چگونه به مشتریان طراحی وب خود بدون حضور در آنجا کمک کنیم – Speckyboy

چگونه به مشتریان طراحی وب خود بدون حضور در آنجا کمک کنیم - Speckyboy

وب یک رسانه 24/7 است. اما طراحان وب ساعت اداری دارند. این یک شکاف در پوشش پشتیبانی فنی باقی می گذارد. اگر مشتری شما در نیمه شب در مورد وردپرس سوالی داشته باشد چه اتفاقی می افتد؟

همه شوخی‌ها به کنار، نیازهای مشتری همیشه با برنامه شما همگام نمی‌شود. و ما حدس می زنیم که شما نمی خواهید در طول شام به ایمیل های وحشت زده پاسخ دهید. بنابراین، راه حل چیست؟

ارائه منابع به مشتریان می تواند کمک کننده باشد. شما می توانید محتوایی ایجاد کنید که هر زمان که سؤالی داشته باشند قابل دسترسی باشد. این مفید است و در وقت همه صرفه جویی می کند.

مشتریان همچنین یاد خواهند گرفت که به خود کمک کنند. آنها هنگام کار با وب سایت خود احساس اعتماد بیشتری می کنند.

به نظر می رسد بهشت ​​است؟ به خواندن ایده های کمک به مشتریان ادامه دهید – حتی زمانی که در اطراف خود نیستید.

به مشتریان کمک کنید تا مشکلات رایج را حل کنند

آیا می بینید که بارها و بارها به همان سوالات پاسخ می دهید؟ به این دلیل که مشتریان اغلب با موانع مشابه مواجه می شوند.

ممکن است هنگام ساخت چندین وب سایت با یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) متوجه این موضوع شوید. یا هنگام استفاده از تم ها و پلاگین های مشابه. الگوها پدیدار می شوند. شما نقاط دردی که مشتریان با آن روبرو هستند را کشف خواهید کرد.

ارزش پیگیری این مسائل را دارد. از آنجا، می توانید اسنادی را بنویسید که مشتریان می توانند به آنها مراجعه کنند.

شما می توانید از کوچک شروع کنید. حتی یک صفحه پرسش‌های متداول (سوالات متداول) می‌تواند این کار را انجام دهد. اگر تقاضا کم باشد و سوالات ساده باشند خوب است.

اگر نیازهای شما تغییر کرد، ممکن است به فکر ایجاد یک سایت پشتیبانی اختصاصی باشید. به عنوان مثال، یک پایگاه دانش که به مشتریان امکان می دهد موضوعات مختلف را مرور کنند. این چیزی است که می توانید در صورت نیاز به آن اضافه کنید.

نکته: حتما از سیستمی استفاده کنید که نگهداری آن آسان باشد. به این ترتیب، احتمال بیشتری وجود دارد که اسناد خود را به روز نگه دارید.

اسناد وب سایت به عنوان یک منبع 24/7 برای مشتریان شما خدمت خواهد کرد.

از ویدیو برای نشان دادن وظایف استفاده کنید

ویدئو ابزار قدرتمندی است. یک ارائه خوب می تواند حدس و گمان را از یک آموزش حذف کند. کاربران می توانند دقیقاً نحوه انجام یک کار مشخص را ببینند.

خوشبختانه، ایجاد آموزش های ویدیویی ساده تر از همیشه است. طیف گسترده ای از ابزارها در دسترس هستند. و برای شروع نیازی به هزینه گزافی ندارید.

حداقل، به یک میکروفون و یک برنامه تصویربرداری از صفحه نیاز دارید. این به شما امکان می دهد در حین انجام وظایف روی صفحه، روایت کنید. اگر دستگاه شما از قبل میکروفون داشته باشد، همه چیز آماده است. و برنامه‌های عکس‌برداری از صفحه نمایش رایگان در دسترس هستند.

کیفیت چطور؟ خب این به مخاطب شما بستگی دارد. مطمئناً برای یک آموزش سریع نیازی به تولید حرفه ای ندارید. تا زمانی که صدا و تصویر واضح باشد باید خوب باشید.

