برنامه زمانی یک طراح وب می تواند چالش برانگیز باشد. سعی می کنیم برنامه ریزی کنیم تا پروژه ها با هم تداخل نداشته باشند. تقلا برای راه اندازی چندین وب سایت به طور همزمان ایده آل نیست. اما به نظر می رسد چیزی همیشه برنامه ما را که به دقت طراحی شده است، مختل می کند.
یک پروژه متوقف شده اغلب مقصر است. همه چیز در حال حرکت است – تا زمانی که نباشد. ناگهان مشتری مشتاق شما ساکت شده است. و شما مانده اید که تعجب کنید و منتظر بمانید.
ممکن است یک وضعیت موقتی باشد. اما می تواند ماه ها یا بیشتر طول بکشد. و تاخیر می تواند تاثیر قابل توجهی داشته باشد.
این وضعیت نه تنها به برنامه شما آسیب می زند، بلکه می تواند بر نتیجه شما نیز تأثیر بگذارد. آن پولی که انتظارش را داشتید همراه با پروژه در هوا معلق است. وضعیت خوبی برای کسب و کار شما نیست.
بنابراین، چرا پروژه های طراحی وب متوقف می شوند؟ در اینجا چند فکر در مورد علل اصلی وجود دارد. در طول راه، نکاتی را برای حرکت دوباره به کارها ارائه خواهیم کرد.
طراحی بیش از حد توسط کمیته
ذینفعان پروژه باید به طور موثر و کارآمد با یکدیگر همکاری کنند. اما هرچه افراد بیشتری درگیر شوند، همکاری سختتر میشود. و ما نمی توانیم مشکل دستیابی به اجماع را فراموش کنیم.
نتیجه چیزی است که طراحان وب از آن متنفرند: طراحی توسط کمیته. این شرایطی است که همه ایده های خود را روی میز می گذارند. ایده ها اغلب با یکدیگر در تضاد و تضاد هستند. فقدان رهبری و چشم انداز روشن برای پروژه باعث هرج و مرج می شود.
این درگیری داخلی می تواند پیشرفت را متوقف کند. بدتر از آن این است که طراحان وب در وسط گیر افتاده اند. ما به نارضایتی ها گوش می دهیم اما احساس ناتوانی در عمل می کنیم.
هرچند، همه چیز از دست نرفته. اگر رهبری مشتری شما اشتباه است، ممکن است بتوانید کمک کنید. قدم گذاشتن در خلأ و گرد هم آوردن افراد می تواند پیشرفت را دوباره آغاز کند.
نکته کلیدی این است که همه به سمت یک هدف کار کنند. هنگامی که این اتفاق می افتد، همه چیز می تواند به سرعت به هم برسد.
مشکلات محتوای ایجاد شده توسط مشتری
وقتی صحبت از محتوا به میان میآید، مشتریان میتوانند در بزرگاندیشی عالی عمل کنند. آنها ایده های بزرگی برای صفحات عمیق و پست های وبلاگ خواهند داشت. آنها وب سایتی را تصور می کنند که مملو از مقالات قانع کننده است.
ایده ها مشکل نیستند توانایی ارائه آنها مانع می شود. وقتی زمان انجام کار فرا می رسد، واقعیت به مشتریان ضربه می زند.
این یکی از رایج ترین دلایل کاهش سرعت است. مشتریان جاه طلب بیش از آن که بتوانند بجوند گاز می گیرند. آنها ممکن است احساس کنند از وظیفه ای که پیش رو دارند غرق شده اند.
مشکل طراحان وب این است که محتوا اغلب آخرین قطعه از پازل است. ما بدون آن نمی توانیم جلو برویم. بنابراین، یک وبسایت جدید زیبا ممکن است در حالی که ما منتظر هستیم، خاموش بماند.
