در اینجا بزرگترین اشتباهات طراحان وب آزاد وجود دارد

در اینجا بزرگترین اشتباهات طراحان وب آزاد وجود دارد

نکته مهم در مورد فریلنسر بودن این است که شما مسئول هستید. با این حال، این نیز می تواند علیه شما کار کند.

شما تمام تصمیمات را می گیرید. بنابراین، وقتی مشکلی پیش می آید، چه کسی مقصر است؟ فقط یه نگاه به آینه بینداز

اشکالی ندارد. هیچ کدام از ما کامل نیستیم. و من همونجا با تو هستم من در ربع قرن خود به عنوان یک طراح وب آزاد، اشتباهات زیادی مرتکب شده ام.

اشتباهات فرصت های یادگیری هستند. اما بهتر است از کسی که دارد یاد بگیرید قبلا آنها را ساخته اند. آنها می توانند شما را از تکرار تاریخ نجات دهند.

برای همین اینجا هستم! با آن، در اینجا بزرگترین اشتباهاتی که طراحان وب آزاد معمولا مرتکب می شوند، وجود دارد. من آنجا بوده ام و همه آنها را انجام داده ام. در ادامه بخوانید تا یاد بگیرید چگونه می توانید از آنها دوری کنید.

کار بدون قرارداد و سایر حمایت های قانونی

شاید بخواهیم باور کنیم که همه صادق هستند. امیدواریم مشتریان ما منطقی رفتار کنند. همیشه اینطور نیست.

تجربه بد با مشتری می تواند ناامید کننده باشد. همچنین ممکن است ویرانگر باشد – بسته به شدت. مطمئن شوید که قانون شما را تحت پوشش قرار داده است.

اول، همیشه با قراردادی کار کنید. شرایط هر پروژه را مشخص کنید. هر دو طرف مسئولیت خود و غرامت مورد توافق را خواهند دانست.

به این ترتیب، اگر مشتری نتواند پایان معامله خود را متوقف کند، هیچ بهانه ای وجود نخواهد داشت. از شما در برابر عدم پرداخت یا سایر اهانت‌ها محافظت خواهید شد.

همچنین مهم است که ساختار کسب و کار خود را در نظر بگیرید. بله، حتی فریلنسرهای انفرادی نیز باید به این موضوع فکر کنند. برخی از تنظیمات می تواند خطر شما را کاهش دهد.

به عنوان مثال، یک LLC (شرکت با مسئولیت محدود) می تواند دارایی های تجاری و شخصی شما را جدا کند. اگر از شما شکایت شود مشکل بزرگی است.

اوه، و ما نمی توانیم بیمه تجاری را فراموش کنیم. در برابر همه نوع مسائل – از جمله جرایم سایبری – محافظت می کند.

وقتی نوبت به کسب و کارتان می رسد، فعال باشید. ممکن است خود را از یک یا دو کابوس نجات دهید.

هنگام کار با مشتریان حتما از قرارداد استفاده کنید.

اعتماد به محصولات و خدمات اشتباه

هر محصول و خدماتی که استفاده می کنیم نیاز به یک جهش ایمان دارد. ما باید اعتماد کنیم که آنها همانطور که تبلیغ می شود کار خواهند کرد. و اینکه آنها کارایی را افزایش می دهند – نه اینکه مانع آن شوند.

آزمایش با محصولات سرگرم کننده و آموزشی است. ممکن است ما را به سمت بهبود مهارت ها و پتانسیل درآمد سوق دهد.

اما فریلنسرها اغلب این کار را با کار مشتری خود انجام می دهند. به عنوان مثال، استفاده از یک سیستم مدیریت محتوای اثبات نشده (CMS). یا میزبانی وب که اطلاعات زیادی درباره آن ندارید.

پاداش های بالقوه ارزش ریسک را ندارند. اگر آزمایش کار نکند چه اتفاقی می افتد؟ روابط مشتری شما ممکن است تیره شود – یا بدتر. بعلاوه، شما به حال خود رها خواهید شد تا یک آشفتگی را تمیز کنید.

برای برخی از مشتریان، این رویکرد منطقی است. آنها ممکن است به یک ویژگی نیاز داشته باشند که هیچ کس دیگری ارائه نمی دهد. با این حال، این استثنا از قاعده است.

از ابزارهای قابل اعتماد برای کار مشتری استفاده کنید. پس از همه، شهرت شما (و آنها) در خطر است.

استفاده از محصولات و خدمات نامناسب می تواند برای شما هزینه داشته باشد.

رزرو مشتریان با وجود پرچم قرمزشان

همه مشتریان ارزش وقت شما را ندارند. برخی از آنها دردسرساز هستند – و معمولاً علائم هشدار دهنده وجود دارد.

تعداد زیادی پرچم قرمز برای جستجو وجود دارد. مشتریانی که بی ادب یا نادیده گرفته می شوند، بعید است که راضی شوند. آنها به تلاش و استعداد شما احترام نمی گذارند.

سپس افرادی را دارید که از طراحان دیگری که با آنها کار کرده اند نام می برند. از خود بپرسید چرا این روابط از بین رفت. باید دلیلی داشته باشد.

بدتر از آن، پنی گیره هایی هستند که هر دلار را زیر سوال می برند. اغلب متوجه می‌شوید که آن‌ها نیز بیشترین خواسته را دارند. آنها انتظار ویژگی های نوع آمازون را با بودجه اندک دارند.

