چگونه محتوای محاوره‌ای می‌تواند به تلاش‌های بازاریابی شما کمک کند • Yoast

چگونه محتوای محاوره‌ای می‌تواند به تلاش‌های بازاریابی شما کمک کند • Yoast

راه دیگری برای بازاریابی محصول یا خدمات شما؟ واقعا؟ بله، امروز واقعاً به دنبال چیز جدیدی هستیم. اما نگران نباشید. پیشگامانه نیست. اگر به نحوه اینترنت نگاه کنید و علایق مخاطبان شما تغییر کرده است، متوجه خواهید شد که چرا محتوای محاوره ای ممکن است ارزش سرمایه گذاری روی آن را داشته باشد.

آیا این به شما علاقه دارد؟

این سوال بزرگی است که می خواهید از مخاطبان خود بپرسید. زیرا شما می خواهید محتوایی بنویسید که به آنها علاقه مند باشد، و با این حال… چیزی درست پیش نمی رود. با پیشرفت Reddit در نتایج جستجو، به جای پست های وبلاگ واقعی، روندی در حال رخ دادن است که به نظر می رسد مردم نمی توانند آن را درک کنند.

جز اینکه منطقی است مردم می خواهند آنچه را که به آنها علاقه دارد بخوانند و اخیراً به رویکرد سرد و تجاری که اکثر وب سایت ها و وبلاگ ها اتخاذ کرده اند علاقه ای ندارند. و بیایید با خودمان واقعی باشیم، چه چیزی جذاب تر؟

آخرین تغییر نشان می‌دهد که مخاطبان بیشتر با محتوایی که به سبک نیمه غیررسمی یا حتی کاملاً غیررسمی نوشته شده‌اند، با نحوی که ممکن است هنگام صحبت کردن استفاده شود، درگیر می‌شوند.

یا: من متوجه شده ام که وقتی در مورد ترجیحات و تجربیات شخصی صحبت می کنم، وبلاگ های من تعامل بیشتری پیدا می کنند. این کاری است که من انجام دادم.

بله این دومی است، اینطور نیست؟

چرا تغییر به سمت محتوای محاوره ای؟

گوش کن، ما نمی‌خواهیم دوباره هوش مصنوعی را سرزنش کنیم، اما… کمکی نمی‌کند. این باعث می شود که هر پست وبلاگ یکسان باشد. بدتر از آن، حتی نصف زمان هم درست نیست. به همین دلیل است که ما نمی خواهیم یک پست وبلاگ کاملاً تولید شده را نیز بخوانیم. و بله، می توانیم بگوییم که تولید شده است. امروزه بسیاری از مردم می توانند.

نتیجه گیری: مردم می توانند بفهمند که چه زمانی محتوا تولید می شود و آن را نمی خواهند. آنها اصالت می خواهند. به همین دلیل است که آنها به… Reddit می روند. زیرا در آنجا انسان ها به انسان های دیگر مشاوره می دهند و در مورد مشکلاتشان صحبت می کنند.

اسکرین شات از نتایج جستجوی گوگل. سوال این است: آیا طبیعی است که برای خود بخوانی؟ اولین نتیجه Quora و نتیجه دوم Reddit است.
مثالی از Reddit که در نتایج جستجو بالا ظاهر می شود

اینفلوئنسرها چطور؟

سوال خوبی است (یک بار خواندم که یک وبلاگ نویس از استفاده از سؤالات در عنوان ها شکایت می کند، زیرا آنها گفتند که مصاحبه نیست، اما بیشتر شبیه یک مکالمه است، اینطور نیست؟). اینفلوئنسر مارکتینگ مانند گذشته کار نمی کند، بیشتر به این دلیل که مردم بی اطلاع نیستند. آنها می توانند از طریق عکس ها / فیلم ها / کلمات زیبا ببینند. آن‌ها می‌دانند که اینفلوئنسر برای گفتن چیزهای مثبت پول می‌گیرد و جذابیت و بی‌اثر بودن آن را کاهش می‌دهد.

