما کمک کند تا یک مرور سریع از کلمات کلیدی با عملکرد بالا در زمینه خود داشته باشید.
فاز 2: تعمیر و نگهداری
تعمیر و نگهداری فنی انجام دهید
اگرچه ممکن است این سرگرمی مورد علاقه شما نباشد، اما مهم است که جنبه فنی وب سایت خود را نادیده نگیرید. اگر مدتی است به وب سایت خود نگاه نکرده اید، ابتدا این بررسی ها را انجام دهید:
سرعت سایت خود را به حد نصاب برسانید
اول از همه، بررسی کنید که سرعت سایت شما چگونه است. زیرا اگر چیزی وجود داشته باشد که بازدیدکنندگان سایت (و موتورهای جستجو) آن را دوست نداشته باشند، صفحه ای است که بارگذاری آن زمان زیادی طول می کشد. شما حتی قبل از اینکه وارد وب سایت شما شوند آنها را از دست خواهید داد. خوشبختانه ابزارهایی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند بفهمید آیا صفحات شما به اندازه کافی سریع بارگذاری می شوند یا خیر. همه چیز را در مورد نحوه اندازه گیری سرعت سایت و چگونگی سریعتر بارگذاری سایت خود در پست وبلاگ ما در مورد سرعت سایت بخوانید!
آن 404 ها را بررسی و تعمیر کنید
صفحه 404 یک صفحه خطایی است که وقتی صفحه ای که می خواهند از آن بازدید کنند وجود نداشته باشد به بازدیدکنندگان سایت نشان داده می شود. وقتی وب سایت شما برای مدتی در دسترس بوده است، این احتمال وجود دارد که برخی از پیوندهای قدیمی شما دیگر کار نکنند. اگرچه داشتن چند 404 به رتبه بندی کلی شما لطمه ای وارد نمی کند، اما در صورت زیاد شدن آن می تواند برای سئوی شما مشکل ساز شود. بنابراین مطمئن شوید که آیا لینک های شکسته ای در وب سایت خود دارید یا خیر و از ابزاری مانند مدیر تغییر مسیر در Yoast SEO برای هدایت افراد به صفحه دیگری استفاده کنید.
نگهداری محتوا را انجام دهید
اگر اخیراً سئو اولویت اصلی شما نبود، این احتمال وجود دارد که پیوند داخلی شما نیز به عشق نیاز داشته باشد. در Yoast SEO Premium، می توانید دو تمرین عملی بیابید که به شما کمک می کند ساختار پیوند داخلی خود را به شکل خود بازگردانید. می توانید روی این تمرین ها کلیک کنید و تنها با کمی وقت خود برخی از مشکلات اصلی را حل کنید.
با تمرین محتوای سنگ بنا، می توانید انتخاب کنید که کدام مقاله مهم ترین مقاله شما باشد. کسانی که می خواهید با آنها رتبه بندی کنید. پس از آن، تمرین به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که ساختار پیوند داخلی شما به شما کمک می کند تا دقیقاً با آن مقالات رتبه بندی کنید. تمرین محتوای یتیم به شما کمک می کند تمام مقالات خود را که هیچ پیوند داخلی ندارند شناسایی کنید. شاید بتوانید چند لینک به آن صفحه اضافه کنید تا آن را پیدا کنید؟ یا شاید اینها باید از سایت شما حذف شوند (و هدایت شوند)؟ تمرین به شما کمک می کند تصمیم بگیرید و حتی چند لینک داخلی مرتبط را پیشنهاد دهید تا به شما در حل همه مشکلات محتوای یتیم خود کمک کند. پس از پاکسازی، فضایی برای ایجاد محتوای جدید و بهبود محتوای موجود وجود دارد!
مرحله 3: برنامه ریزی
دو مرحله اول احتمالاً ایده های زیادی در مورد اینکه روی چه چیزی کار کنید به شما داده است. امیدوارم که شما را برای شروع دوباره هیجان زده کرده باشد. اما برای اینکه مطمئن شوید عشق جدیدتان به وب سایتتان خیلی سریع از بین نمی رود، بیایید برنامه ای بسازیم. طرحی که قابل انجام است
مشخص کنید که چقدر در هفته یا ماه برای سئو وقت دارید. سپس وظایف سئوی خود را برای چند ماه آینده برنامه ریزی کنید. در مورد چیزی که قرار است روی آن کار کنید مشخص باشید، بنابراین مجبور نیستید در آن لحظه آن را بفهمید. برای اینکه با انگیزه بمانید و به سرعت پیشرفت کنید، پیشنهاد می کنم با برنده های سریعی که در مرحله 1 فهرست کرده اید شروع کنید. همچنین، سعی کنید کارهای سرگرم کننده سئو را با کارهایی جایگزین کنید که برای شما «کم تر سرگرم کننده» هستند، تا همه موارد را رها نکنید. چیزهای خسته کننده را تا انتها فراموش کنید و در نهایت آن را فراموش کنید.
مرحله 4: بازگشت به روال خود
این ما را به آخرین مرحله می رساند، مرحله ای که واقعاً هرگز پایان نخواهد یافت. زیرا اساساً مرحله ای است که در آن مطمئن می شوید سئو را بخشی از روال خود می کنید. این یک چیز مداوم است و شما را ملزم به بررسی و بهینه سازی منظم می کند. خبر خوب این است که تمام کارهای سئوی که انجام می دهید برای مخاطبان شما مفید است و به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را توسعه دهید. بنابراین به آن به عنوان یک سرمایه گذاری ضروری برای زمان خود فکر کنید. وظایف زیر باید بخشی از روال شما شوند:
بررسی و ردیابی
- در حال بررسی 404s شما
- ارزیابی سرعت سایت شما
- بررسی ساختار پیوند داخلی شما
- انجام تحقیقات کلمات کلیدی
- تجزیه و تحلیل عملکرد خود در Analytics و کنسول جستجوی گوگل
در حال اجرا
- به روز رسانی مطالب قدیمی
- نوشتن مطالب جدید
- لینک سازی داخلی
- بهبود سرعت سایت
ما یک برنامه تمرینی ماهانه (PDF) ایجاد کرده ایم که می توانید از آن برای حفظ سئوی خود استفاده کنید. البته، این فقط یک دستورالعمل است، بنابراین با خیال راحت زمان بیشتری را برای کارهای ذکر شده صرف کنید. اما می تواند با بررسی کارهایی که تاکنون انجام داده اید به شما کمک کند انگیزه خود را حفظ کنید!
سایت خود را دوست داشته باشید و به سئو ادامه دهید
ما اغلب به شوخی می گوییم که SEO مخفف Seriously Effortful Optimization است. و این نادرست نیست. در Yoast، ما تمام تلاش خود را می کنیم تا افزونه ای بسازیم که به طور خودکار موارد زیادی را برای شما انجام دهد. اما برای اینکه واقعاً در موتورهای جستجو برجسته شوید، باید کار کنید. و اگر به طور منظم این کار را انجام دهید، آنقدرها هم مشکل ساز نیست. اما شروع دوباره بعد از اینکه مدتی سئوی خود را نادیده گرفتید، در ابتدا کمی کار سخت می خواهد. فقط به یاد داشته باشید که هر عشقی که به سایت خود وارد کنید، باعث خوشحالی بازدیدکنندگان سایت و موتورهای جستجو می شود!
بیشتر بخوانید: چگونه موفقیت استراتژی سئوی محتوای خود را اندازه گیری کنیم »
سریال عشق سئو
منبع: https://yoast.com/seo-neglected-site/