شاید بدترین آنها کسانی باشند که مشکلات خشم دارند. آنها ممکن است به طور خاص به شما ضربه نزنند. اما زمانی که مکالمه به آخرین طراح آنها تغییر کند، آن را خواهید شنید. یا کارمند سابق یا باریستای کافی‌شاپی که در آن ملاقات می‌کنید. بگذارید شک نکنید که اگر بخواهید هدف قرار خواهید گرفت.

پتانسیل کسب چند دلار ارزش ریسک را ندارد. کار با این دسته از مشتریان در نهایت به سراغ شما خواهد آمد. ممکن است سالها طول بکشد تا از این تجربه بازیابی کنید.

به علائم هشدار دهنده توجه کنید. از دل خود پیروی کنید نه میل خود را برای دریافت حقوق. بدون آنها بهتر خواهید بود!

اجازه می دهد مهارت های خود راکد شود

وب دائما در حال تغییر است. نمونه کارها شما به عنوان مدرک است. به وب سایتی که پنج سال پیش ساخته اید نگاه کنید و آن را با امروز مقایسه کنید. ممکن است از تفاوت های طراحی و فناوری شگفت زده شوید.

مشتریان بیش از هر زمان دیگری از این تغییرات آگاه هستند. آنها ظاهر و ویژگی های مدرن را می خواهند. آنها بیشتر با کاری که یک وب سایت باید انجام دهد هماهنگ هستند.

طراحان وب باید همگام با زمان تغییر کنند. این بدان معنا نیست که شما باید روش های آزمایش شده و واقعی را کنار بگذارید. با این حال، ممکن است مجبور شوید آنها را به روش های مختلف اعمال کنید.

هوش مصنوعی (AI) فیل در اتاق است. این در حال حاضر بر نحوه انجام کارمان تأثیر می گذارد. بنابراین، ارزش آن را دارد که اکنون با این ابزارها برای آماده سازی آزمایش کنید.

همچنین تغییراتی در CSS، جاوا اسکریپت، عملکرد و دسترسی به وجود آمده است. به علاوه، تمام چالش های ارائه شده توسط امنیت وب.

هوش مصنوعی ممکن است یک دارایی در این زمینه ها باشد. اما منطقی است که به روش “قدیمی” یاد بگیریم. که مهارت های شما را برای حال و آینده مرتبط نگه می دارد.

به روز نگه داشتن مهارت های خود می تواند باعث رشد شود.

ادامه ارائه خدمات کم سود

تصمیمات کاری که امروز می گیرید تاثیری ماندگار دارند. آن را در پروژه هایی که رزرو می کنید و خدماتی که ارائه می دهید خواهید دید.

گاهی این تاثیر منفی است. جدا شدن از یک مشتری ضعیف ممکن است آسان باشد. با این حال، عبور از یک سرویس بی‌سود دشوارتر است.

فرض کنید می خواهید یک سرویس جدید به مشتریان ارائه دهید: مدیریت لیست ایمیل. شما فکر می کنید که با کمترین تلاش درآمد اضافی را به همراه خواهد داشت. به نظر برنده می رسد، درست است؟

شاید اوایل همه چیز خوب پیش برود. چند مشتری برای خدمات ثبت نام می کنند. شما سود زیادی به دست نمی آورید، اما همه چیز خارج از کنترل نیست.

در حال حاضر، به سرعت به جلو به پنج سال از هم اکنون. شما باید کوهی از پروژه های وب را تکمیل کنید. و این لیست های ایمیل بیش از حد وقت شما را می گیرند. شما در کار روی یک سرمایه گذاری کم سود گیر کرده اید در حالی که پول ساز واقعی را نادیده می گیرید.

گره گشایی از این آشفتگی ممکن است کمی طول بکشد. ممکن است تحت قراردادهای بلندمدت مشتریانی داشته باشید. و یک معامله وابسته با یک ارائه دهنده. همچنین ممکن است لازم باشد مشتریان را به یک مدیر لیست جدید ارجاع دهید.

نکته این است که مراقب خدماتی که ارائه می دهید باشید. چیزی که امروز ایده خوبی به نظر می رسد می تواند فردا به یک آشفتگی تبدیل شود.

خدمات بی‌سود می‌تواند بر امور مالی شما تأثیر بگذارد.

اشتباهات بخشی از فریلنسینگ هستند. از آنها یاد بگیرید

هر چه مدت طولانی تری فریلنسر باشید، اشتباهات بیشتری مرتکب خواهید شد. همه اینها بخشی از سفر است.

نکته کلیدی این است که از آنها یاد بگیرید. این به شما یاد می دهد که در مورد تصمیمات آینده با دقت بیشتری فکر کنید. من می توانم آن بخش را تأیید کنم. من این روزها بیشتر در مورد نحوه برخوردم با کسب و کارم آگاه هستم.

بله، من هنوز هم گاهی اوقات انتخاب اشتباهی می کنم. اما من خیلی پیشرفت کردم. و من در شناسایی اشتباهات قبل از اینکه خیلی بزرگ شوند بهتر شده ام.

شما هم می توانید همین کار را انجام دهید! به تجربیات خود فکر کنید. در مورد کارهایی که دیگران انجام داده اند بخوانید. از این درس ها برای ایجاد آینده بهتر برای کسب و کار خود استفاده کنید.


بالا

منبع: https://speckyboy.com/biggest-mistakes-freelance-web-designers-make/