اگر قصد دارید آنها را به صورت عمومی در دسترس قرار دهید، ممکن است بخواهید آنها را یک درجه ارتقا دهید. هر چیزی که می خواهید تبلیغ کنید باید حرفه ای به نظر برسد. در این صورت، ممکن است بخواهید روی قالب های ویدیویی جذاب سرمایه گذاری کنید.

در غیر این صورت، یک ویدیوی 30 ثانیه‌ای اغلب می‌تواند از یک آموزش مبتنی بر متن پیشی بگیرد. مشتریان از تلاش شما قدردانی خواهند کرد و احتمالاً در این فرآیند اطلاعات بیشتری کسب خواهند کرد.

آموزش های ویدیویی می تواند به مشتریان در درک وظایف و مفاهیم کمک کند.

پتانسیل هوش مصنوعی در پشتیبانی مشتری

شرکت ها در حال ادغام هوش مصنوعی (AI) در انواع ابزارها هستند. پشتیبانی مشتری نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین، چه تاثیری بر طراحان وب دارد؟

ما در حال حاضر شاهد به کارگیری هوش مصنوعی در برنامه های چت بات هستیم. این به کاربران اجازه می دهد تا به زبان ساده سؤال بپرسند. ربات پاسخی ارائه می دهد.

اون قسمت جدید نیست ابزارهای مشابه سال هاست که وجود دارند. با این حال، آنها همیشه خیلی دقیق نبوده اند. تجربه کاربر نیز کمتر از ستاره ای بوده است.

هوش مصنوعی پتانسیل ایجاد نتایج بهتر را دارد. یک مدل آموزش داده شده بر روی اسناد شما می تواند پاسخ های دقیق تری بدهد. ممکن است یک چت بات را از یک تعامل مخوف به یک تعامل مثبت تبدیل کند.

شایان ذکر است که این راه حل ها به کیفیت مستندات شما بستگی دارد. هرچه محتوای شما دقیق تر باشد، کیفیت نتایج بالاتر است.

ما همچنین ممکن است از هوش مصنوعی در یک CMS مانند وردپرس استفاده کنیم. این ابزار می تواند بر اساس کاری که کاربر انجام می دهد، پشتیبانی ارائه دهد. کاربران می توانند مشکلات را بدون نیاز به ترک سایت خود حل کنند. ممکن است یک تغییر دهنده بازی باشد.

ما در روزهای اولیه هوش مصنوعی هستیم. بنابراین، جالب است که ببینیم در مورد پشتیبانی چگونه تکامل می‌یابد.

مدل‌های هوش مصنوعی مانند ChatGPT می‌توانند نکات مفیدی را ارائه دهند.

یک دست اضافی برای خدمات بهتر به مشتریان اضافه کنید

وب سایت های مدرن می توانند بیش از هر زمان دیگری انجام دهند. و انتظارات مشتری نیز افزایش یافته است. این به معنای درخواست های پشتیبانی بیشتر است.

واقعیت این است که ما نمی توانیم در تمام ساعات روز آنجا باشیم تا پاسخگو باشیم. بنابراین، ارائه منابع مفید یکی از راه‌های حل مشکلات رایج است.

ایده های خود-خدمت فوق می تواند زمان صرف کمک به مشتریان را کاهش دهد. این زمانی است که می توانید به بخش های سودآورتر کسب و کار خود اختصاص دهید.

همچنین بعد از ساعت ها از استرس ناشی از برخورد با این مسائل جلوگیری خواهید کرد. یک یا دو شب بیشتر استراحت ارزش سرمایه گذاری را دارد.

برای بررسی گردش کار پشتیبانی خود وقت بگذارید. سپس، محتوایی ایجاد کنید تا به مشتریان کمک کنید به خودشان کمک کنند. شما خوشحال خواهید شد که انجام دادید!


بالا

منبع: https://speckyboy.com/help-web-design-clients-without-being-there/