چگونه درخواست‌های مشتری می‌توانند عملکرد وب و دسترسی را تضعیف کنند – Speckyboy

چگونه درخواست‌های مشتری می‌توانند عملکرد وب و دسترسی را تضعیف کنند - Speckyboy

ما اهمیت عملکرد و دسترسی وب سایت را می دانیم. یا حداقل ما باید. هیچ کمبودی در محتوای اختصاص داده شده به این موضوعات وجود ندارد.

که باعث ایجاد آگاهی می شود. امید است که آگاهی منجر به یادگیری شود. و یادگیری منجر به اجرای بهترین شیوه ها می شود. در آنجا، ما وب را به مکان بهتری تبدیل کرده ایم!

نه خیلی سریع یک عامل وجود دارد که آموزش ها در مورد آن به ما هشدار نداده است – مشتریان. بله، یک مشتری می تواند برنامه های ما را برای یک سایت سریع و در دسترس ضایع کند.

سوال این است: چرا؟ چرا یک صاحب وب سایت مانع پیشرفت می شود؟ چرا آنها بر روی ویژگی هایی پافشاری می کنند که تجربه کاربر را کاهش می دهد؟

چند احتمال وجود دارد. بیایید برخی از تعارضات رایج و راه های حل آنها را بررسی کنیم.


میل به تحت تاثیر قرار دادن کاربران

ابتدا بدیهیات را بیان می کنیم. قلب مشتریان ما در جای مناسب است. آنها هم مثل ما خواهان یک نتیجه موفق هستند.

مشتریان همچنین می خواهند کاربران را تحت تاثیر قرار دهند. گاهی اوقات، این آنها را در تضاد با بهترین شیوه ها قرار می دهد.

استفاده از تصاویر حجیم یک مثال است. عکس های تمام صفحه می توانند جذاب باشند. با این حال، آنها همچنین بارگذاری صفحه را کاهش می دهند. یک تصویر HD یا (نفس!) 4k مانند بستن سندان به یک اتصال اینترنتی کند است.

لغزنده‌ها می‌توانند نتایج حتی بدتری ایجاد کنند. مطمئناً، اجازه دهید چند صد کیلوبایت جاوا اسکریپت اضافه کنیم. چه چیزی می تواند اشتباه باشد؟

مردم فکر می کنند که این ویژگی ها باعث ارتقاء تبدیل می شود. این صفحه به قدری جذاب خواهد بود که کاربران نمی توانند روی آن دعوت به عمل کلیک نکنند. وب‌سایت‌ها در گذشته از معرفی‌های فلش برای همین هدف استفاده می‌کردند.

آنها نیت خوبی دارند. اگرچه ممکن است آنها در مکان اشتباهی به دنبال آن باشند.

تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن کاربران با جلوه های بصری می تواند نتیجه معکوس داشته باشد.

اعتقاد به اینکه حق با رقبا و همتایان است

رقابت انگیزه بزرگی است. وضعیت همتایان خود نیز چنین است. هر دو باعث می شوند که بخواهیم با اطرافیانمان همگام باشیم.

این یک موضوع رایج در هنگام ساخت یک وب سایت است. طراحان وب می توانند به همان اندازه که مشتریان درگیر آن باشند. شما چیزی براق می بینید و می خواهید آن را تکرار کنید.

شاید شرکت در سراسر شهر از پس‌زمینه ویدیویی در هر صفحه استفاده کند. ممکن است جالب به نظر برسد. اما آیا این کار درستی است؟

مشتریان نمی‌خواهند توسط کسی در همان صنعت از کلاس خارج شوند. آنها ممکن است عواقب افزودن چنین ویژگی را در نظر نگیرند.

مشتری همچنین ممکن است ترس داشته باشد که برای مشتریان بالقوه بد جلوه کند. همانطور که در:

شرکت A این ویژگی را در وب سایت خود دارد. آنها آشکارا برتر از شرکت B هستند.

واقعیت ممکن است متفاوت باشد. تازگی وب سال ها پیش از بین رفت. ظاهر مهم است اما قابلیت استفاده نیز همینطور است. و پس زمینه ویدیویی برای کسی که از فناوری کمکی یا یک دستگاه تلفن همراه ارزان استفاده می کند چه فایده ای دارد؟

برخی از مشتریان می خواهند از رقبای خود کپی کنند - حتی اگر انجام این کار عاقلانه نباشد.

این که ترجیحات آنها همه چیز مهم است

همانطور که گفته می شود، “قلب آنچه را که می خواهد می خواهد.” ما می توانیم همین را در مورد مشتریان خود بگوییم.

هنگام طراحی، مشتری می تواند به یک شیء غیرقابل حرکت تبدیل شود. آنها بر یک طرح رنگ غیر قابل دسترس اصرار خواهند داشت. یا فونتی که خواندن آن سخت است.