خوشبختانه، این حوزه دیگری است که میتوانیم در آن وارد شویم. مشتریان ما لزوماً تولیدکنندگان محتوا نیستند. بنابراین، آنها به کسی نیاز دارند که به عنوان راهنما عمل کند.
می توانید آنها را از طریق فرآیند تولید محتوا راهنمایی کنید. اعلانهای نوشتن یا الگوهایی را ارائه دهید که مشتریان میتوانند آنها را پر کنند. در کنار آن، ممکن است خودتان پیشنهاد تولید محتوا را نیز بدهید.
تأخیرهای مرتبط با محتوا می توانند به طور نامحدود ادامه داشته باشند. فعال بودن می تواند تفاوت مثبتی ایجاد کند.
مشتری که برای زمان بند است
برخی از مشتریان وظایف متعددی دارند. این مورد به ویژه برای سازمان های کوچک است. یک تصمیم گیرنده ممکن است کلاه های زیادی بر سر بگذارد. وب سایت آنها فقط یکی است.
ساخت یک وب سایت نیازمند زمان برای تمرکز بر جزئیات است. مشتری باید طراحی و محتوای سایت را بررسی کند. آنها همچنین باید با اعضای تیم هماهنگ شوند. همچنین زمان لازم برای جلسات و طوفان فکری وجود دارد.
این یک چالش حتی در زمان های نسبتاً آرام است. و هنگامی که چیزی غیرمنتظره ظاهر می شود، می تواند کارها را به شدت کند کند.
پشتیبانگیری از چیزها برای مشتری دشوار است. به دست آوردن شتاب پس از یک وقفه طولانی به طور طبیعی به دست نمی آید. بنابراین، آنها ممکن است پروژه را در پشت مشعل قرار دهند.
می توانید منتظر بمانید تا مشتری شما کارها را دوباره راه اندازی کند. اما این نیز عدم اطمینان را به برنامه شما می افزاید.
ارتباط ممکن است پروژه را زنده کند. با مشتری خود در تماس باشید و کمک ارائه دهید. سعی کنید آنها را تشویق کنید تا در صورت امکان وظایف را محول کنند.
همه افراد زمان محدودی برای انجام کارها دارند. نشان دادن تمایل به کمک ممکن است بار مشتری را کاهش دهد.
با تاخیرهای پروژه مانند یک حرفه ای مقابله کنید
پرداختن به تاخیر در پروژه بخشی از یک طراح وب است. ما ممکن است به خودمان به موقع بودن افتخار کنیم. اما توقف های مرتبط با مشتری خارج از کنترل ما هستند.
و دلایل مختلفی برای توقف وجود دارد. یک مشتری ممکن است بیش از حد در بشقاب خود داشته باشد. آنها همچنین ممکن است با مدیریت سایر ذینفعان مشکل داشته باشند. یا مشکل غیرمنتظره ای با بودجه خود داشتند. آسمان حد است
چالش طراحان این است که ما به مشارکت مشتری نیاز داریم. مطمئناً، ما می توانیم برخی از وظایف را در پس زمینه انجام دهیم. اما ما نمی توانیم بدون بازخورد و تایید آنها کار را تمام کنیم.
گاهی تاخیر مثبت است. در حالی که منتظر هستیم، زمان را برای کار روی پروژه های دیگر آزاد می کند. اما همیشه اینطور نیست.
در واقع، عدم اطمینان می تواند بالای سر ما آویزان باشد. وقتی مشتری به راه اندازی مجدد می رسد، ناگزیر با برنامه ما در تضاد است. ما مانده ایم که پروژه را در کاری که قبلا انجام می دهیم فشرده کنیم.
بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم این است که تلاش کنیم و کارها را به جلو نگه داریم. تلاش در اینجا مورد قدردانی مشتریان شما خواهد بود. همانطور که می دانید آنها تنها نیستند که می خواهند پروژه را به پایان برسانند.
بالا
]
منبع: https://speckyboy.com/why-do-web-design-projects-come-to-a-standstill/