به طور کامل از تأثیرگذاران دست نکشید

چی انجام می دهد به نظر می رسد کار با اینفلوئنسرهای میکرو یا نانو کار می کند. افرادی که دنبال کنندگان کمی دارند معمولا ارتباط بهتری با مخاطبان خود دارند. معاملات نام تجاری آنها نیز کمتر رایج است، زیرا آنها شناخته شده نیستند، بنابراین آنها تبلیغات تجاری پس از تبلیغات را به دنبال دنبال کنندگان خود نمی زنند. بعلاوه، برندهایی که حامی/کار با آنها هستند نیز ممکن است کوچکتر باشند و با برند خود اینفلوئنسر میکرو/نانو سازگارتر باشند.

اسکرین شات اکانت اینستاگرام foodgirlblogs. او 23 هزار دنبال کننده دارد. عکس های او مربوط به غذا و خودش است.
نمونه ای از میکرو اینفلوئنسر

اگرچه دلایل ممکن است متفاوت باشد، اما همه آنها به یک چیز خلاصه می شوند: محتوای اینفلوئنسرهای میکرو و نانو معتبرتر است.

تغییر در نیازهای مخاطب

احتمالاً عبارت «برای کاربران خود بنویسید» را شنیده اید. بله، ما نیز از آن استفاده کرده‌ایم، زیرا پیام اصلی اشتباه نیست. شما باید محتوایی بنویسید که مورد علاقه کاربران شما باشد. مشکل اینجاست که مردم دیگر تمایلی به خواندن مطالب سرد و واقعی ندارند. آنها می خواهند گفتگو کنند با شما

پس باید چکار کرد؟

نگاهی به محتوای خود بیندازید. سعی کنید ببینید چگونه می توانید آن را معتبرتر، واقعی تر کنید و چگونه می توانید برای مخاطبان خود ارزش بیافزایید. و نه، ما در مورد چگونگی ارزش افزوده محصول شما صحبت نمی کنیم. ما در مورد محتوای شما صحبت می کنیم. برند شما

بازاریابی برند جایی است که در آن قرار دارد

بله، به نظر بی‌معنی است، اما صدای ما را بشنوید. فرض کنید پست‌ها و محتوایی از برندی را مشاهده کرده‌اید که واقعاً به شما الهام می‌دهد. شما را می خنداند، باعث می شود فکر کنید، باعث می شود احساس کنید با برند ارتباط دارید. هنگامی که در نهایت از وب سایت آنها بازدید می کنید و محصول آنها را می بینید که با برند آنها مطابقت دارد، احتمالاً تمایل بیشتری به خرید/اشتراک شدن خواهید داشت.

چرا؟ چون با تبلیغات یا تبلیغات یا ما را بخر سریعترین، بهترین، جدیدترین راه حلی که کل زندگی شما را تغییر خواهد داد. شما قبل از محصول ما به زندگی خود نگاه می کنید و فکر می کنید: وای. چگونه می توانستم بدون محصول ما زندگی کنم؟

این نوع بازاریابی خسته کننده می شود. علاوه بر این، هیچ معنایی ندارد. همه سریع‌ترین هستند و محصول همه بهترین است. ما دیگر آن را باور نمی کنیم و شما هم احتمالاً باور ندارید.

در بازاریابی برند خود صادق باشید

مردم به دنبال تجربیات وب معتبر هستند. آن‌ها نمی‌خواهند وارد بازار فروش شوند، حتی اگر این دقیقاً همان چیزی است که امروزه نیمی از وب (اگر نه بیشتر) است. بازدید از یک وب سایت مانند باز کردن درب ورودی خود به روی شخصی است که جاروبرقی می فروشد. طاقت فرسا است.

ابتدا باید یک ارتباط واقعی برقرار کنید. بنابراین هویت برند خود را تقویت کنید. نسبت به کاربران و زندگی آنها ابراز نگرانی کنید. با آنها مانند یک شخص واقعی صحبت کنید. با آنها گفت و گو کنید. و لطفاً از مردم نخواهید که کیف پول خود را باز کنند و حتی بدون اینکه بگویند پول را چنگال کنند سلام چطوری؟ اول

بیشتر بخوانید: آیا محتوای شما باید در سطح جهانی قابل ارتباط باشد؟ »

منبع: https://yoast.com/conversational-content/