برخی طرحی را امضا نمی‌کنند مگر اینکه همه خواسته‌هایشان را شامل شود. بالاخره آنها مشتری هستند. و آنها هستند همیشه درست است.

این تفکر بر وب سایت های موجود نیز تأثیر می گذارد. ممکن است مشتری بخواهد بخش قهرمان را تغییر دهد. دلیل؟ آنها از نگاه کردن هر روز به یک چیز خسته شده اند.

ممکن است برای آنها منطقی باشد. با این حال، آنها یک بار دیگر کاربران را نادیده می گیرند. می دانید، مردمی که آنها سعی دارند به آنها خدمت کنند.

تغییر به خاطر تغییر می تواند منفی باشد. این می تواند بازدیدکنندگان را گیج کند و نرخ تبدیل را کاهش دهد.

همه نمی توانند تصویر بزرگتر را ببینند.

یک مشتری خواستار ممکن است به عواقب یک ویژگی اهمیت ندهد.

چگونه به مشتریان خود در دیدن نور کمک کنیم

بله، همه موارد فوق می تواند ناامید کننده باشد. با این حال، نیازی به از دست دادن همه امیدها نیست. یک یا دو مکالمه خوب می تواند تفاوت ایجاد کند.

در اینجا چند نکته برای بحث در مورد نگرانی های عملکرد و دسترسی وجود دارد.

یک ارزیابی صادقانه از نگرانی های خود ارائه دهید

اولین قدم ارائه یک ارزیابی صادقانه است. به مشکلات احتمالی که پیش بینی می کنید اشاره کنید.

از آنجا، این در مورد توضیح هر مورد نگران کننده است. مزایا و معایب را بیان کنید. مثال‌هایی از تأثیر یک ویژگی بر روی کاربران بیاورید.

به عنوان مثال، یک نوار لغزنده می تواند ناوبری سایت را برای یک فرد کم بینا دشوارتر کند. مشتری شما ممکن است این امکان را در نظر نگرفته باشد.

مشتریان اغلب در این مواقع کار درست را انجام می دهند. اطلاع رسانی می تواند تمام چیزی باشد که لازم است.

جایگزین های بهتری ارائه دهید

بحث بر ضد ایده مشتری یک چیز است. اما در عوض آنها باید چه کار کنند؟

کار ما صرفاً رد کردن یک ویژگی نیست. ما همچنین باید یک یا دو جایگزین ارائه دهیم. چیزهایی که تأثیر مشابهی را ارائه می دهند – اما بدون ضربه به عملکرد و دسترسی.

ما می‌توانیم به جای اسلایدر یک ناحیه قهرمان را پیشنهاد کنیم. در حالی که زمان بارگذاری را کاهش می دهد، توجه کاربر را به خود جلب می کند. شاید دارای یک الگوی پس زمینه یا عکسی باشد که بهینه شده است. روی برند باقی می‌ماند اما مانعی در استفاده از آن نمی‌کند.

این یکی از راه‌های هدایت مشتری به سمت راه‌حل‌های بهتر است. ایده بهبود محصول و تقویت ارتباطات است.

صبور باش

مشتریان همیشه پذیرای ایده های ما نیستند. ما می توانیم به آنها در مورد تأثیر یک ویژگی هشدار دهیم. اما آنها گاهی اوقات نیاز دارند که نتایج را خودشان ببینند.

ممکن است هنگام راه اندازی این ویژگی متوجه مشکلی شوند. یا ممکن است از سایر کاربران شکایت دریافت کنند. کاستی ها در هر صورت آشکار خواهد شد. یا نه.

ما باید صبور باشیم و وقت بگذاریم. ما می توانیم امیدوار باشیم که آنها در نهایت همه چیز را به روش ما ببینند.

آموزش و تشویق انتخاب های خوب

همیشه هنگام کار با مشتریان مقداری داد و ستد وجود خواهد داشت. این بخشی از فرآیندهای طراحی و ساخت است. طراحان وب باید ترجیحات مشتری را با نیازهای کاربر متعادل کنند.

قابلیت دسترسی باید غیر قابل مذاکره باشد ارزش مبارزه با دندان و ناخن را دارد. اگر مشتری بر چیزی که خلاف این ستون است اصرار کند – عواقب آن متوجه اوست.

عملکرد اتاق تکان دادن بیشتری را ارائه می دهد. شانس این است که نتیجه کامل نخواهد بود. با این حال، وظیفه ما این است که از هر موقعیتی بهترین استفاده را ببریم.

با این حال، آموزش یک ابزار ارزشمند برای طراحان وب است. ما می توانیم به مشتریان کمک کنیم تا بفهمند چرا این موضوعات ارزش سرمایه گذاری آنها را دارند. که می تواند آنها را به سمت انتخاب بهتر سوق دهد.

مزایای عملکرد و دسترسی برای همه آشکار نیست. خوشبختانه، ما قدرت تغییر آن را داریم.


بالا

منبع: https://speckyboy.com/clients-performance-accessibility/